سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش شیشه ای و کاربرد آن در ساختمان ؛ سفارش دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش شیشه ای به خصوص با شیشه رنگی بیشتر برای پوشاندن فضاها و محیط های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون و بازسازی محسوب می شود.

دیوارپوش شیشه ای انواع گوناگونی دارد و قابلیت اجرا در فضاها و مساحت های مختلف را داشته، قابلیت نظافت و شستشو، ضد ضربه و حرارت شدن یا سکوریت شدن را دارد و موجب بزرگتر جلوه دادن فضا با رفلکت بیشتر می شود.

دوام و ماندگاری بالا، آنتی یو وی بودن و تنوع رنگ را در برخی انواع دیوارپوش شیشه ای می توان یافت که براساس کارآیی و سلیقه نوع مناسب آن قابل نصب و اجراست.

دیوار یکی از عناصر مهم در دکوراسیون محسوب می شود و استفاده از این دیوارپوش تغییر هیجان انگیزی است و می تواند فضای زیبا و جذابی را ایجاد کند. به دلیل متنوع بودن نوع شیشه‌ها و اطلاع از قیمت انواع دیوارپوش شیشه ای شما می ‌توانید با کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان تماس بگیرید.

دیوارپوش شیشه ای

نصب دیوارپوش شیشه ای

نصب دیوارپوش شیشه ای برای پوشاندن دیوارها ایده ای نو و جذاب است که روز به روز مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.

شیشه دارای قابلیت زیادی در رنگ پذیری و طرح پذیری است و در دکوراسیون و تزئین دیوار جلوه‌ زیبا و بی نظیری ایجاد می کند. شما با نصب دیوارپوش شیشه ای فضایی کاملا هیجان انگیز و خاص خلق می کنید.

برای ایجاد یک دکوراسیون خلاقانه از شیشه‌ های رنگی و نصب دیوارپوش شیشه ای دیوارهای داخلی را ظاهری شگفت انگیز بدهید. این خلاقیت فضا را از یکنواختی در می‌آورد و باعث ایجاد نشاط بیشتر در محیط نیز می‌ شود.

شیشه دارای قابلیت انعکاس نور و تصویر است و می ‌تواند فضاهای کوچک و دلگیر را به شکلی بزرگتر و دلبازتر نمایش دهد، با نصب دیوارپوش شیشه ای در بخش های مختلف خانه یا محل کار هر رنگ و طرح را می توان اجرا کرد.

برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

دیوارپوش شیشه ای

قیمت دیوارپوش شیشه ای

قیمت دیوارپوش شیشه ای در مرحله تولید و اجرا نسبت به کاشی بالاتر است و استفاده از رنگ های فلزی مانند نقره، مس یا طلا نسبت به رنگ های دیگر گران تر می باشد.

قیمت دیوارپوش شیشه ای به نوع و جنس شیشه و همچنین ابعاد دیوار بستگی دارد و اگر از شیشه رنگی استفاده شود، افزایش قیمت طبیعی است.

برای نصب دیوارپوش شیشه ای اجرت مشخصی در نظر گرفته و براساس متر مربع محاسبه می شود و این مبلغ به قیمت دیوارپوش شیشه ای اضافه می شود.

برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

دیوارپوش شیشه ای

انواع دیوارپوش شیشه ای

انواع دیوارپوش شیشه ای در عین حال که بسیار زیبا و لوکس هستند، دارای نصب و نگهداری آسان و سریع نیز هستند و با خاصیت ضدخش و سبک بودن کاربری های فراوانی دارند.

انواع مختلف دیوارپوش شیشه ای شامل دیوارپوش شیشه ای اداری، دیوارپوش حمام، دیوارپوش فروشگاهی و دیوارپوش بین کابینت می باشند.

با استفاده از انواع دیوارپوش شیشه ای اداری می‌ توان محیط های اداری را زیباتر و مدرن ‌تر طراحی کرد. از انواع دیوارپوش‌ شیشه ای برای جداسازی فضای فروشگاهی نیزاستفاده می شود.

انواع دیوارپوش شیشه ای قابلیت شستشو داشته، عایق صدا و حرارت، ضد باکتری بوده و رنگ و طرح این دیوارپوش ها را می ‌توانید با فضای مورد نظرتان هماهنگ کنید.

دیوارپوش بین کابینتی را می توان به دیوار پشت سینک، گاز یا هر جای دیگر آشپزخانه بچسبانید و هر رنگی متناسب با محیط و فضای داخلی انتخاب کنید.

انواع این دیوارپوش برای حمام از نفوذ آب و رطوبت به دیوارها جلوگیری می ‌کند. این نوع دیوارپوش‌ از متریال ‌های مختلفی ساخته می ‌شوند که ضد آب بوده و دارای تنوع در رنگ و مدل‌ هستند.

برای اطلاع از قیمت انواع دیوارپوش شیشه ای و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس    www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه + = 15