سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی انواع درب شیشه کشویی

معرفی انواع درب شیشه کشویی

درب ها اصلی ترین ورودی ساختمان ها هستند که علاوه بر ایجاد امنیت در ساختمان، در زیبایی نیز موثرند. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری در صنعت ساختمان، درب ها نیز دچار تحولات جالبی شدند. درب کشویی دستی حاصل این تحولات به شمار می آیند. درب شیشه ای کشویی که امروزه در نقاط مختلف شهر شاهد رواج روزافزون آنها می باشیم در دو مدل درب شیشه ای دستی لولایی و درب شیشه ای ریلی عرضه می گردد.

  • پروفیل ریل فوق العاده قوی و مقاوم در برابر سایش
  • قلطک هایی مقاوم و خاص
  • مخفی بودن غلطک ها به داخل اپراتور
  • شیشه هرگز افتادگی پیدا نخواهد کرد
  • فوق العاده بی صدا

معرفی انواع درب شیشه کشویی

قیمت درب کشویی

درب کشویی شیشه ای تشکیل شده از شیشه سکوریت و ریل کشویی است که باز و بسته شدن درب به سادگی انجام می شود. قیمت درب کشویی شیشه ای دستی را می توان براساس متراژ شیشه مورد استفاده نوع فریم و ریل و سایر قطعات مورد استفاده در نصب درب شیشه ای کشویی تخمین زد. البته قابل ذکر است که قیمت درب کشویی شیشه ای دستی در مقایسه با مدل اتوماتیک آن از هزینه کمتری برخورد دار است که دلیل عمده آن استفاده از موتور و اتصالات مربوط به آن می باشد.

درب شیشه ای دستی

درب به عنوان ورودی هر مکانی به عنوان عنصر معرف مکان شناخته می شود که می تواند موجب جذب افراد مختلف به داخل گردد و به نوعی خوشامد گویی را برعهد دارد. استفاده از درب شیشه ای دستی که دارای شفافیت و سهولت در استفاده می باشد، می تواند رفت و آمد را سهولت بخشد.
درب شیشه ای دستی را می توان در دو نوع دستی و اتوماتیک نصب نمود. هر کدام از انواع مختلف درب شیشه ای دستی خود دارای مزیت های بسیاری می باشند. تنها تفاوت درب شیشه ای کشویی دستی و اتوماتیک در نصب موتور و اپراتور برای درب شیشه ای کشویی اتوماتیک می باشد که باز و بسته درب به صورت اتوماتیک انجام می شود. نام گذاری درب شیشه ای دستی به دلیل نحوه باز و بست شدن آن می باشد که به صورت کشویی است.

معرفی انواع درب شیشه کشویی

قیمت درب شیشه ای دستی

قیمت درب شیشه ای دستی در مقایسه با درب اتوماتیک شیشه ای بسیار کمتر است که به دلیل عدم وجود موتور و متعلقات درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. قیمت درب شیشه ای دستی با توجه به متراژ پروژه، تعداد دهنه باز شو، یراق آلات مورد استفاده و… تعیین می گردد.

درب شیشه ای دستی لولایی یا درب شیشه ای دستی ریلی؟

درب شیشه ای دستی لولایی توسط لولا مهار شده است و عمل باز و بسته شدن درب شیشه ای دستی، توسط لولاها، کنترل و مدیریت می گردد. درب شیشه ای دستی ریلی بر روی ریلی حرکت می کند که فقط از نظر باز و بسته شدن با درب شیشه ای لولایی تفاوت دارد.
حال این سوال برای اکثر مشتریان پیش می آید که درب شیشه ای دستی لولایی خریداری کنند یا درب شیشه ای دستی ریلی؟ پاسخ ما به مشتریان عزیز بدین صورت است که اگر فضایی که قرار است برای آن درب تعبیه گردد کم می باشد، بهترین انتخاب درب شیشه ای دستی ریلی می باشد، زیرا این مدل درب شیشه ای به هنگام و باز بسته شدن دیگر نیازی به اشغال فضا و گردش درب به جهت باز شدن نمی باشد و در نتیجه به فضای کمتری برای باز و بسته شدن دارد.
درب شیشه ای دستی لولایی بر خلاف مدل ریلی، فضای نسبتا زیادی را برای باز و بسته شدن اشغال می کند. در صورتی که می خواهید برای ویترین و درب ورودی مغازه یا فروشگاه خود استفاده کنید، درب شیشه ای دستی ریلی پیشنهاد نمی گردد، زیرا به هنگام باز شدن درب، درب به پشت ویترین به کشیده می شود که جلوه ی بدی را برای ویترین شما به وجود خواهد آورد.

درب شیشه ای ریلی - شیشه برقی

معایب درب شیشه ای دستی ریلی که می توان به آن اشاره کرد، عدم آشنایی اکثر مردم با این مدل درب ها می باشد که به هنگام گشودن درب شیشه ای دستی، همانند درب لولایی اقدام به باز کردن درب می نمایند و با فشردن درب موجب خارج شدن درب از ریل خود و آسیب دیدن درب شیشه ای دستی می شوند. در صورتی که بخواهید درب به صورت کامل بسته شود از درب شیشه ای دستی لولایی استفاده کنید، زیرا درب شیشه ای دستی ریلی به دلیل وجود ریل و چرخ می تواند خود به خود حرکت کند و در صورتی محل مورد استفاده تراز نباشد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − سه =