سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

موارد کاربردی آینه هوشمند ضد بخار

منازل

در بخش های مختلف منزل امکان استفاده از این نوع آینه وجود دارد . در آشپزخانه به عنوان آینه بین کابینتی و در سرویس بهداشتی به خصوص در حمام که محیط آن مرطوب است مورد استفاده قرار خواهد گرفت . در این بخش ها از خانه از آب گرم استفاده می گردد که امکان تشکیل بخار را خواهد داشت.

برای مثال آینه ها راحت تر تمیز می شوند و زیبایی بیشتری به محیط آشپزخانه و سرویس می بخشند . همچنین به دلیل انعکاس نور در آینه باعث افزایش نور و بزرگتر و دلباز تر نشان دادن محیط خواهد شد . چون محیط آشپزخانه در زمان روشن بودن گاز مرطوب و گرم می شود استفاده از آینه های ضد بخار می تواند گزینه مناسبی باشد . به خصوص دیواری که نزدیک به گاز باشد.

سرویس بهداشتی

امروزه که به طراحی تمامی قسمت های خانه توجه ویژه ای می شود استفاده از آینه در سرویس بهداشتی رواج بیشتری پیدا کرده . و انتخاب آینه ای کاربردی و زیبا از اهمیت خاصی برخوردار است. پر فروش ترین آن برای این قسمت ها آینه های بک لایت هوشمند هستند که بسیار ترند شده اند . به دلیل رطوبتی که در این محیط ها به خصوص حمام وجود دارد نوع آینه هوشمند ضد بخار آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند . که در ابعاد و اشکال و انواع مختلفی می تواند سفارش شما ثبت و به مرحله تولید برسد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد :

آینه هوشمند ضد بخار | آینه روشویی | آینه هوشمند لمسی | آینه نوری | آینه بک  لایت | آینه چراغ دار | آینه فینگر

آینه هوشمند ضد بخار بر روی درب سرویس بهداشتی

نصب آینه بر روی درب ها این روزها بسیار ترند شده است . این مورد به خصوص برای سرویس بهداشتی هایی که فضای آن ها کوچک تر است گزینه مناسبی است زیرا با این کار فضای کمتری اشغال می شود . همچنین آینه به دلیل انعکاس نور باعث بزرگ نمایی فضا می شوند. و چون محیط مرطوبی نیز دارد، بهترین انتخاب ممکن است.

آینه هوشمند ضد بخار بر روی شلف سرویس بهداشتی

اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک باشد ، برای صرفه جویی در استفاده از فضای خالی می توان آینه را بر روی شلف نصب کرد . در اکثر موارد در سرویس بهداشتی ها علی الخصوص حمام ها یک شلف برای قرار گیری وسیله ها وجود دارد . پس می توان برای استفاده بهینه از فضا، درب آن از آینه ها به صورت کشویی استفاده کرد. یا گزینه بهتر برای مقاومت بیشتر ، آن را بر روی درب شلف استفاده کرد .

در واقع بسته به فضای موجود و سلیقه خود می توان آینه هوشمند را به کار برد. تا بیشترین استفاده از فضا صورت گیرد. و نیز چیدمان و طراحی طبق سلیقه انجام پذیرد.

آینه هوشمند ضد بخار با اشکال هندسی مختلف اعم از گرد ، لوزی ، مربع ، مستطیل ، بیضی و …

با توجه به سلیقه مشتری ابعاد و شکل برش آن تعیین می گردد. اما آینه های گرد برای سرویس بهداشتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و در عین سادگی زیبایی قابل توجهی را دارا می باشند . اشکال برش برای آینه ها متفاوت است . این اشکال می تواند شکل هندسی، کودکانه ، دخترانه و یا اشکال خاص باشد .

آینه هوشمند ضد بخار رنگی و ساده

امروزه آینه های رنگی طرفداران زیادی را متوجه خود کرده است . رنگ ها و تاثیر آن بر محیط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند . با توجه به محیطی که آینه در آن قرار می گیرد می توان رنگ آن را انتخاب و سفارش را ثبت کرد . به دلیل وجود تنوع طیف رنگی انتخاب برای مشتری آسان خواهد شد . برای مثال رنگ آبی روشن برای استخر ها یا حمام یا هر جایی متناسب با رنگ فضا می تواند گزینه مناسب تری باشد .

همچنین رنگ هایی مثل برنز، دودی و… از رنگ های پرطرفدار می باشند. چرا که به راحتی خود را با هر فضا و رنگی تطابق می دهند. رنگ ها موثرترین رکن اساسی در القای انرژی به محیط هستند . پس انتخاب رنگ برای محصول سفارشی اهمیت زیادی دارد و نیازمند کمی دقت و جست و جو می باشد . یکی از راه هایی که انتخاب را برای مشتری آسان می کند ایده گرفتن از نمونه های اجرا شده است . با کمی تحقیق می توانید آینه رنگی دلخواه خود را انتخاب و سفارش دهید .

آینه هوشمند ضد بخار طرح دار

آینه های طرح دار این روزها ترند شده است . شما می توانید با توجه به سلیقه و محیط قرارگیری آینه خود طرح آن را انتخاب کنید . انتخاب طرح بسیار مهم است و در زیبایی محیط و دلباز تر نشان دادن آن موثر است . برای مثال از طرح های شلوغ نباید در محیط های کوچک استفاده کرد زیرا باعث کوچک تر نشان دادن فضا خواهد شد . همچنین نوع طرحی که انتخاب می کنید با سبک و فضایی که آینه در آن قرار می گیرد باید هم خوانی داشته باشد . یک نظم بین این دو برقرار شود تا زیبایی خیره کننده ای داشته باشد.

آینه هوشمند ضد بخار کهنه کاری شده

آینه های کهنه کاری شده یا پتینه طرفداران خاص خود را دارد . بیشتر استفاده تزیینی و دکوری دارد و در حمام ها برای زیبایی بیشتر می توان به عنوان دیوارپوش هم استفاده کرد . با افزودن قابلیت ضد بخار می توان از ایجاد بخار بر آن جلوگیری کرد تا وضوح تصویر بیشتری داشته باشیم .

البته برای تمامی سرویس های بهداشتی از جمله سرویس بهداشتی منازل، آینه هوشمند ضد بخار بهترین انتخاب ممکن می باشد. با توجه به قابلیت هایی که دارا می باشد بیشترین استفاده آن نیز در این فضا است. علاوه بر قابلیت های منحصر به فرد آن زیبایی خاصی نیز به فضای خود می بخشد. در واقع آینه هوشمند ضد بخار برای هر جایی که به دکوراسیون و زیبایی تمام فضاهای خود اهمیت می دهد، گزینه ایده آلی است. چرا که امروزه سرویس بهداشتی و حمام نیز در طراحی و دکوراسیون اهمیت ویژه ای را دارند.

آرایشگاه

آینه هوشمند ضد بخار برای آرایشگاه ها و سالن آرایشی نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. که علاوه بر ضد بخار بودن اگر قابلیت های دیگری نیز به آن افزوده شود، جذاب تر خواهد بود. البته در کل این آینه به واسطه نوری که از خود ساطع می کند، برای آرایشگاه انتخاب خیلی خوبی خواهد بود. چرا که روشنایی ایجاد شده بسیار طبیعی و مطلوب می باشد. علاوه بر این ها زیبایی آن نیز فوق العاده خواهد بود. همچنین از نظر کاربردی نیز قابل توجه می باشد.

استخر و جکوزی

امروزه آینه در هر جایی و مکانی مورد استفاده قرار می گیرند . بر اساس قابلیت و ویژگی هایی که به آنها اضافه می شود در محیط های مختلفی کاربرد مخصوص به خود را پیدا می کنند . در استخر و جکوزی چون محیط مرطوبی دارند بهتر است از آینه های ضد بخار استفاده شود . هم وضوح بیشتری برای نمایش تصویر دارند هم از پوسیدگی آینه به دلیل نشستن بخار بر آن در طولانی مدت جلوگیری خواهد کرد . در استخر و جکوزی بهتر است از آینه هایی با رنگ های ملایم استفاده کرد تا زیبایی بیشتری به آینه و فضا ببخشیم .

هتل ها و سوئیت

امروزه هتل ها به طراحی و چیدمان دکوراسیون خود بسیار اهمیت می دهند . و برای رقابت با همکاران خود در تلاش هستند . یکی از ابزار های مهم و کاربردی در طراحی دکوراسیون آینه ها هستند . وجود یک آینه در سرویس بهداشتی از اقلام مهم و کاربردی به شمار می رود . استفاده از آینه بک لایت در سرویس بهداشتی بسیار ترند شده و مورد استقبال مشتریان گرامی قرار گرفته است . چه بسا این آینه قابلیت ضد بخار بودن را دارا باشد برای سرویس بهداشتی و حمام بهتر و مناسب تر نیز هست .به همین منظور می تواند برای بخش هایی از هتل ها مورد استفاده قرار بگیرد.

سولار ها

آینه ها امروزه از ابزار مهم در هر مکانی به شمار می روند . با پیشرفت های بسیاری در این صنعت کاربرد های آن افزایش یافته . همچنین امروزه به دکوراسیون فضاها نیز بسیار اهمیت داده می شود . و برای طراحی دکوراسیون بیشترین نقش را آینه ها می توانند داشته باشند . برای مثال در مراکز سولار برای طراحی دکور نیز استفاده می شوند . محیط آن کمی رطوبت دارد و امکان بخار آینه وجود دارد . برای رفع این مشکل می توان از آپشن ضد بخار در آینه استفاده کرد .

باشگاه ها

از ابزار های اساسی و مهم در باشگاه ها می توان به آینه ها اشاره کرد که وجود آن ها الزامی است . قطعا در باشگاه ها هم طراحی دکوراسیون و زیبایی ظاهر آن در روحیه افراد و تعداد مراجعین موثر خواهد بود . آینه های هوشمند ضد بخار مناسب ترین گزینه برای این گونه مکان ها هستند . زیرا هوای آن دارای رطوبت و کمی دم می باشد . همچنین اگر از قابلیت های پخش موسیقی و ویدئو استفاده شود هم هیجان بیشتری ایجاد خواهد شد و نیز جذاب تر است .

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + دو =