سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
استفاده از نرده شیشه ای بالکن برای داشتن ساختمانی مدرن

استفاده از نرده شیشه ای بالکن برای داشتن ساختمانی مدرن

سیستم نرده شیشه ای بالکن برای تقویت زیبایی های معماری یک ساختمان طراحی شده است و حداکثر میزان گستره دید را در اختیار بیننده قرار می دهند. نرده شیشه ای بالکن از شیشه های سکوریت لمینت یا شیشه سخت ساخته شده که به صورت بی رنگ، رنگی یا مات تولید می شوند. فرقی نمی کند پروژه ساختمانی شما یک خانه مسکونی معمولی باشد یا یک ساختمان تجاری و یا حتی یک ویلای مدرن، در هر حالت می توان با نرده شیشه ای بالکن نمایی زیبا به ظاهر ساختمان بخشید.

نرده شیشه ای چیست؟

نرده شیشه ای، یک حصار مستحکم ساخته شده از شیشه سخت یا سکوریت است که با مزیت هایی همچون استحکام، دید گسترده، قدرت انتقال نور و انرژی و از همه مهمتر فاکتور ظرافت و زیبایی شناسی، در نمای بسیاری از ساختمان های مسکونی و نمای ساختمان تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین نرده شیشه ای بالکن یک فاکتور مهم در ساخت نمای ساختمان های ویلایی مدرن است که وجودش به ظاهر ویلا، زیبایی دو چندان می بخشد.

نرده شیشه ای - سیستم نرده ای شیشه ای
نرده شیشه ای 

قسمت های مختلف نرده شیشه ای

بخش های مختلف نرده شیشه ای عبارتند از:

  • صفحات شیشه ای نشکن سکوریت و سخت با ضخامت و بلندای متفاوت که در برابر ضربه و فشار باد مقاوم هستند.
  • قاب و فریم در نرده های قاب دار که از فلز ضد زنگ و مقاوم در برابر پوسیدگی تهیه می شود.

_ ابزار فلزی نصب بر روی زمین و دیواره ها در نرده های بدون قاب اسپیگات و فیکس پوینت که شامل گیره های نگه دارنده و دکمه های فلزی می باشد و همچنین گیره های فلزی جهت اتصال صفحات شیشه ای به هم در نرده شیشه ای اسپایدر که همگی از فلز مقاوم و ضد زنگ ساخته شده اند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 × پنج =