سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه برنز | قسمت دوم

شیشه برنز | قسمت دوم

کاربرد شیشه های برنز

شیشه برنز :از شیشه های برنز می توانید برای جلوه بخشیدن به هر مکانی که بخواهید استفاده کنید، هر چند که این المان ها بیشتر در فضاهای تجاری به چشم می خورند تا ساختمان های مسکونی به لحاظ ضخامت شیشه نیز باید گفت این پارامتر، دقیقا به کاربرد شیشه مرتبط است. به عنوان مثال اگر شیشه در معرض بار فشار و یا ضربه قرار دارد و در محلی پر رفت و آمد نصب می شود، باید از ضخامت بالایی در حدود 8 تا 10 میل برخوردار باشد. اما برای کاربردهای کم ریسک تر، این ضخامت کمتر خواهد بود.

جالب است بدانید که شیشه های برنز در ساختمان های امروزی کاربرد فراوانی یافته اند. هر چند که باید در استفاده از آنها، هماهنگی و تطبیق با سایر المان های طراحی دکوراسیون را مدنظر داشت، در غیر این صورت نمی توان مخاطبان را از حس بصری قابل توجهی برخوردار کرد و از مزایای زیبایی شناختی آنها بهره برد و اما عمده کاربردهای این شیشه ها شامل موارد زیر می شوندبرای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

  • کانتر تاپ آشپزخانه و سرویس بهداشتی
  • رومیزی
  • میز شیشه ای
  • قفسه ها و شلف های دیواری یا مستقل
  • ویترین شیشه ای و پیشخوان
  • نرده شیشه ای و شیشه بالکن
  • پارتیشن های شیشه ای
  • سقف شیشه ای
  • تندیس شیشه ای
  • درب و پنجره شیشه ای
  • آلاچیق شیشه ای
  • دیوارپوش
  • آیینه

آیینه های دکوراتیو برنزی

افزودن سطوح بازتابنده، مدتهاست که به عنوان یک ترفند سریع برای ایجاد فضای بزرگتر و سبک تر شناخته می شود. علاوه بر این، سطوح آینه ای می توانند هر نوع سبک داخلی را تکمیل کنند. این المان ها، دارای ظاهری خنثی هستند که به آنها امکان می دهد با هر طراحی متناسب باشند.

آینه های رنگی معمولا در سه نوع نقره ای، برنزی و خاکستری وجود دارند. اما امروزه آیینه های برنزی با ته مایه های رنگی از قهوه ای و طلایی محبوبیت بالایی در نزد معماران و طراحان دکوراسیون یافته اند. این شیشه های برنزی رفلکس، رنگ گرمی دارند که درخشش و انعکاس بالایی را ارائه می دهند.

جالب است بدانید که آیینه های برنز، نور را انعکاس داده و یک اثر توهمی از بزرگتر بودن ایجاد می کنند و به فضا عمق می بخشند. آینه های ساخته شده از شیشه برنز، قطعات تزئینی بسیار خوبی به شمار می آیند و حظ بصری و زیبایی و هنر را به مخاطبان هدیه می دهند.

آیینه شیشه برنز، با کابینت و قفسه های چوبی به زیبایی جفت می شود، اما به کاربردن آن در کنار المان هایی با رنگ خنثی نظیر سفید نیز هوشمندانه بوده و خالی از لطف نیست. برای استفاده از این آیینه ها محدودیت خاصی وجود ندارد، اما معمولا در جاهایی نظیر تالارها که به ایجاد ظاهر لوکس و تجملاتی نیاز است، به عنوان دیوار پوش به کار گرفته می شوند و یا قطعاتی از آنها در ساخت اکسسوری ها و تزئینات شیشه ای در طراحی دکوراسیون استفاده می شوند

در نهایت باید گفت این آیینه های شیشه برنزی به قدری جذاب و درخشان هستند که می توان از آنها، برای ایجاد یک نقطه کانونی جالب توجه استفاده کرد

طراحی و تولید انواع آینه شیشه برنز

طراحی و تولید آیینه های برنز باید گفت به طور کلی رنگ برنزی در فرآیند ساخت، با افزودن موادی نظیر سلنیوم و کبالت به مواد شیشه ایجاد می شود و شیشه های برنزی ایجاد شده در تولید انواع المان های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در نظر داشته باشید که برای ساخت آیینه از این شیشه های برنزی نیز روش های مختلفی نظیر تصعید کاتدی، خلاء، احیای شیمیایی و فلزپوش کردن سطح آیینه وجود دارند. و این که چه موادی بکار گرفته می شود تا شیشه حالت آیینه ای پیدا کند، بستگی به روش ساخت آیینه دارد. اما عمدتا سطح پشت شیشه با یک لایه نیترات نقره یا طلای سفید یا آلومینیوم پوشانده می شود

البته لازم به ذکر است که همین آیینه های برنزی، خود به دو دسته پر رنگ و بین رنگ قابل تقسیم بندی هستند که رنگ در مورد اول، از ثبات و کیفیت بالاتری برخوردار است و مورد دوم کمرنگ تر می باشد. به لحاظ طرح نیز این گزینه ها، در اشکال مختلف قابل برش هستند. اما از آنجا که آیینه های شیشه برنزی، نیاز به پشتیبانی کافی در تولید و طراحی دارند، توصیه می کنیم از کارشناسان حرفه ای در این رابطه کمک بگیرید تا ریسک ها را کاهش داده و از نتیجه مطلوب تر در زمانی کمتر برخوردار شوید. برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما با تیم فنی پارتیشن اداری  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج − 4 =