سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
حیاط خلوت

انواع سقف شیشه ای نورگیر ، حیاط خلوت و پاسیو

حیاط خلوت :انواع سقف شیشه ای در نورگیر حیاط خلوت و پاسیو کاربردهای فراوانی دارند، سقف شیشه ای می تواند در نوع سفید ساده و یا رنگی طراحی و اجرا شود ، سقف شیشه ای نور را به خوبی از خود عبور می دهد و زیبایی و استحکام مناسب را داراست ، سقف شیشه ای انواع مختلفی دارد که بر اساس آنها قیمت هر متر مربع سقف شیشه ای تعیین می شود ، در سقف شیشه ای می توان از شیشه های مختلفی استفاده نمود ، قیمت یک متر مربع سقف شیشه ای به نوع شیشه و اسکلت بندی که برای اجرای سقف شیشه ای به کار می رود بستگی دارد ، برای اجرای یک سقف از توع شیشه ای باید به آب بندی آن نیز توجه ویژه ای شود ، آب بندی سقف شیشه ای را می توان یکی از مهمترین مراحل اجرای آن محسوب نمود.

سقف شیشه ای

سقف های نورگیر از نوع متریال های گوناگونی ساخته می شوند که برخی از انها عبارتند از ایرانیت و یا پلی کربنات و انواع دیگر آن که مزیت های گوناگونی دارند نیز سقف شیشه ای می باشند ، این سقف ها برای پوشش قسمت های مختلف ساختمان ها و اماکن تجاری و مسکونی و یا داری به کار می روند ، در هریک از مکان ها با توجه به موقعیت و نوع کاربری آن ساختمان می توان از نوعی سقف شیشه ای استفاده نمود ، معمولا سقف های شیشه ای در پاسیو و حیاط خلوت و یا تراس و بالکن به کار برده می شوند ، برخی دیگر از سقف ای شیشه ای نیز به منظور زیبایی و دکوراسیون بخشی از منزل یا محیط های تفریحی و تجاری کاربرد دارند .

یکی از دلایل مهم که استفاده از سقف شیشه ای را پرکاربرد نموده است ، خاصیت نوردهی و تامین نور فضاهای تاریک است ، سقف های شیشه ای نور را به خوبی عبور می دهند و تا زمانی که فضای بیرون ساختمان با نور طبیعی خورشید روشن است ، فضای زیر سقف نیز تا حدی روشنایی مورد نیاز را داراست ، لذا از این نوع سقف برای انتقال روشنایی خارج از ساختمان به داخل استفاده می شود .

استحکام و مقاومت سقف شیشه ای

معمولا سئوالی که برای اجرای سقف شیشه ای در ذهن مشتریان پیش می آید این است که آیا سقف شیشه ای استحکام لازم را دارد ؟ و یا مقاومت سقف شیشه ای تا چه اندازه است ؟ برای پاسخ به این سئوال باید به این نکته اشاره نمود که سقف های شیشه ای در انواع مختلفی طراحی و اجرا می شوند ، برخی از این سقف ها سقف دوجداره و برخی دیگر تک جداره یا موزاییک شیشه ای و یا تایل شیشه ای می باشند ، سقف های دوجداره معمولا جهت اجرا در حیاط خلوت و یا پاسیو و بالکن و نورگیر استخر و موارد مشابه کاربرد دارند ، سقف های تک جداره یا موزاییک شیشه ای نیز در انوع مختلفی تولید و اجرا می شوند ، موزاییک شیشه ای در ابعاد 19 در 19 سانت و ضخامت 2 سانتیمتر و ضخامت 3 سانتیمتر تولید می شود .

سقف شیشه ای : اجرای انواع سقف شیشه ای برای منزل و ساختمانها

موزاییک شیشه ای در ضخامت دو سانتیمتر برای مکان هایی که رفت و آمد عابر پیاده انجام می شود مناسب است ، از این نوع موزاییک شیشه ای در پیاده روها بسیار کار می شود ، برای مکان هایی که ماشین از روی سقف عبور می نماید بهتر است از موزاییک شیشه ای با ضخامت 3 سانتیمتر استفاده شود ، زیرا خودرو وزن سنگینی دارد و موزاییک شیشه ای دو سانتیمتری تحمل کافی را ندارد ، همچنین در مکان هایی که خودرو از روی سقف تردد می نماید باید آهن کشی مناسبی نیز انجام شود .

ما با داشتن تیم متخصص در زمینه طراحی و اجرای نورگیر سقف آماده انجام سفار شهای شما مشتریان محترم در زمینه نصب و اجرای سقف حیاط خلوت ، اجرای سقف شیشه ای پاسیو ، اجرای سقف شیشه ای پارکینگ ، اجرای سقف شیشه ای و نورگیر استخر و سونا و جکوزی و به طور کلی هرنوع سقف شیشه ای با ابعاد مورد نظر شما هستیم .

ما با اجرای سقف شیشه ای دوجداره در آرامش خاطر ساکنان منزل یا محل کار شما سهمی موثر خواهیم گذاشت ، سقف های شیشه ای دوجداره نور را به خوبی رد کرده و مانع عبور سرو صدا و یا اتلاف انرژی می شوند.

جهت سفارش طراحی و اجرای سقف شیشه ای با ما تماس بگیرید .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 7 = یک