سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه تراس

شیشه تراس مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

شیشه تراس:داشتن یک بالکن بزرگ می تواند یک محیط جذاب و دلپسند برای شما و سایر افراد خانواده  باشد اما در برخی از موارد  غبار و سروصدای زیاد می تواند آنر را تحت تاثیر قرار دهد و شما را از استفاده مناسب از آن سلب کند شیشه بالکن یک انتخاب مناسب برای بهره وری مناسب از بالکن می باشد.

یک بالکن شیشه ای یا یک شیشه بالکن می تواند ویژگی های بسیار زیبایی به ساختمان شما اضافه کند – یک نقطه کانونی زیبا ، دید بی وقفه به دنیای بیرون ، احساس نور و فضای اضافی ، کاهش سر و صدا و خیلی از ویژگی های دیگر از مهمترین مزیت های نصب یک شیشه بالکن می باشد

یک بالکن شیشه ای در واقع می تواند یک گزینه امن تر از یک نرده بالکن سنتی باشد؛ چرا که در نمونه های قدیمی بالکن هیچ جایی در نرده ها وجود نداشت که کودکان بتوانند با استفاده از آن محیط خارجی را مشاهده کننده اما بالکن شیشه ای در واقع یک محافظ ان برای کودکان و سایر افراد خانواده نیز می باشد که می تواند دید بیرونی را بدون ایجاد خطر فراهم کند.

شیشه تراس

تراس قسمتی از فضای خانه می باشد که می توان از آن به عنوان بهارخواب نیز استفاده کرد. برای این که بتوان از تراس در تمام طول سال استفاده کرد باید از شیشه شفاف برای تراس استفاده نمود؛ که تراس را پوشش دهد و همه ساعت فضای قابل استفاده ایجاد نماید. شیشه برای تراس از ورود هوای نامطبوع بیرون به داخل جلوگیری می کند به طوری که هوای داخل آن دارای مطلوبیت بسیاری است. با استفاده از شیشه برای تراس می توان فضای تراس را به یک فضای بسته تبدیل کرد و با استفاده از لوازم مختلف بنا به سلیقه و دکوراسیون منزل فضا را کاربردی تر کرد.

  • شیشه تراس پوشش و یا حفاظی است که برای کاهش خطر سقوط افراد از بالکن و یا تراس اجرا می‌شود.
  • برای شیشه تراس نصب شده، این امکان وجود دارد که در هنگام بازشو بودن به‌ آرامی به سمت دیوار حرکت کرده و با آن مماس شود.
  • تراس شیشه ای دارای پنل هایی است که به آسانی و به کمک یک دستگیره باز و بسته می‌شود. هنگامی‌که همه‌ی پنل ها باز شدند می‌توان آن‌ها را قفل کرد تا از حرکت کردن و بسته شدن احتمالی در اثر باد جلوگیری شود. این عمل به‌وسیله‌ی نوارهای جاسازی‌شده در دیوار امکان‌پذیر است.
  • شیشه تراس از تعدادی شیشه‌های ثابت همراه با یک یا دو درب در میان یا کناره های دهنه تشکیل شده است.
  • شیشه تراس از پنل های شیشه‌ای که تنها از طریق بست، ثابت نگه داشته شده و باز و بسته نمی شوند.
  • شیشه بالکن وارداتی ریلی دارای شیشه های 40 تا 60 سانت می باشد.
  • در صورت فریم لس بودن کامل تمام شیشه ها؛ در این حالت از هیچگونه اتصالی استفاده نمی‌شود و شیشه ها به وسیله لوله های استیل در بالکن ثابت قرار می گیرند.

استفاده از شیشه بالکن در تهران

استفاده از بالکن شیشه ای در تهران را می‌توان یکی از ضروری ترین کارها دانست. آلودگی هوا و آلودگی صوتی تهران یکی از معضلات اصلی در شهرنشینی تهران است. بالکن شیشه ای می تواند جلوی ورود آلودگی و صدا به داخل واحد را در تهران بگیرد. بالکن شیشه ای در تهران را می توانید از طریق سایت جام تراس سفارش دهید و همچنین می توانید به شکل رایگان از خدمات مشاوره کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید. استان البرز نیز مشکل آلودگی هوا و آلودگی صوتی دارد؛ حتی در برخی نقاط شهر که در پای کوه ساخته شده است سرمای شدیدی نیز از راه بالکن وارد خانه می شود و خود بالکن نیز به همین علت قابل استفاده نیست.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 × سه =