سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

پارتیشن شیشه ای کرکره دار

اگر به دنبال این هستید که بتوانید در مواقع لزوم حریم خصوصی را برای فضای خود ایجاد کنید و در مواقع دیگر بتوانید نور طبیعی را وارد محیط خود کنید، پارتیشن شیشه ای دوجداره کرکره دار می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. از پارتیشن شیشه ای کرکره دار می توان در شرکت ها، دانشگاه و مراکز تجاری استفاده کرد. پارتیشن ها در دو نوع شیشه ای و ام دی اف ارائه می شود ، اما پارتیشن های شیشه ای نوعی از پارتیشن های مدرن هستند که زیبایی و فضایی مدرن را به محیط می بخشد.
شیشه مورد استفاده در پارتیشن ها به دلیل خاصیت انعکاسی که دارد، روشنایی فضا را دو چندان می کند و این می تواند یک امتیاز مثبت در جهت صرفه جویی مصرف برق شود. با ما در ادامه همراه باشید تا در این مطلب از 118 گلس به صورت کامل در رابطه با پارتیشن شیشه ای کرکره دار توضیح دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید شیشه برفی با ابعاد و طرح و رنگ مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی https://piroozanshop.com/ سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


کرکره داخل شیشه دوجداره | قیمت کرکره داخل شیشه دوجداره - چهلستون

مشخصات پارتیشن شیشه ای کرکره دار چیست؟

گاهی اوقات فقط ایجاد یک حفاظ کافی نیست و برای ضدا هم فرد نیاز به حریم دارد و نمی خواهد صدای او از اتاقش خارج شود. فرد می خواهد یک فضای کاملا جدا از محیط ایجاد کند. برای این کار شما می توانید از پارتیشن دو جداره ای مانند پارتیشن شیشه ای کرکره دار که کاملا به سقف و کف فیکس شده است، استفاده کنید. اگر فقط می خواهید فضا را تقسیم بندی کنید، شیشه های یک جداره کافی بوده و مهم نیست که پارتیشن را کاملا به سقف اتصال دهید.
پارتیشن های شیشه ای دو جداره از دو لایه شیشه سکوریت ۶ میل شفاف با اسپیسر ۳۰ میلی متر ساخته می شود که وسط آن با گاز آرگون پر شده است و کرکره ای که بین آن قرار گرفته ، ساخته شده است . پارتیشن های شیشه در دو نوع فریم دار و فریم لس ارائه می شود . این نکته را باید در نظر داشته باشید که حتما از نوع فریم دار برای این شیشه های دو جداره کرکره دار استفاده می شود.

قیمت پارتیشن شیشه ای کرکره دار چگونه حساب می شود؟

برای تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای کرکره دار مانند هر محصول و وسیله دیگری، نیازمند ابعاد و اندازه است و با تغییر این ابعاد قیمت آن نیز، تغییر می کند. از دیگر مواردی که بر روی قیمت پارتیشن شیشه ای کرکره دار تاثیر می گذارد، می توان به نوع یراق آلات مصرفی، نوع پرده مصرفی در این پارتیشن ها، نوع و ضخامت شیشه، هزینه حمل شیشه و دستمزد نصاب اشاره کرد.
شما می توانید برای سفارش و دریافت قیمت تمام شده این پارتیشن ها با شماره های موجود در سایت شرکت ایمن جام پیروزان تماس بگیرید تا کارشناسان ما بصورت کامل شما راهنمایی نمایند.

مصارف استفاده پارتیشن شیشه ای کرکره دار چیست؟

معمولا در محیط هایی که نمی خواهید از کرکره های معمولی استفاده کنید و فضای داخلی خودتان را اشغال کنید، می توانید از این شیشه های دوجداره با پرده کرکره ای استفاده کنید.کرکره های معمولی که در پشت شیشه ها و پنجره ها به کار می رود، معمولا پس از مدتی کثیف می شوند و خاک می گیرند و پس از چندین ماه نیاز به شستشو و نظافت دارند. همچنین اغلب اوقات پرده هنگام باز یا بسته کردن در و پنجره ، آسیب می بیند یا پاره می شود؛ اما برای کرکره داخل پارتیشن شیشه ای کرکره دار این اتفاق رخ نمی دهد.
علاوه بر این بدلیل وجود شیشه سکوریت دوجداره کرکره دار به دلیل اینکه کرکره داخل فضای بسته قرار دارد،گرد و خاک نمی گیرد و کثیف نمی شود؛ در نتیجه نیاز به شستشو و نظافت دوره ای ندارد. همچنین امکان خراب شدن یا پاره شدن تیغه های کرکره در این شیشه ها وجود ندارد. به علاوه اینکه کرکره درون شیشه سکوریت ۲ جداره هیچ فضای خارجی را اشغال نمی کند.
یکی دیگر از دلایل مصرف پارتیشن شیشه ای کرکره دار، این است که با توجه به سلیقه و رنگ محیط خانه و یا اداره، می توان از رنگ های مختلفی استفاده کرد. همچنین از ورود نور و حرارت به محیط جلوگیری می کند و به همین دلیلی یک عایق حرارتی مناسب به حساب می آید.

شیشه های پرده کرکره دار – پنجره دو جداره یو پی وی سی


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید شیشه برفی با ابعاد و طرح و رنگ مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی https://piroozanshop.com/ سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


منبع: sazokarwin

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = پنج