سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی کامل آینه ونیزی و کاربرد آن در طراحی ساختمان

معرفی کامل آینه ونیزی و کاربرد آن در طراحی ساختمان

آینه ونیزی

یکی از دلایلی که این روزها از آینه در دکوراسیون داخلی بسیار زیاد استفاده می شود توجه به دکوراسیون مدرن است. آینه یکی از پارامترهایی است که به شما کمک می کند در دنیای مدرن یک دکوراسیون بی نقص و چشم نواز داشته باشید. منظور ما از استفاده از آینه این نیست که از آینه های قدیمی بر روی طاقچه های خانه بهره بگیریم، بلکه با استفاده از آینه های لوکس و بی نظیر به یک چیدمان مدرن باید دست پیدا کرد. شکی در این نیست زمانی یک دکوراسیون ایده ال جلوه می کند که لوازمی که برای دکوراتیو کردن آن مورد استفاده قرار می دهیم  خاص و لاکچری باشد. آینه های ونیزی این مهم را برای شما مرتفع می کنند و شما را به یک چیدمان بی نقص و چشم نواز می رسانند.

لیست قیمت آینه دستساز ونیزی | ترب

تاریخچه آینه ونیزی

آینه های ونیزی برای اولین بار توسط ایتالیایی ها ساخته و طراحی شد. از آنجایی که این سبک از آینه ها بسیار زیبا و چشم نواز است لازم است راجع به این زیبایی یک راز را برای شما بازگو کنیم. برای ماندگاری بالای این سبک آینه در قرن پانزدهم تلاش زیادی شد. تصمیم بر این امر گرفته شده که از گرد های طلا برای زیبایی و استحکام بیشتر این آینه کمک گرفته شود. در نهایت با بهره گرفتن از تکنیک لاتیمو این مزیت را برای این سبک از آینه پدید آوردند که سبب شد گل ها و نقش و نگارهای متنوعی بر روی قاب های بیرونی آینه طراحی و ایده پردازی شود. آینه های ونیزی بیشتر جنبه اشرافی داشته و در قصرهای سلطنتی مورد استفاده قرار می گرفت.

آینه ونیزی | صنایع شیشه و آینه کولیوند

انواع آینه ونیزی

همانند سایر آینه ها، آینه ونیزی نیز در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. شما به راحتی می توانید از آینه رومیزی، دیواری و قدی ونیزی در دیزاین داخلی فضای منزل خود بهره بگیرید. آینه های رو میزی انتخاب بسیار مناسبی برا دکور کردن میز توالت به شمار می آید. هم چنین می توانید از آینه ونیزی قدی برای لوکس تر جلوه دادن اتاق خواب کمک بگیرید. خود بسیار آگاهید که آینه های دیواری در هر قسمتی از فضا به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید از آینه های دیواری با ابعاد متفاوت در اتاق نشمین، اتاق پذیرایی و هر فضای دیگری که تمایل به استفاده از آن دارید کمک بگیرید. آینه های ونیزی به دلیل طراحی بسیار زییا و خاصی که دارند شبیه به یک قاب هنری زیبا در هر فضایی چشم نوازی می کنند.

 

اشکال آینه ونیزی

از آنجایی که آینه های ونیزی به عنوان یک کالای لوکس در دنیای مدرن امروز شناخته شده است باید بگویم این سبک از آینه در ابعاد و اشکال متنوعی موجود است. به شکلی که شما می توانید آینه ونیزی دایره ای یا مربعی شکل در منزل خود داشته باشید. این امر بدان علت است که دکوراسیون مدرن طلب می کند که از هر شکل هندسی که به آن تمایل دارید در چیدمان مدرن بهره بگیرید. آینه های ونیزی این امکان را به شما می دهد که علاوه بر زیبایی از یک توازن خاص در شکل و ابعاد در فضای داخلی بهره بگیرید.

آینه ونیزی در مهجام گلس

مزایای آینه ونیزی

آینه های ونیزی علاوه بر اینکه از زیبایی چشم نوازی برخوردار هستند از استحکام بسیار بالایی نیز بهره برده اند. این امر به دلیل استفاده از گرد طلا در زمان ساخت و پرداخت قاب و خود آینه است. از سوی دیگر باید بگویم این سبک از آینه به صورت کاملا دست ساز ساخته و تولید می شود به همین دلیل از مزیت بارزی در مقایسه با سایر محصولات برخوردار است. این روزها آینه ونیزی و کنسول بسیار طرفدار پیدا کرده است و زیاد از آن برای دیزاین فضا استفاده می شود.

ساخت آینه ونیزی در ایران

به دلیل خاص بودن و پر کار بودن ساخت آینه ونیزی در ایران تعداد محدودی از افراد در این حوزه فعالیت می کنند. این هنر در ایران قدمت طولانی ندارد، اما طرفداران بی شماری را به خود جذب کرده است. دست ساز بودن این سبک از آینه سبب بارز شدن آن ها در مقایسه با سایر محصولات شده است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش + = 8