سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
دیزاین هتل های لوکس و مدرن با استفاده از شیشه سکوریت و شیشه لمینت

دیزاین هتل های لوکس و مدرن با استفاده از شیشه سکوریت و شیشه لمینت

برای دیزاین و طراحی هتل های لوکس معمولا از شیشه هایی استفاده می شود که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، زلزله، آتش سوزی و… برخوردار هستند. هتل ها از اماکن شلوغی هستند که ممکن است در معرض خطرات بسیار زیادی باشند. بنابراین برای دیزاین هتل ها از شیشه های ایمنی و نشکن مانند شیشه سکوریت و شیشه لمینت استفاده می کنند. برای اطلاع از قیمت انواع محصولات صنعت شیشه و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

با افزایش جمعیت و رفت آمد مردم به شهر های مختلف برای مناسبت های کاری و تفریحی باعث است که در سطح بسیاری از شهرها اقدام به ساخت هتل های بزرگ و کوچک کنند. امروزه بیشتر مردم توجه زیادی به  دیزاین و زیبایی فضای هتل و مکان های دیگر دارند که این موضوع باعث شده است تا صاحبان کار و هتل داران برای جذب مشتری اقدام به ساخت هتل هایی با دیزاین بسیار لوکس و مدرن کنند. با مشورت بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون داخلی هتل ها و تارها، شیشه یکی از بهترین متریال های موجود برای دیزاین محیط بیرونی و داخلی هتل است که نسبت به متریال های دیگر از ویژگی های بسیار منحصر به فردی برخوردار است‌. در این مقاله به بررسی دیزاین هتل لوکس و مدرن با استفاده از شیشه سکوریت و شیشه لمینت می پردازیم.

شیشه آسانسور

معرفی انواع شیشه هایی که در دیزاین هتل لوکس و مدرن استفاده می شوند

برای دیزاین و طراحی هتل های لوکس معمولا از شیشه هایی استفاده می شود که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، زلزله، آتش سوزی و… برخوردار هستند. هتل ها از اماکن شلوغی هستند که ممکن است در معرض خطرات بسیار زیادی باشند. بنابراین برای دیزاین هتل ها از شیشه های ایمنی و نشکن مانند شیشه سکوریت و شیشه لمینت استفاده می کنند.

طراحی نمای شیشه ای ساختمان - طراحی نما ساختمان و ویلا - دفتر معماری استودیو  قاف

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه های نشکن است که به دلیل کاربرد بالا و تنوع در طرح و ضخامت، برای دیزاین بخش های مختلف هتل استفاده می شود. این شیشه ها به قدری پر کاربرد هستند که حتی برای ساخت شیشه لاکوبل و شیشه سندبلاست شده از آن ها استفاده می شود. شیشه سکوریت از چندین لایه مختلف شیشه معمولی ساخته می شود. بعد از قرار گرفتن شیشه های معمولی روی هم، آن ها را درون کوره های داغی قرار می دهند که پس از خروج از آب، به صورت یک شیشه نشکن و ایمنی خارج می شوند. از شیشه سکوریت برای ساخت پارتیشن شیشه ای، اتاقک شیشه ای پشت بام، آلاچیق شیشه ای، گلخانه شیشه ای، تولید انواع درب اتوماتیک و موارد دیگر استفاده می شود.

شیشه لمینت

شیشه لمینت یکی از انواع شیشه های نشکن است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و مانند انواع دیگر متریال ها می توانند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد. این شیشه ها به قدری محکم هستند که از آن ها برای ساخت شیشه ماشین در ضخامت های متنوع استفاده می شود. شیشه لمینت از به هم پیوستن دو لایه شیشه سکوریت و یک لایه ورق bvp  ساخته می شوند. هر چه قدر میزان ضخامت شیشه سکوریت بیشتر باشد، ضخامت شیشه لمینت افزایش می شود و مقاومت آن افزایش می یابد. این شیشه ها به قدری محکم هستند که از آن برای ساخت دیواره های شیشه ای یا سقف و راه پله استفاده می کنند. شیشه لمینت در صورت شکستن از هم نمی پاشد و حالت اولیه خود را حفظ می کند. بر همین اساس از این شیشه در محیط های شلوغی مانند هتل ها، ادارات، فرودگاه ها، پاساژ ها و… استفاده می کنند.

ساخت درب اتوماتیک شیشه ورودی هتل با استفاده از شیشه سکوریت و شیشه لمینت

معمولا هر هتل یا پاساژ از ورودی های متعددی تشکیل شده است که باعث کاهش شلوغی و سهولت در رفت و آمد می شود. در گذشته حتی در مکان های شلوغی مانند ادارات و پاساژ ها و… از درب ها لولایی قدیمی برای ورودی استفاده می شد که مشکلات زیادی را با خود به همراه داشت. برای مثال افرادی که بعد از خرید قصد خروج از پاساژ را داشتند با مشکلات زیادی مواجه می شوند. بر همین اساس امروزه برای ورودی و خروجی بسیاری از هتل ها و مکان های پر رفت و آمد از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند که علاوه بر سهولت در رفت آمد، باعث لوکس و مدرن دیده شده فضای هتل می شود. درب اتوماتیک شیشه ای یکی از انواع درب های مدرن و برقی است که با استفاده از برق کار می کند و به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود. درب اتوماتیک شیشه ای با استفاده از شیشه سکوریت و شیشه لمینت ساخته می شوند و از مقاومت مناسبی در برابر ضربه برخوردار هستند. این درب ها به صورت فریم لس و فریم دار با توجه به سلیقه مشتری ساخته می شوند. درب اتوماتیک شیشه ای فریم دار به دلیل استفاده از فریم در ساختارش باعث جذابیت بیشتر ورودی و افزایش ایمنی و مقاومت نیز می شود.

دیزاین هتل های لوکس و مدرن با استفاده از شیشه سکوریت و شیشه لمینت

حمام شیشه ای از دیگر محصولاتی است که با استفاده از شیشه ساخته می شود و در اتاق های هتل مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه در بعضی از هتل ها از حمام شیشه ای برای جداسازی توالت و سرویس بهداشتی و بخش ها دیگر استفاده می کنند که تاثیر بسزایی در منحصر به فرد شدن فضای اتاق استراحت دارد. حمام های شیشه ای باعث تقسیم بندی بخش های مختلف و جلوگیری از خیس  شدن محیط های دیگر در هنگام دوش گرفتن می شود. حمام شیشه ای به دو شکل فریم لس و فریم دار ساخته می شوند که حمام شیشه ای فریم لس به دلیل نداشتن فریم در ساختارش از جذابیت بیشتری برخوردار است. همچنین برای نا دید کردن  حمام شیشه ای می توان از شیشه سکوریت نادید  یا شیشه سندبلاست شده استفاده کرد. برای ساخت حمام های شیشه ای فریم دار از حمام های آلومینیومی یا استیل استفاده می کنند زیرا این دو فریم در برابر رطوبت حمام مقاوم هستند و پس از مدتی دچار زنگ زدگی نمی شوند. البته تمامی فریم ها و ابزار یراقی که برای اتصال حمام شیشه ای استفاده می شود، در برابر رطوبت محیط مقاوم هستند.

برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه + = 14