سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

راه های داشتن یک حمام لوکس – بخش اول

برای ایجاد یک حمام مجلل و پیاده کردن دکوراسیون حمام مورد علاقه خود به بودجه تزئینی زیادی احتیاج ندارید، به شرط آنکه از بهترین اسرار رنگی آگاه باشید. بیاموزید که چگونه از رنگ و لوازم جانبی برای ایجاد یک حمام زیبا با بودجه استفاده کنید. با ما همراه باشید تا به شما 12 راز مهم یک حمام زیبا و لوکس را بیاموزیم!

تغییر روشنایی در سرویس بهداشتی یکی از ساده ترین راه ها برای تبدیل یک فضای ساده به یک نمایشگر سطح بالا است. در مورد چگونگی نورپردازی به طور معمول در حمام برای یک ظاهر طراح تجدید نظر کنید. به جای میله نور سنتی بالای آینه، قلاب های زیبا را در هر دو طرف امتحان کنید. اگر فضای در دسترس دارید، آویزها مد روز حمام هستند.

نورپردازی جدید خود را با آینه های غرور به روز شده و سخت افزار جدید برای تغییر زیبایی حمام جفت کنید.

ترفند اول: برای سادگی دکوراسیون حمام از رنگ سفید استفاده کنید

کابینت ها و میزهای پیش زمینه سفید زمینه ای برای یک حمام ساده و زیبا را ایجاد می کنند. از یک رنگ رنگ خنثی روشن و ملحفه سفید حمام استفاده کنید. تا یک سبک حمام در هتل درجه یک ایجاد کنید. اگر روی حوله های سفید و فرش های مرغوب غوطه ور شوید، حمام راحتی می تواند گران تر به نظر برسد. پارچه های سفید خود را با لوازم جانبی خنثی ست کنید تا همه چیز به هم گره بخورد.

ترفند دوم: حمام های خاکستری کلاسیک و زیبا هستند

پس از دهه ها حمام با رنگ سفید یا رنگ چوبی، رنگ خاکستری به عنوان رنگ حمام و آشپزخانه جدید وارد صنعت طراحی و دکوراسیون حمام شده است. دلایل انتخاب رنگ خاکستری برای سرویس بهداشتی واضح است. خاکستری تسکین دهنده و راحت است. خاکستری های گرم مانند خاکستری می تواند باعث شود که حمام سرد به نظر نرسد.

ترفند سوم: با یک طرح رنگی یا تک رنگ محیطی آرامش بخش ایجاد کنید

گرانترین حمام ها در زمینه دکوراسیون حمام معمولاً از اسپا الهام می گیرند. رنگ ها و مواد ساده به دلیل خصوصیات آرامش بخش مورد علاقه حمام های اسپا هستند. شما می توانید آن آبگرم را با یک طرح رنگی تک رنگ ساده ایجاد کنید. لازم نیست رنگ خنثی را برای طرح تک رنگ خود انتخاب کنید. یک رنگ رنگ آبی بسیار زیبا یا آبی در سایه های مختلف نیز می تواند بسیار آرامش بخش باشد.

ایجاد یک طرح رنگی تک رنگ برای حمام خود آسان است. با یک رنگ آرامبخش مانند Clark + Kensington Harbour Lane شروع کنید و سایه های روشن و تیره تری از آن رنگ اضافه کنید و آنها را برای عمق لایه بندی کنید. بیشتر نوارهای رنگی از عرشه فن های فروشگاه رنگ از تاریکی به روشن مرتب شده اند، که ایجاد طرح رنگی شما را آسان می کند.

ترفند چهارم: فضای بیرونی را به داخل بیاورید و دکوراسیون حمام را دگرگون کنید!

در اکثر حمام های گران قیمت ، فضای بیرونی به عنوان عنصر طراحی در نظر گرفته شده است. برای دکوراسیون حمام خود، به دنبال روش هایی برای ورود به فضای باز با درمان های جدید پنجره باشید که باعث می شود نور بیشتری وارد شود. گیاهان و آثار هنری که گیاهان را به تصویر می کشند، فقط روش های عالی برای بازسازی فضای بیرونی نیستند بلکه می توانند از مزایای فنگ شویی نیز برخوردار باشند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ شش = 12