سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه لمینت سکوریت چیست؟

شیشه لمینت سکوریت چیست؟

شیشه ای مدرن و به روز که برای زیبا سازی بیشتر مکان عمومی و منزل های لوکس بسیار از آن استفاده می شود. عموما در جاهای خاص از شیشه لمینت سکوریت استفاده می شود زیرا به امنیت بالای آن فضا بسیار کمک می کند. بر فرض برای ویترین طلا فروشی ها از شیشه لمینت سکوریت استفاده می شود. این شیشه ها علاوه بر امنیت بالا در برابر ضربات به زیبا سازی دکوراسیون آن فضا نیز کمک می کند. همان طور که می دانید متریال به کار رفته در زمان ساخت شیشه های سکوریت در قیمت گذاری آن بی تاثیر نیست. زمانی که از یک شیشه سکوریت با ضخامت بالا استفاده می کنیم مطمئنا هزینه بالاتری را نیز متحمل می شویم. در ادامه به متریال اولیه شیشه لمینت سکوریت می پردازیم و اثر آن بر قیمت گذاری نیز اشاره ای خواهیم داشت.

متریال اولیه برای ساخت شیشه لمینت سکوریت

برای ساخت این سری از شیشه ها در ابتدا از دو لایه شیشه استفاده می شود. این شیشه ها می توانند شیشه های ساده باشند یا شیشه های کریستالی که در قیمت گذاری اثر گذار هستند. در ادامه از پی وی بی میانی برای ضد ضربه شدن و نشکن شدن شیشه ها استفاده می شود که بسته به طلق و مایع استفاده شده قیمت آن نیز فرق می کند.در نهایت به اندازه شیشه انتخابی بستگی دارد که قیمت شیشه سکوریت چقدر و چگونه خواهد بود. بدون تردید شیشه های بزرگ از متریال بیشتری استفاده می کنند و از هزینه بیشتری در زمان جابجایی برخوردار هستند که در قیمت گذاری تاثیر گذار است.

شیشه لمینت کارخانه شیشه سکوریت ایمن جام فرد شرکت تولید کننده شیشه ...

شیشه کریستالی و پی وی بی

شیشه های کریستالی عموما برای ظروف دکوری و کریستالی مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل این امر درخشندگی و زیبایی این سری از شیشه ها است. از سوی دیگر مقاومت این سری از شیشه ها به نسبت شیشه های معمولی بیشتر است. برای ویترین های لوکس از شیشه های کریستالی استفاده می شود که سبب می شود جلای بیشتری به ویترین بدهد.  این شیشه عموما در دو رنگ سفید و آبی نیز موجود است. بنابراین یکی از دلایلی که سبب می شود قیمت شیشه لمینت سکوریت افزایش پیدا کند جنس شیشه های رویه و بیرونی است. مورد دوم پی وی بی است که در لایه میانی این دو شیشه مورد استفاده قرار می گیرد. هر چقدر ضخامت این مواد میانی بیشتر باشد نشان از مقاومت بالای این سری از شیشه ها دارد و همین امر سبب گران تر شدن شیشه لمینت سکوریت می شود.

شیشه لمینت چه نوع شیشه ای است؟ | مصالح ساختمانی | گروه مهندس پلاس

خرید شیشه سکوریت و شیشه معمولی

در زمان خرید برای این که تشخیص دهید کدام شیشه اصل است باید به یک نکته اساسی توجه کنید. شیشه های معمولی در مقایسه با دو نوع شیشه سکوریت و لمینت از وزن کمتری برخوردار است. از سوی دیگر شیشه های سکوریت از شیشه های لمینت سبک تر هستند. زیرا شیشه های لمینت از لایه میانی پی وی بی متشکل شده است و این امر به سنگین تر شدن آن دامن می زند. در زمان خرید به این امر توجه کنید زیرا شیشه های لمینت سکوریت در برابر اشعه آفتاب، عایق صوتی و ضربه بسیار مقاوم هستند. اگر می خواهید به ایمن سازی بیشتر فضای منزل و محیط کار خود کمک کنید به شما استفاده از شیشه های لمینت سکوریت را پیشنهاد می دهیم. از سوی دیگر اگر زیبایی برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است توصیه ما به شما شیشه های کریستالی لمینت شده است که در کنار ایمنی زیبایی بیشتری را از آن شما می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 × نُه =