انواع سقف شیشه ای در نورگیر حیاط خلوت و پاسیو کاربردهای فراوانی دارند، سقف شیشه ای می تواند در نوع سفید ساده و یا رنگی طراحی و اجرا شود ، سقف شیشه ای نور را به خوبی از خود عبور می دهد و زیبایی و استحکام مناسب را داراست ، سقف شیشه ای انواع مختلفی دارد که بر اساس آنها قیمت هر متر مربع سقف شیشه ای تعیین می شود ، در سقف شیشه ای می توان از شیشه های مختلفی استفاده نمود ، قیمت یک متر مربع سقف شیشه ای به نوع شیشه و اسکلت بندی که برای اجرای سقف شیشه ای به کار می رود بستگی دارد ، برای اجرای یک سقف از توع شیشه ای باید به آب بندی آن نیز توجه ویژه ای شود ، آب بندی سقف شیشه ای را می توان یکی از مهمترین مراحل اجرای آن محسوب نمود.

نورگیر از سقف - { قیمت مناسب ، کیفیت بالا ، طرح دلخواه مشتری } - نورگیر از  سقف سایه ساز

سقف های نورگیر از نوع متریال های گوناگونی ساخته می شوند که برخی از انها عبارتند از ایرانیت و یا پلی کربنات و انواع دیگر آن که مزیت های گوناگونی دارند نیز سقف شیشه ای می باشند ، این سقف ها برای پوشش قسمت های مختلف ساختمان ها و اماکن تجاری و مسکونی و یا داری به کار می روند ، در هریک از مکان ها با توجه به موقعیت و نوع کاربری آن ساختمان می توان از نوعی سقف شیشه ای استفاده نمود ، معمولا سقف های شیشه ای در پاسیو و حیاط خلوت و یا تراس و بالکن به کار برده می شوند ، برخی دیگر از سقف ای شیشه ای نیز به منظور زیبایی و دکوراسیون بخشی از منزل یا محیط های تفریحی و تجاری کاربرد دارند .

یکی از دلایل مهم که استفاده از سقف شیشه ای را پرکاربرد نموده است ، خاصیت نوردهی و تامین نور فضاهای تاریک است ، سقف های شیشه ای نور را به خوبی عبور می دهند و تا زمانی که فضای بیرون ساختمان با نور طبیعی خورشید روشن است ، فضای زیر سقف نیز تا حدی روشنایی مورد نیاز را داراست ، لذا از این نوع سقف برای انتقال روشنایی خارج از ساختمان به داخل استفاده می شود .

استحکام و مقاومت سقف شیشه ای

معمولا سئوالی که برای اجرای سقف شیشه ای در ذهن مشتریان پیش می آید این است که آیا سقف شیشه ای استحکام لازم را دارد ؟ و یا مقاومت سقف شیشه ای تا چه اندازه است ؟ برای پاسخ به این سئوال باید به این نکته اشاره نمود که سقف های شیشه ای در انواع مختلفی طراحی و اجرا می شوند ، برخی از این سقف ها سقف دوجداره و برخی دیگر تک جداره یا موزاییک شیشه ای و یا تایل شیشه ای می باشند ، سقف های دوجداره معمولا جهت اجرا در حیاط خلوت و یا پاسیو و بالکن و نورگیر استخر و موارد مشابه کاربرد دارند ، سقف های تک جداره یا موزاییک شیشه ای نیز در انوع مختلفی تولید و اجرا می شوند ، موزاییک شیشه ای در ابعاد 19 در 19 سانت و ضخامت 2 سانتیمتر و ضخامت 3 سانتیمتر تولید می شود .

سقف شیشه ای : اجرای انواع سقف شیشه ای برای منزل و ساختمانها

موزاییک شیشه ای در ضخامت دو سانتیمتر برای مکان هایی که رفت و آمد عابر پیاده انجام می شود مناسب است ، از این نوع موزاییک شیشه ای در پیاده روها بسیار کار می شود ، برای مکان هایی که ماشین از روی سقف عبور می نماید بهتر است از موزاییک شیشه ای با ضخامت 3 سانتیمتر استفاده شود ، زیرا خودرو وزن سنگینی دارد و موزاییک شیشه ای دو سانتیمتری تحمل کافی را ندارد ، همچنین در مکان هایی که خودرو از روی سقف تردد می نماید باید آهن کشی مناسبی نیز انجام شود .

ما با داشتن تیم متخصص در زمینه طراحی و اجرای نورگیر سقف آماده انجام سفار شهای شما مشتریان محترم در زمینه نصب و اجرای سقف حیاط خلوت ، اجرای سقف شیشه ای پاسیو ، اجرای سقف شیشه ای پارکینگ ، اجرای سقف شیشه ای و نورگیر استخر و سونا و جکوزی و به طور کلی هرنوع سقف شیشه ای با ابعاد مورد نظر شما هستیم .

ما با اجرای سقف شیشه ای دوجداره در آرامش خاطر ساکنان منزل یا محل کار شما سهمی موثر خواهیم گذاشت ، سقف های شیشه ای دوجداره نور را به خوبی رد کرده و مانع عبور سرو صدا و یا اتلاف انرژی می شوند.

جهت سفارش طراحی و اجرای سقف شیشه ای با ما تماس بگیرید .