سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
تولید شیشه لمینت

تولید شیشه لمینت به روش جدید؛ شیشه چند لایه رزینی

تکنولوژی تازه ای برای تولید شیشه لمینت در دنیا ابداع شده است که این صنعت پر هزینه را بسیار راحت و کم خرج کرده است به همین دلیل این تکنولوژی جدید بسیار مقرون به صرفه بوده و می تواند تحول عظیمی در صنعت تولید شیشه لمینت باشد که تنها دارنده این کالا کشورهای چین و آمریکا هستند که در حال تولید این محصول می باشند.

شیشه چند لایه رزینی (RESIN LAMINATED GLASS)

تولید شیشه چند لایه رزینی یا لمینت با این روش بسیار آسان و کم هزینه است به طوری که می توانید به تنهایی یک شیشه لمینت به ابعاد 1 متر مربع را به راحتی تولید کنید و دیگر نیاز به دستگاه های گران قیمت و صرف انرژی زمانی و مالی زیاد مانند دستگاه اتوکلاو، اتاق کلییر و استفاده از نیروی کار متخصص نیست و با کمترین امکانات می توان شیشه لمینت را تولید کرد.

 

شیشه چند لایه رزینی (resin laminated glass)

روش تولید شیشه چند لایه رزینی (لمینت)

ابتدا دو شیشه را کاملا تمیز و به معنای تخصصی کلییر می کنیم سپس دولایه شیشه را با چسب دو طرفه به هم می چسبانیم تا به اندازه 2 یا 3 میل فضای خالی بین دو شیشه قرار گیرد سپس بین دو شیشه را با مایع مخصوص رزین (Resin) پر میکنیم و در همین حین عمل هواگیری را هم انجام می دهیم تا حباب هوا در مایع نماند. بعد از انجام این مراحل شیشه را در معرض و مجاورت نور خورشید قرار می دهیم تا عمل لمینت با اشعه (UV) انجام شود البته باید از طریق هواشناسی اندازه اشعه UV را در نظر داشته باشیم تا بیش از اندازه وقت برای این عمل صرف نشود.

روش تولید شیشه چند لایه رزینی (لمینت)

مایع تولید شیشه لمینت (UV CURING RESIN)

این مایع از فرمولاسیون سری تولید می شود و در حال حاضر از کشور آمریکا و چین تولید کننده این ماده می باشند که البته مواد اولیه این مایع را آمریکا به چین می دهد و کشور چین نیز هم جزو تولید کنندگان این ماده می باشد که به ایران هم صادرات می کند.

مایع تولید شیشه لمینت (uv curing resin)

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو + 6 =