سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

درب شیشه ای برقی

درب های شیشه ای برقی چه کاربردی دارند؟

امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از درب های شیشه ای اتوماتیک در منازل و اماکن عمومی افزایش یافته است. درب شیشه ای برقی دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن در مکان خود مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پر مصرف ترین درب های شیشه ای درب شیشه ای برقی (اتوماتیک) است. این نوع درب ها معمولا در ساختمان های پر رفت و آمد استفاده می شود.


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


درب شیشه ای اتوماتیک چیست؟

جنس درب شیشه ای برقی با توجه به نامش از شیشه است که در اکثر مواقع اتوماتیک می باشد.

منظور از اتوماتیک یعنی یک حسگر و چشمی در قسمت بالای درب وجود دارد که موجب باز و بسته شدن آن می شود. معمولا یک سنسور حرکتی یا حساس به وزن در این درب ها تعبیه می شود که باز و بسته شدن درب را کنترل می کنند. و میزان حساسیت این سنسور ها قابل تنظیم و برنامه ریزی است.

این درب ها ضمن اینکه سبب جداسازی محیط ها از یکدیگر می شوند موجب زیبایی آن مکان نیز خواهند شد. از این رو امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

درب اتوماتیک دورال در | تولید کننده انواع درب اتوماتیک ،درب اتوماتیک  شیشه‌ای و شیشه سکوریتی

کاربرد درب شیشه ای برقی اتوماتیک

درب های شیشه ای برقی (اتوماتیک) با توجه به ویژگی های خاصی که دارند. در اماکن مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این اماکن عبارتند از:

هتل ها، بیمارستان ها، بانک ها، فرودگاه ها

و برخی از مراکز تجاری و مجتمع های تفریحی فرهنگی و … اشاره نمود.

انواع درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای برقی (اتوماتیک) دارای انواع مختلفی می باشد.

انواع مختلف آن با توجه به اندازه و ابعاد و همچنین میزان ترددی که در طول شبانه روز از آن ها صورت می گیرد. از جمله این درب ها می توان به درب تلسکوپی، کشویی یا اسلایدی، گرد و نیم گرد اشاره نمود که در زیر به معرفی آن ها می پردازیم.

  • درب شیشه ای تلسکوپی

این درب ها به نحوی طراحی و تولید شده اند که بیشترین میزان باز شوندگی را داشته باشند. از این رو می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای مکان های عمومی و پر تردد باشند. درب های شیشه ای تلسکوپی خود دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آن ها می توان به درب اتوماتیک دو طرفه تلسکوپی، درب اتوماتیک یک طرفه تلسکوپی به چپ یا راست باز شو اشاره نمود.

درب های تلسکوپی دارای امکانات مختلفی هستند که از جمله آن ها می توان به قابلیت قفل شدن درب های متحرک، جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود گرد و غبار، برخورداری از چرخ های روان با استفاده از چرخ های پلیمری، قابلیت نصب برای ورودی هایی تا ارتفاع 3.5 متر و … اشاره نمود.

  • درب شیشه ای کشویی

درب های کشویی یکی دیگر از انواع درب های شیشه ای اتوماتیک هستند. این درب ها در دنیای امروزی جزو پر فروش ترین و پر مصرف ترین درب های اتوماتیک محسوب می شوند. دلیل آن هم عملکرد ساده ای که دارند است. عرض دهانه درب های شیشه ای کشویی در حالت استاندارد 2/1 متر می باشد و به صورت اتوماتیک با استفاده از حسگرها باز و بسته می شوند. این درب ها می توانند به صورت 2 لنگه ثابت و 2 لنگه متحرک و یا 1 لنگه متحرک نصب شوند و مورد استفاده قرار گیرند.

  • درب شیشه ای گرد و نیم گرد

این درب های شیشه ای از زیبایی بسیاری به دلیل حالت انحنایی که دارند برخوردار است.

درب شیشه ای | درب اتوماتیک شیشه ای | درب اتوماتیک | درب اسلایدی | آچیلان در

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


محل استفاده درب های شیشه ای گرد و نیم گرد:

عموما در ساختمان های لوکس، هتل ها و بیمارستان ها که از معماری های خاص و شکیل برخوردار هستند استفاده می کنند.

در این درب ها 2 لنگه شیشه منحنی بر روی 2 شیشه منحنی ثابت به صورت کشویی حرکت می کند.

مهم ترین ویژگی این درب ها شامل:

1_ مجهز بودن به پر قدرت ترین موتورها

2_ سرعت بالا در باز و بسته نمودن درب ها

3_ مجهز بودن به شارژ و باتری در هنگام قطع برق

4_ داشتن قفل الکترو مکانیکی

5_ مجهز بودن به میکروپروسسور قابل برنامه ریزی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− دو = 1