سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

راه های داشتن یک حمام لوکس – بخش دوم

ترفند پنجم: مبلمان و کمد نقاشی شده یک سبک عالی حمام سفارشی ایجاد می کند

گاهی اوقات تنها چیزی که برای ایجاد یک حمام لوکس به سبک سفارشی نیاز دارید یک یا دو کت رنگ است. اگر به هیچ وجه دستی ندارید، آموزش های جالب DIY بصورت آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند کمد یا صندوقچه را به پوچی تبدیل کنید. اگر اهل انجام کارهای DIY نیستید یا وقت ندارید، می توانید با استفاده از رنگ، ظاهر سفارشی مورد علاقه خود ایجاد کنید.

ترفند ششم: از رنگ های تیره و سبک های دیگر برای دکوراسیون حمام استفاده کنید

اگر عاشق ظاهر دلربا و رنگ تیره دیوار و کف هستید. هیچ دلیلی برای از بین بردن روحیه با تزئینات سفید و قالب وجود ندارد. دیوارهای رنگ تیره می توانند با تزئینات سفید شفاف زیبا باشند. اما برای ظاهری ظریف و ظریف، رنگ های دیوار غنی مانند آبی، خاکستری ذغالی یا قهوه ای تیره را با رنگ های تریم خنثی تون میانه ست کنید.

یک آرایش حمام با رنگ های تیره به نور مناسب نیاز دارد. بنابراین هنگام استفاده از رنگ های رنگی حتما لامپ ها و لامپ ها را آزمایش کنید. راز وجود یک اتاق با رنگ دیوار عمیق، پذیرفتن این است که این فضا سبک نخواهد بود. و بدانید که یافتن ترکیب مناسب نور و نور طبیعی برای موفقیت اتاق بسیار مهم است.

ترفند هفتم: تناژ خنثی به حمام شما ظرافت می بخشد

این حمام زیبا از شروین-ویلیامز به شما نشان می دهد که یک تغییر ساده مانند رنگ آمیزی لباس ضد آفتاب با رنگ خنثی غیر از سفید می تواند دستشویی شما را کاملا تغییر دهد. هیچ قاعده ای سخت و سریع وجود ندارد. که رنگ آمیزی و تخته های مهره باید سفید رنگ شوند. اگر لکه بینی خود را تغییر دهید قطعاً می خواهید به خنثی ها بچسبید. اما هنوز هم طیف گسترده ای از رنگ ها را برای انتخاب خواهید داشت.

برای چنین پروژه مهم نقاشی می خواهید ابتدا از رنگ جدید نمونه بگیرید. برای امتحان کردن رنگ های خود از یک تکه پارچه ضد زنگ یا تر و تمیز استفاده کنید تا بتوانید نمونه را به دور دستشویی منتقل کنید تا به تمام زوایا نگاه کنید. بسیار مهم است که قبل از استفاده از رنگ خود به ویژگی هایی که بر روی دیوارهای شما چسبیده اند، مطمئن شوید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + شش =