سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

افزایش امنیت درهای شیشه ای

مکن است خیلی از ما چه در ورودی آپارتمان و چه در خانه ویلایی از درهای شیشه ای کشویی استفاده کنیم و به ایمن سازی درهای شیشه ای نیاز داشته باشیم. شما می توانید ورود اصلی خانه، درب های داخلی تر و حمام خود را با درهای شیشه ای زیبا کنید. و از مزایای فوق العاده آن ها بهره مند شوید. بیشتر خانه های مدرن امروزی خواه ناخواه از این نوع درب ها استفاده می کنند. اما این مدل از در در ازای زیبایی خاص و مزایای خود چه مشکلاتی برای شما خواهد داشت؟!

همان طور که احتمالا به خوبی می دانید در ها و پنجره های شیشه ای کشویی از نظر زیبایی جلب توجه می کنند. زیرا نور بیشتری به خانه می دهند. و اغلب به یک عرشه یا پاسیو باز می شوند. با این حال، خطرات امنیتی در مورد شیشه های کشویی واضح است. و تا حدی اجتناب ناپذیر.

شیشه های بزرگتر در برابر شکستن آسیب پذیرتر هستند. و هر کسی که بخواهد آن ها را بشکند یک نقطه ورود آسان است. به همین ترتیب، اگر یک درب شیشه ای کشویی درست نصب نشود و ایمن نصب نشود، از آن جدا می شود. قفل های موجود در بیشتر ورودی های شیشه ای کشویی نیز به اندازه لول های دفن سنتی کارایی ندارند.

تمام شیشه های کشویی خانه خود را بررسی کنید. تا تصمیم بگیرید که چگونه هر یک را به بهترین شکل ایمن کنید. روش های مختلفی برای کمک به شما در لذت بردن از شیشه کشویی وجود دارد. در حالی که خطر ورود به سیستم را کاهش می دهد. در این نوشته قصد داریم به شما کمک کنیم تا ایمن سازی درهای شیشه ای را به بهترین نحو انجام دهید. و از خود و خانه تان مراقبت کنید!

ایمن سازی درهای شیشه ای با میله های دوول رول پلاکی

میله رول پلاکی یک میله گرد است که در مسیر درب یا پنجره شیشه ای کشویی قرار می گیرد تا از سر خوردن صفحه شیشه ای از طریق مسیر جلوگیری کند. اگر یک سارق قفل درب شیشه ای کشویی شما را باز کند، سارق هنوز نمی تواند در را باز کند. و میله میخ نگهدارنده آن را از طرف دیگر نگه دارد. و ایمن سازی درهای شیشه ای محقق خواهد شد.

چگونه از رول پلاک استفاده کنیم؟

کلید استفاده از میله رول پلاستی به طور موثر اندازه گیری مسیر است. تا اطمینان حاصل شود که میله رول پلاک فقط نیم اینچ کوتاه تر از مسیر است. همچنین باید به اندازه کافی نازک باشد. تا بتواند به طور موثر در مسیر قرار گیرد. اگر یک پنجره شیشه ای کشویی با یک مسیر باریک دارید ، یک میله مثلثی بهترین عملکرد را دارد زیرا لبه چوب در داخل مسیر قرار می گیرد و مسیر نازک آن را محکم نگه می دارد.

سنسور امنیتی برای ایمن سازی درهای شیشه ای

هنگام باز شدن درب کشویی شیشه ای بدون اطلاع و اجازه شما، یک سنسور امنیتی به شما اطلاع می دهد. با باز شدن شیشه، سیگنالی به صفحه زنگ هشدار می فرستد. یا باعث ایجاد صدای زنگ می شود یا به طور خودکار با شرکت هشدار تماس می گیرد، بسته به سیستم امنیتی خاص شما. هنگامی که زنگ هشدار خاموش است، پانل کشویی بدون فعال شدن سنسورها می تواند آزادانه باز و بسته شود.

زنگ هشدار

هشدار خردکن یک حسگر اضافی در یک سیستم امنیتی خانه است که هم صدای شکستن شیشه و هم ارتعاشات پنجره را هنگام ضربه تشخیص می دهد. در نتیجه، در صورت شکستن شیشه کشویی ، هشدار بلافاصله به شما هشدار می دهد.

اکثر شرکت های سیستم امنیتی بابت زنگ خطر خراب کننده هزینه اضافی دریافت می کنند، اما این سرمایه قابل قبولی است. این امر خصوصاً درصورت وجود شیشه های کشویی زیاد. یا داشتن درب یا پنجره کشویی در منطقه ای از خانه که دارای رفت و آمد کم است، مانند زیرزمین، بسیار برای ایمن سازی درهای شیشه ای صدق می کند. این به شما کمک می کند تا از یک مورد نقض در منزل مطلع شوید که در غیر این صورت مدتی خودتان متوجه آن نمی شوید.

پیچ یا واشر ورق فلزی

قرار دادن یک پیچ فلزی یا واشر در بالای قاب یا داخل مسیر خود باعث می شود درب یا پنجره کشویی از قاب خارج نشود. و ایمن سازی درهای شیشه ای محقق شود. پیچ یا واشر به عنوان یک درپوش عمل می کند که از بالا رفتن شیشه از آن ارتفاع جلوگیری می کند. قبل از ایمن سازی واشر یا پیچ، اطمینان حاصل کنید که شیشه هنوز به راحتی روی مسیر به جلو و عقب می لغزد تا اطمینان حاصل شود که شیشه کشویی مانع نمی شود.

قفل های سنگین تر

قفل درب شیشه ای کشویی معمولی از یک قفل به شکل قلاب تشکیل شده است که به قاب درب می رسد. این قفل ها به طور معمول قابل اعتماد نیستند و می توان آنها را با یک لرزش یا کشش سخت باز کرد و بهتر است برای ایمن سازی درهای شیشه ای به آن ها اعتماد نشود. این دلیل دیگری است که میله های رول پلاک بسیار مفید هستند.

راه حل دیگر برای این مشکل جایگزینی قفل های اساسی با قفل های امنیتی سنگین تر است. که به طور خاص برای درها و پنجره های کشویی طراحی شده اند. این قفل ها دارای پیچ و مهره دوتایی هستند و دستکاری آنها دشوارتر از قفل های شیشه ای کشویی معمول است. شیشه کشویی اغلب یک تهدید امنیتی بزرگتر از درب و پنجره های سنتی است، اما لازم نیست.

سخن پایانی

ابزار و دقت کافی در ایمن سازی درهای شیشه ای به شما کمک می کند تا از تمام مزایای شیشه کشویی بدون خطرات بهره مند شوید. شیشه های کشویی خود را هر شب قبل از خواب بررسی کنید. تا مطمئن شوید همه درها و پنجره ها قفل شده اند. میله های رولپلاک در جای خود قرار دارند و هر سنسور روی شیشه فعال است. به محض کشف شیشه کشویی، آسیب آن را برطرف کنید. تا محیط خانه را در بهترین شرایط ممکن حفظ کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = شش