تمیز کردن شیشه اجاق گاز

مراقبت از اجاق گاز شیشه ای، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید، خرید مواد و وسایل لازم برای تمیزکاری شیشه است. باید توجه داشته باشید اگر دیگ به جوش آمد، هرچه زودتر کثیفی های ریخته شده روی شیشه اجاق گاز را پاک کنید، زیرا اگر زمان بگذرد برداشتن آنها دشوار خواهد بود.
هنگامی که مواد داخل قابلمه سر می رود، برای تمیز کردن شیشه اجاق گاز صفحه ای، لازم است گاز را خاموش کرده و صبر کنید تا شیشه خنک شود. سپس چند قطره شیشه پاک کن باکیفیت روی صفحه بریزید و با یک حوله نرم یا پارچه آن را تمیز کنید. سپس یک حوله خشک روی آن بکشید

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.​

تمیز کردن اجاق گاز شیشه ای رومیزی در 3 حرکت✔️ ترفندهای نظافت

اگر کثیفی ها روی شیشه اجاق گاز صفحه ای خشک شده اند و تمیزکردن مشکل است، توصیه می کنیم از یک لکه بر قوی شیشه کمک بگیرید. البته درنظر داشته باشید که هرگز از محصولات تمیز کننده حاوی آمونیاک استفاده نکنید، زیرا هنگام گرم شدن روی سطح گاز، رگه هایی از خود به جا می گذارند. ما لکه بر نانوسان را به شما پیشنهاد می کنیم، زیرا به راحتی هر لکه ای را از روی سطوح شیشه ای می زدایند و ضمن ایجاد رایحه ای مطبوع و خشک شدن سریع، یک لایه محافظ بر روی سطوح شیشه ای و پلیمری تشکیل داده و تمایل به پوسیدگی سطوح را نیز کاهش می دهند.

اما به یاد داشته باشید که بقایای مواد شیمیایی شیشه پاک کن ها، به مرور با گرم شدن اجاق گاز در زمان پخت و پز خواهند سوخت و یک گاز مضر متصاعد می کنند، مگر این که پس از تمیزکاری، با یک حوله خیس و خشک سطح شیشه اجاق گاز صفحه ای را به طور کامل تمیز کنید.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.​

به یاد داشته باشید که بهتر است حتی المقدور از تیغ برای تراشیدن لکه های شیشه استفاده نکنید، زیرا به مرور زمان اثرات و خطوطی ناخوشایند از خود به جای می گذارند که نمی توان آنها را برطرف کرد و به زیبایی شیشه اجاق گاز صدمه می زنند. مگر اینکه در استفاده از آن حرفه ای عمل کنید و در زمان تراشیدن کثیفی ها، تیغ را با زاویه 30 درجه حرکت دهید تا خط و خشی ایجاد نکند.

روشی ساده برای تمیز کردن اجاق گاز شیشه ای

روش اجرا و نصب شیشه سکوریت اجاق گاز صفحه ای

پس از این که محل دقیق اجاق گاز روی جایگاه مشخص شد و اجاق گاز با تمام اتصالاتش نصب گردید، شیشه لمینت به عنوان شیشه اجاق گاز صفحه ای روی آن انداخته می شود. این شیشه که با دقت توسط افراد حرفه ای در ابعاد مورد نظر برش خورده و از سوراخکاری لازم برای نصب جاساز برخوردار است، به آرامی روی جایگاه مورد نظر گذاشته می شود و با چسب آکواریوم، دور تا دور آن پوشش داده می شود تا از نفوذ هر گونه رطوبت به فضای داخلی جلوگیری شده و به خوبی آب بندی شود.

راهنمای خرید اجاق گاز آشپزخانه | پادیسان

گفتنی است چنانچه سوراخکاری و نصب جاساز دقیقا در مکان های مورد نظر انجام نشود و یا شیشه دقیقا در ابعاد مورد نظر برش داده نشود، نصب نیز با مشکل مواجه خواهد شد و نمی توان دقیقا شیشه را روی جایگاه مورد نظر تثبیت کرد

همان طور که قبلا اشاره کردیم شیشه اجاق گاز بسیار با دوام و قدرتمند است، اما به هر حال شیشه است و این متریال شکستنی است. از مهمترین دلایل شکستن این المان ها می توان به ضخامت کم، کیفیت نامطلوب، گذاشتن ظروفی بزرگتر و سنگین تر از ظرفیت سر شعله اجاق گاز اشاره کرد. اما اگر به هر دلیلی شیشه شکسته شود و یا ترک بردارد و نیاز به تعویض باشد، جای نگرانی نیست زیرا تعویض شیشه اجاق گاز نیز آسان بوده و در عین حال هزینه چندانی به شما تحمیل نخواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.​

به هر حال بهتر است در همان بدو امر، شیشه باکیفیتی تهیه کنید که به نحوی مطلوب تراش خورده باشد. در واقع شیشه هایی که از لبه های خارجی زاویه دار برخوردارند و ضخامت شیشه در این نواحی کمتر شده است، دارای تراشی مطلوب هستند.

نکته مهم در مورد نصب شیشه پشت اجاق گاز این است که قبل از نصب، لازم است سطح دیوار کاملا هموار شود و البته چنانچه قرار است کلید و یا پریزی روی آن جاسازی شود باید در مرحله برش شیشه، سوراخکاری لازم برای آنها  روی سطح شیشه پشت اجاق گاز یا همان شیشه بین کابینتی انجام شود.


فروش شیشه گاز صفحه ای و شیشه پشت اجاق گاز

واقعیت این است که قیمت این المانها و هزینه نصبشان بسیار متنوع بوده و برخی پارامترها در تعیین این قیمت تاثیرگذارند. اینکه ابعاد و ضخامت شیشه چقدر است و از چه نوع شیشه ای با چه کیفیتی استفاده می شود، و همچنین هزینه جابجایی شیشه بین طبقات و تعداد افرادی که در این جابجایی و نصب کمک می کنند، قیمت نهایی شیشه را مشخص خواهد کرد

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.​

شیشه گاز صفحه ای - تولید و قیمت شیشه گاز صفحه ای