سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
انواع مدل های آینه کاری مدرن در دکوراسیون داخلی ساختمان

انواع مدل های آینه کاری مدرن در دکوراسیون داخلی ساختمان

آیینه کاری مدرن : آیینه‌ها این روزها جای خود را در دنیای دکوراسیون داخلی پیدا کرده‌اند و اهمیت و نقشی که میتوانند در کیفیت دکوراسیون داشته باشند بر طراحان و کارفرما‌ها آشکار است. آیینه‌ها در دنیای جدید دکوراسیون و طراحی داخلی از کارکرد اولیه خود که تنها به عنوان تزئینات به کار برده میشدند فراتر رفته‌اند و به عنوان یک راه حل کلیدی و ساده برای بالا بردن نور و روشنایی و بزرگتر نشان دادن منزل استفاده میشوند. کاربرد آینه در خانه‌های امروزی به شیوه‌های مدرن و خلاقانه صورت میگیرد که در این مطلب ما نیز نمونه‌هایی از آن را بررسی میکنیم تا با آیینه‌کاری در خانه‌های امروزی بیشتر آشنا شویم:

کار با آیینه‌ها آنچنان که فکر میکنید ساده نیست. برای همین از یک مشاور طراحی داخلی کمک بگیرید. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد قسمت‌هایی از خانه که استفاده از آیینه در ابعادی وسیع کمک به بالا بردن کیفیت فضا خواهد کرد شناسایی کنید.

میتوانید بخشی از دیوار را با آینه کار کنید. با تایل‌های مربعی یا لوزی کاشی. اینکار تا حد زیادی فضای شما را بزرگتر نشان خواهد داد و شیک و مدرن نیز هست.

در یک دکوراسیون فانتزی یا برای ویلایی ساحلی که کمی میتوانید مفرح‌تر طراحی کنید یک آیینه بزرگ با یک قاب فانتزی رنگ بولد مثل زرد میتواند جالب باشد. آیینه را حتی میتوانید روی پنجره نصب کنید.

اگر آشپزخانه‌ی کوچکی دارید با استفاده از آیینه روی درب کابینت‌ها به فضا عمق بدهید تا بزرگتر به نظر بیاید. اینکار برای روشنایی آشپزخانه نیز بسیار مفید خواهد بود و فضای شما را دو برابر روشن‌تر خواهد کرد.

محدودیتی وجود ندارد. در هر جایی میتوانید آیینه‌ها را استفاده کنید حتی در فضاهای بیرونی. در قسمتی از پاسیو که مبلمان چیده‌اید یک آیینه بزرگ و زیبا بزنید و از معجزه‌ای که برای مجلل‌تر کردن و خوش استایل کردن طراحی شما رخ میدهد لذت ببرید.

یکی از قسمت‌هایی که آیینه به زیبایی و مجلل کردن فضا کمک خواهد کرد بخش غذا خوری است. در این قسمت با توجه به سبک طراحی منزل یک آییینه در نظر بگیرید. این آیینه میتواند کار شده روی دیوار باشد ، یا تعدادی آیینه با اندازه‌های مختلف نصب شده روی دیوار باشد و یا حتی مانند تصویر آیینه‌ای بسیار بزرگ با قابی چوبی که روی زمین قرار گرفته است.

اگر منزل شما شومینه دارد ، آیینه کاری مدرن بالای شومینه شاید مرسوم ترین قسمتی در نشیمن باشد که آن را برای قرار دادن آیینه انتخاب میکنند. درست هم هست چرا که شومینه نقطه کانونی نشیمن محسوب میشود و آیینه در این قسمت به قوی‌تر کردن این نقطه عطف کمک خواهد کرد. میتوانید یک آیینه بزرگ ساده بالای شومینه قرار دهید.

و یا اینکار را نه با یک آیینه بلکه با تعدادی آیینه کوچکتر و گرد انجام دهید.

آیینه کاری مدرنورودی یکی از بخش‌هایی است که آیینه در آن علاوه بر جنبه زیبایی و دکورایتو کاربردی نیز خواهد بود و به نحوی الزامی است. ورودی مواجهه‌ی اول هر شخص با منزل شما است پس باید به اهمیت این فضا توجه کنید. این کار را با انتخاب یک آیینه و کنسول زیبا متناسب با سبک دکوراسیون کلی و ابعاد ورودی انجام دهید.

نصب آیینه همچون یک تابلو نقاشی. در خانه‌ای با طراحی مدرن یک آیینه میتواند نقشی را که یک اثر نقاشی میتواند داشته باشد ایفا کند.

حتما یک آیینه قدی در اتاق خواب خود داشته باشید. شما لازم دارید پیش از خارج شدن از منزل ظاهر خود را در آیینه ببینید!

در این اتاق خواب دیوار پشت تخت خواب به قسمت‌های لوزی تقسیم شده که تکه‌هایی از آن آیینه است. ایده‌های فراوانی برای اجرای یک دیوار با آیینه وجود دارد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت × = 40