سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
حفاظ استیل پنجره

همه چیز درباره حفاظ استیل پنجره

حفاظ استیل

حفاظ استیل پنجره چیست؟ حفاظ در معنی لغوی یعنی امنیت. با وجود برج ها و ساختمان های بلند معماران به یک پوششی از امنیت و همین طور حصاری برای حفظ زیبایی نمای ساختمان از جنسی محکم استفاده می کنند. همین طور برای امنیت بالا هر ساختمانی از لحاظ پیشگیری از دزدی و ورود راحتر به ساختمان، شهرداری استفاده از حفاظ استیل برای امنیت در طبقات اولیه یک ساختمان را امری ضروری دانسته.
حفاظ استیل، به عنوان آلیاژی با کیفیت و امکانات مرغوب است. همین طور حفاظ استیل از بالکن، پنجره و… از احتمال سقوط جلوگیری می کند. از استیل برای موارد بسیاری چون حفاظ های بانکی بسیار استفاده می شود. زیرا استیل دارای انواع کیفیت از معمولی تا به مرغوب در کار استفاده می گردد.

حفاظ استیل بالکن | حفاظ بالکن

در حفاظ استیل لوله‌های مصرفی که اصولاً به صورت افقی در ساختمان‌ها مشاهده می‌شود به عنوان تضمینی برای مانع ورود سارقین است و بهتر است از استیل برای حفاظ بالکن استفاده نمود.
بالکن‌های طبقات اول همیشه در کمین و دسترس سارقین می‌باشند و همواره می‌بایست جهت بالا بردن ایمنی اقدامات لازم را عملی کرد، منطقی است برای استفاده از حفاظ با ورق استیل در بالکن‌ها باید مبلغ بیشتری را نسبت به حفاظ‌های ساده دیگر پرداخت نمود ولی همواره این اطمینان به مشتری داده می‌شود که سارقین برای ورود به بالکن‌هایی با داشتن حفاظ استیل ضد زنگ کار بسیار سختی را در پیش دارند.

  • بالکن به عنوان فضایی از واحد آپارتمانی است که بخشی بیرون زده از واحد محسوب می شود.
  • برای ایجاد امنیت در فضای بالکن باید حفاظ بالکن نصب گردد تا از سقوط ناگهانی اشیا و افراد جلوگیری گردد.
  • حفاظ بالکن انواع مختلفی دارد که پرکاربرد ترین، حفاظ از جنس استیل است.

در آپارتمان های مدرن زیبایی و ایمنی حرف اول را میزند. برای همین افراد به سراغ حفاظ بالکن می روند. در این میان حفاظ بالکن، حفاظ پنجره از مهمات یک ساختمان است تا به وسیله آن از ورود افراد غیرمجاز به منزل یا محل کار خود جلوگیری نمایید.
از متداول ترین انواع آلیاژ حفاظ بالکن می توان حفاظ استیل را نام برد. حفاظ بالکن دارای انواع مختلفی است چون حفاظ استیل بالکن، حفاظ بالکن چوبی، حفاظ بالکن فرفوژه و… است که حفاظ بالکن از نوع استیل دارای زیبایی و استحکام قابل قبولی است.

  • از نمونه حفاظ استیل می توان حفاظ استیل بانکی را نام ببریم.

پنجره استیل | حفاظ استیل پنجره | حفاظ پنجره استیل

پنجره به عنوان ورودی دیوار ساختمان ها ساخته می شود که محلی برای عبور نور و یا هوا به داخل فضای ساختمان ها است. در ساخت  پنجره متریال مختلفی به کار می رود که امروزه به دلیل اهمیتی که به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها وجود دارد تمام تلاش معماران و طراحان ایجاد زیبایی و تفاوت فضایی به وسیله پنجره ها در ساختمان می باشد.
بهترین متریال برای به وجود آمدن این تمایز فضایی و همچنین زیبایی استفاده از پنجره استیل می باشد.

  • پنجره استیل و درب استیل علاوه بر زیبایی که دارد به دلیل استفاده کردن از حفاظ استیل دارای طول عمر مفید زیادی می باشد.
  • قوطی برای پنجره استیل و حفاظ استیل مورد استفاده بدون ایجاد تغییری در رنگ و کیفیت آن می تواند سالیان درازی مورد استفاده قرار بگیرد.

حفاظ پنجره به عنوان یک بخش محافظ در ساختمان ها و بناها بخصوص ساختمان های بلند مرتبه محسوب می شود. یکی از انواع مختلف حفاظ ها، حفاظ استیل پنجره می باشد. استفاده از قوطی استیل در حفاظ علاوه بر زیبایی پنجره موجب می شود تا کارآیی حفاظ سالیان سال بدون ایجاد مشکل و تغییری در آن انجام گیرد. به دلیل تنوع در طرح، حفاظ پنجره استیل را می توان برای انواع پنجره ها و طبقات مختلف نصب نمود.

  • بهتر است قبل از بروز هر اتفاق ناگواری نسبت به نصب حفاظ استیل پنجره اقدام کرد.
  • بکارگیری حفاظ استیل پنجره در پنجره ساختمان‌ها علاوه بر جلوگیری از سقوط افراد از طبقات بالا به پایین،
  • مانع ورود سارقین به طبقات همجوار و پایین می‌شود.

نصب حفاظ استیل | نصب حفاظ استیل پنجره

برای نصب حفاظ استیل باید علاوه بر ابزارآلات نصب حفاظ استیل، باید تکنیک و فنون نصب حفاظ استیل را هم داشت.

  • تکنیک نصب حفاظ استیل پنجره باید توسط کارشناس و تکنسینی حرفه ای انجام شود.

در نصب حفاظ استیل پنجره علاوه بر تبهر تکنسین های نصب، استیل و یراق آلات استیل مورد استفاده باید از بهترین نوع و با کیفیت ترین حفاظ استیل باشد. تا بعد از نصب حفاظ استیل پنجره عمر و کارآیی آن تا سال های زیادی ادامه داشته باشد و نیز زیبایی در نصب و محصولات موجب افزایش زیبایی پنجره نیز شود.

  • تمامی متریال استفاده شده در این نوع محصول از ضخامت ۱ تا ۱۵ میل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • تمامی این لوله و قوطی‌ها از استیل ۳۰۴ ساخته می‌شود.
  • استیل ۳۰۴ نسبت به استیل ۲۰۱ دارای مقاومت و استحکام بیشتری در مقابل آب و رطوبت دارد و به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند.

قیمت حفاظ پنجره | قیمت انواع حفاظ پنجره

حفاظ از مهم ترین پوشش پنجره محسوب می شود که هم زیبایی ظاهری و هم جنبه کاربردی بسیاری دارد. حفاظ پنجره به عنوان حفظ حریم داخلی، کنترل نور ورودی به داخل کاربرد دارد. حفاظ پنجره انواع مختلفی دارد که پر استفاده ترین و کاربردی ترین آن حفاظ با روکش استیل می باشد که در خارج ساختمان به عنوان پانل دکوراتیو و محافظ نصب می گردد.

  • قیمت حفاظ پنجره بر اساس متراژ کار و نوع قوطی استیل استفاده شده در ساخت حفاظ پنجره تعیین می شود.

حفاظ بالکن استیل | مدل حفاظ بالکن

حفاظ بالکن استیل که جهت افزایش ایمنی از آن استفاده می شود، امنیت بالا و زیبایی خاصی را به بالکن و نمای ساختمان شما می دهد. حفاظ بالکن استیل که می شود در آن از حفاظ استیل بالکن 201 و یا حفاظ استیل بالکن 304 یا نرده استیل استفاده نمود. از حفاظ استیل بالکن 201 در مکان های خشک و بدون رطوبت استفاده می شود و از حفاظ استیل بالکن 304 در تمامی مناطق آب و هوایی می توان استفاده کرد.

بالکن و تراس از گذشته به عنوان بخش مهم و جذاب خانه های ایرانی محسوب می شده که امروز با افزایش آپارتمان سازی و از بین رفتن حیاط پنجره ها ساختن تراس و بالکن و استفاده بهینه از آن افزایش چشم گیری یافته است. برای زیباتر شدن تراس و بالکن می توان از وسیله های تزیینی و انواع مدل حفاظ بالکن استفاده نمایید که علاوه بر زیبایی تراس و بالکنتان ایمنی آن را نیز تامین نماید و تا همه افراد حتی کودکان نیز بتوانند به راحتی و با آسودگی خاطر از فضای تراس و بالکن استفاده نمایند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 6 = چهل دو