سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
پارتیشن اداری شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

پارتیشن اداری شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه بهترین راه برای تفکیک کردن فضاهای داخلی موسسات اداری ورسمی، به کاربرد بردن پارتیشن اداری شیشه‌ای است. مهم ترین مساله در پارتیشن اداری شیشه ای، دقت و ظرافت کار است. شیشه ها باید بسیار مرغوب و تمیز باشند. نصب این پارتیشن اداری مدرن باید کاملا تمیز و بدون لکه باشد و گرنه کل کار به تباه رفته است. رنگ پارتیشن اداری می تواند هر رنگی باشد که شما دوست دارید، شما می توانید این رنگ را با مبلمان و وسایل داخل محیط کاری خود ست کنید. انواع پارتیشن اداری شیشه و چوب، پارتیشن اداری شیشه و فلز، پارتیشن اداری فریم لس و غیره را می توانید در محیط های اداری خود اجرا کنید. پروفیل های پارتیشن های شیشه ای قبل از نصب با یک رنگ کوره ای پوشش داده می شوند.

پارتیشن شیشه ای در واقع همان دیوار شیشه ای است که با ظاهر و چهره ای زیبا، دکوراسیون محیط را زیبا جلوه می دهد. پارتیشن شیشه ای فریملس یک عنصر منحصر به فرد است که به مانند عایق صوتی عمل کرده و مانع از ورود عوامل خارجی مانند گرد و غبار و حشرات به محیط کار شما می شود و در عین حال جنبه زیبایی محیط را حفظ می کند.

جدیدترین پارتیشن اداری شیشه ای

 فریم پارتیشن اداری شیشه ای

نکته ی دیگری که درمورد این نوع پارتیشن ها مهم است فریم جداره ها می باشد. این فریم ها می تواند از طرح ها و رنگ های مختلفی برخوردار باشد. جای مانور دادن بر روی رنگ و ضخامت این فریم ها زیاد است و می توان طرح های بسیار زیبایی را با آنها بوجود آورد. در اینجا به برخی فریم های آلومینیومی اشاره می کنیم.

  • فریم  M، ابعاد ۲۸*۲۸ و با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • فریم U با ارتفاع ۳۲ و عرض ۱۲ با رنگ کوره ای
  • فریم دو تکه زهوار خور
  • فریم سه تکه زهوار خور
  • فریم فارسی بُر ، ۵۰ میلی ، در رنگ های طلایی، نقره ای و غیره.
  • فریم فارسی بُر ، ۷۰ میلی ، در رنگ های طلایی، نقره ای و غیره.
  • فریم های استیلی در رنگ های مختلف
  • فریم های چوبی

البته علاوه بر پارتیشن اداری فریم دار می توانید از انواع جدید آن که شیشه های فریم لس است استفاده کنید. در این نوع پارتیشن اداری شیشه ای، دیگر فریم ها محو و بسیار نارک می شوند. شفافیت و دید گسترده ای را در فضاهای خود ایجاد خواهید کرد.

مزایای پارتیشن شیشه ای

  1.     می توانید فضای کاری را تقسیم بندی کنید
  2.     با آن می توانید محیط کار را به بهترین وجهی بیارایید
  3.     آلومینیوم ، استیل و یراق آلات بهترین نگهدارنده هستند

محیط کاری را زیبا، شفاف و منحصر به فرد می کند. حتما به هنگام برنامه ریزی برای دکوراسیون محیط اداری خودتان به پارتیشن شیشه ای به خصوص پارتیشن شیشه ای فریملس توجه داشته باشید.

بهترین جدا کننده فضا بوده و به همراه با مواد اولیه مختلف و متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین ماده اولیه شیشه سکوریت است. پارتیشن زمانی که با شیشه سکوریت تلفیق می شود زیبایی خاصی ایجاد می کند که در آن نمود بیشتری دارد.

ویژگی های منحصر به فرد

  1.     جذاب و شیک
  2.     حداقل ضخامت  10 میلی متر در مقایسه با سایر پارتیشن ها
  3.     عایق صوتی تا ۴db
  4.     شیشه ها و فریم های متنوع با رنگ های جذاب و دوست داشتنی
  5.     طرح های سند بلاست
  6.     شیشه های استاندارد
  7.     قابلیت تغییر در ارتفاع
  8.     نصب سریع و آسان

مهمترین نکات پارتیشن های اداری مدرن

عوامل تاثیرگذار در انتخاب پارتیشن شیشه ای

  •       مساحت شیشه سکوریت
  •       مساحت شیشه سند بلاست
  •       طرح شیشه
  •       اندازه لوگوی حک شده بر شیشه
  •       اندازه یراق آلات و فریم

پارتیشن شیشه ای فریملس با شیشه های به اندازه ۱۰ میلی متر و با قابلیت اجرای سند بلاست در رنگ های مات، نیمه مات یا با طرح های لوگو شکل می گیرد. از آن جایی که پارتیشن شیشه ای زیبا و منحصر به فرد است در مکان هایی که دید باز مدنظر است بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد

پارتیشن  فریملس در مقایسه با فریم دار زیبایی های منحصر به فردی دارد و نبود حائل و جداکننده بین شیشه ها باعث زیبایی آن شده است. مقرون به صرفه و ارزان بودن آن نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار باعث محبوبیت آن در بین مردم شده است. شیشه به خصوص شیشه سکوریت یکی از مهم ترن اجزای پارتیشن شیشه ای فریملس است.

مزایای پارتیشن شیشه ای فریملس

  1.     جایگیری مناسب
  2.     پرتی کمتر
  3.     سطح مفید و موثر بیشتر
  4.     زیبایی بیشتر
  5.     دید وسیع تر
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ چهار = 6