سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
پارک شیشه ای حیوانات

پارک شیشه ای حیوانات

پارک سگ شیشه ای

پارک شیشه ای حیوانات:با وجود رشد روز افزون کاربرد شیشه در ساختمان و طراحی دکوراسیون، فضایی مدرن تر و زیباتر برای شهرنشینان فراهم شده است. این عناصر علاوه بر ایجاد یک عایق صوتی و حرارتی و بهینه سازی مصرف انرژی، بسیار با دوام بوده و قابل بازگشت به طبیعت هستند، از این رو عناصری سازگار با محیط زیست به شمار می آیند. و اما در کنار انبوه کاربردهای شیشه ها، این المان ها سر از ساخت پارک سگ شیشه ای درآورده اند و صاحبان حیوانات خانگی را با قابلیت هایی بی نظیر مواجه کرده اند.

اگر مانند بسیاری از صاحبان سگ، به شدت به حیوان خانگی تان اهمیت می دهید، با معضلاتی روبرو هستید. به هر حال نمی توان آنها را تمام مدت با زنجیر بست که به دکوراسیون و مبلمان خانه صدمه نزنند. چاره ای نیست و باید برای بازی و سرگرمی به فضای بیرون بروند یا امکانات جذابی در فضای داخلی برایشان مهیا شود. اما در فضای بیرون نیز خطراتی آنها را تهدید خواهد کرد، خصوصا زمانی که شما در خانه نیستید تا از آنها دفاع کنید. ممکن است در معرض حمله سگ های دیگر قرار بگیرند، تصادف کنند و یا آلوده به گل و لای شوند. به علاوه سگ ها در برابر دمای بالای محیط آسیب می بینند.

و اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که لانه های مرسوم سگها را، با پارک سگ شیشه ای در فضای داخلی خانه تان جایگزین کنید. بر خلاف نمونه های سنتی، پارک سگ شیشه ای یک دید 360 درجه به سگها می دهد و باعث سرگرمی شان می شود و اجزایش به راحتی از هم گسسته نمی شود.

بنابراین در طی روز، می توانید حیوان خانگی را در پارک سگ شیشه ای رها کنید و به کارهایتان برسید. سگها نیز در چنین شرایطی احساس تنهایی نخواهند کرد و می توانند شما را در حین کار نگاه کنند و شما هم بر او نظارت و کنترل داشته باشید. با وجود این المان های مدرن، دیگر نیازی نیست برای جلوگیری از خراب شدن مبلمان و طراحی دکوراسیون توسط سگها، آنها را در قفس زندانی کنید.

گفتنی است این محفظه های چشم نواز، در اندازه ها و رنگ های متنوع ارائه می شوند و عمدتا برای سگ های کوچک و متوسط مناسبند، نه سگهایی از نژادهای بسیار بزرگ. وزن این محفظه ها به نحوی در نظر گرفته می شود که مانع از واژگونی آنها می شود، در عین حال آنقدر سنگین نیستند که جابجا کردنشان دشوار باشد. جالب است بدانید که علاوه بر سگها، می توانید سایر حیوانات خانگی و دست آموز نظیر بچه گربه ها و خوکچه هندی را نیز در پارک سگ شیشه ای نگهداری کنید.

لازم به ذکر است که دیوارهای شفاف پارک سگ شیشه ای از شیشه های اکریلیک ساخته نمی شوند، بنابراین ضد خراش هستند و مانند شیشه های معمولی خرد نمی شوند. برای استحکام بیشتر، از شیشه های سکوریت در ساخت آنها استفاده می شود. به علاوه در ساخت نوع بسیار مرغوب این محفظه ها، از سنگین ترین و محکم ترین قاب فولادی ضد زنگ در صنعت مراقبت از حیوانات استفاده می شود.

در ابتدا شاید سگ با دیواره های پارک سگ شیشه ای برخورد کند، اما خیلی سریع به آن عادت خواهد کرد و مشکل حل می شود. بدین ترتیب شما یک محیط امن و سرگرم کننده برای دورهمی های خود در طول روز فراهم می کنید و سگ ها نیز در حریم خصوصی شیک شان، از راحتی و استراحت لذت می برند. به هر حال هدف کلی ایجاد محیطی آرامش بخش، تمیز، ایمن، لوکس، سرگرم کننده و کم استرس برای سگهاست.

مزایای استفاده از پارک سگ شیشه ای

  • این المانها جلوه ای زیبا و درخشان دارند و به زیبایی فضایتان می افزایند.
  • عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی به شمار می آیند و در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند.
  • پارک سگ شیشه سکوریتی، به شما و به سگتان آزادی عمل بیشتری می دهد تا هر کدام در فضای خودتان لذت ببرید و آرامش داشته باشید. به هر حال، سگ ها به طور غریزی دوست دارند یک فضای شخصی مختص خود داشته باشند.
  • این عناصر به شما اطمینان می دهند که حیوان خانگی تان در امنیت به سر می برد و زمانی که بیرون از منزل هستید گم نخواهد شد. در واقع این پارک سگ شیشه ای سکوریتی با طراحی مدرن و باورنکردنی، باعث می شوند زمانی که در خانه نیستید دلشوره نداشته باشید و منطقه نگهداری حیوانات خانگی، به زیبایی و کارآمدی خانه خودتان باشد.
  • حیوان خانگی می تواند در نهایت امنیت و به دور از مناطق خطرناک، در پارک سگ شیشه ای به بازی بپردازد. واقعیت این است که سگ ها ممکن است گیاهان یا اشیای غیر قابل خوردن یا سمی که در اطراف منزلتان وجود دارد را بخورند.
  • پارک سگ شیشه ای، قابل جابجایی است و حمل آن با ماشین آسان است، حتی می توانید آن را به صورت دستی با خود جابجا کنید و به بیرون از منزل ببرید.
  • تنظیم کردن و سوار کردن اجزای آن بسیار آسان است.
  • اضطراب را در حیوانات کاهش می دهد و همچنین به دلیل خاصیت عایق صوتی شیشه ها، سر و صدا و پارس حیوانات کاهش می یابد و برای ساکنان خانه آزار دهنده نخواهد بود.
  • تمیز کردن درب ها و دیواره های شیشه ای آسان است.
  • به راحتی در عرض چند دقیقه، قابل جمع شدن و یا باز شدن و سرهم شدن است.
  • پارک سگ شیشه ای سکوریتی بسیار با دوام و پایدار است، بنابراین سرمایه گذاری کاملا مناسبی به شمار می آید، به همین دلیل در سال های اخیر بیشتر پناهگاه های حیوانات به سمت این المان ها جذب شده اند.
  • کنترل حیوانات را آسان تر می کنند.
  • خطر فرار سگ را از بین می برد و به شما اطمینان می دهد که حیوان نمی تواند زمین را حفاری کند و بیرون برود.

 

معایب پارک سگ شیشه ای

  • پارک سگ شیشه ای برای سگ های بزرگ مناسب نیست، زیرا وزن آن برای چنین حیواناتی سبک است.
  • برخی از مدل ها گران هستند.
  • برای جلوگیری از حرکت پارک سگ شیشه ای، معمولا هیچ لنگر و عامل بازدارنده ای در نظر گرفته نمی شود. بنابراین اگر در شرایط و جای درستی قرار نگیرند، ممکن است توسط سگها حرکت داده شوند.

کاربرد پارک سگ شیشه ای با شیشه سکوریت

این روزها بحث پارک سگ شیشه ای، به عنوان مکانی امن و زیبا برای حیوانات خانگی به شدت گرم است. در واقع با افزایش تعداد دوستداران حیوانات خانگی در سراسر جهان، امکانات به روز و مدرنی برای آنها نیز شکل گرفته و توسعه یافته است. بسیاری از صاحبان سگ آنها را به نزد درمانگران و مراکز ماساز می برند، اوقاتی صرف گردش و پیاده روی حیواناتشان می کنند و این حیوانات را بخشی از زندگی خود به شمار می آورند.

اما در کنار همه این مراقبت ها باید گفت که داشتن خانه مناسب سگ، بسیاری از نیازهای حیوان خانگی تان را برآورده می کند و در عین حال به طراحی خانه جذابیت می بخشد. در این رابطه، چه چیزی بهتر از پارک سگ شیشه ای؟ هر چند که باید گفت پارک های سگ در سایر جنس ها از جمله فلزی، پلاستیک، چوبی و حتی پارچه ای نیز عرضه می شوند.

اگر در خانه سگ نگه می دارید، حتما برایتان پیش آمده که که دوستان و خانواده در منزلتان مهمان باشند و ناگهان سگ تان به میان جمع بپرد و جست و خیز و بازی کند و باعث ترس و ناراحتی اطرافیان شود. پارک سگ شیشه ای به شما کمک می کند حیوان خانگی تان را در یک محیط محصور و محکم قرار دهید به نحوی که فضای کافی وجود داشته باشد و به سگ اجازه دهد بدون احساس ناراحتی و معذب بودن در آن حرکت کند. اما این المان در خانه، دقیقا چه مزایا و معایبی دارد و چطور باید بکار گرفته شود؟

نکاتی در رابطه با استفاده از پارک سگ شیشه ای در منزل

  • یادتان باشد که ماندن در این فضا را هرگز به عنوان مجازات برای حیوان خانگی در نظر نگیرید، زیرا اثر نامطلوبی روی او گذاشته و در پارک سگ شیشه ای دچار اضطراب و بیقراری خواهد شد.
  • پارک سگ شیشه ای را در مکانی ایجاد کنید که در آن سکوت و آرامش برقرار باشد. می توان از فضاهایی مانند زیر پله ها و گوشه های خانه برای ایجاد خانه سگ استفاده کرد و یا فضای جداگانه ای در سالن برایش مهیا نمود.
  • از برپا کردن پارک سگ شیشه ای در مکان هایی که حیوان خانگی مجبور است راه طولانی برای خوردن یا نوشیدن طی کند خودداری کنید. در واقع لازم است جایی مناسب و نزدیک به لانه سگ تان را برای قرار دادن ظرف غذا و وسایل دیگرش انتخاب کنید.
  • در طراحی مدرن خانه سگ برای آپارتمان نشینان، دقت می شود که ورودی پارک سگ شیشه ای به راحتی قابل دسترسی باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که مواد استفاده شده در ساخت خانه سگ و لوازم و دکوراسیون آن، فاقد مواد شیمیایی باشند.
  • وجود وسایل بازی برای سگ تان یک امکان عالی است، بنابراین از این وسایل در پارک سگ شیشه ای قرار دهید، زیرا باعث راحتی سگ و جذابیت این فضا برای او می شود.

منابع:

Modern Dog Pens With Clear Acrylic Windows | Clearly Loved Pets

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 2 = پنج