سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

آینه فنگ شویی باگوا (پا کوآ) چیست؟

آینه فنگ شویی باگوا (یا “pa kua”) یکی از معروف ترین اشیا برای تنظیم فنگ شویی کلاسیک است. همچنین اتفاقاً احتمالاً یکی از مورد سو استفاده ترین قرار گرفته ها نیز هست! در اینجا راهنمای ما در مورد آینه باگوآ و نحوه استفاده صحیح از آن آورده شده است.

نماد های آینه فنگ شویی باگوا

ممکن است نمادهایی را که به دور آینه باگوا تابش می کنند، تشخیص دهید. این نمادها از مثلث، دسته ای از سه خط تشکیل شده اند. خطوط جامد انرژی یانگ را نشان می دهند، در حالی که خطوط شکسته یین هستند. آینه باگوآ از تریگرام ها در آنچه به عنوان توالی “بهشت سابق” یا “یین باگوا” معروف است استفاده می کند.

“بهشت بعدی” یا “یانگ باگوا” همان چیزی است که پزشکان فنگ شویی برای کار با نقشه طبقه استفاده می کنند. راه تشخیص تفاوت این دو با قرارگیری تریم ها است. آینه باگوا (یا “بهشت سابق”) دارای سه خط محکم در بالا است که نمایانگر بهشت ​​است.

باگوا (یا “بهشت بعدی”) که برای اعمال فنگ شویی در خانه استفاده می شود، یک تریگرام دارد که دو خط جامد است و یک خط شکسته در وسط دارد. که نمادی از انرژی آتش است. به همین ترتیب، نمادهای تریگرام های دیگر نمایانگر پنج عنصر دیگر و همچنین تعداد بیشماری از معانی دیگر هستند. شما همیشه باید آینه باگوا را با تری گرام بهشت ​​در قسمت بالا آویزان کنید (با سه خط شکسته نشده).

این تری گرام ها در I-Ching، کتاب تغییرات نیز یافت می شوند. فنگ شویی یک هنر باستانی است که از چین می آید و پایه هایی در تائوئیسم دارد. تائوئیسم فلسفه ای است که به ما می آموزد در هماهنگی با تائو زندگی کنیم، ترجمه شده به عنوان “راه” یا راه طبیعت. و، I-Ching به فنگ شویی متصل است و همچنین یکی از متون اصلی باستان برای تائوئیسم است.

آینه باگوآ یک حرز محافظ است که در مدارس کلاسیک فنگ شویی برای منحرف کردن و دفع هرگونه “تیرهای سمی” یا “شا چی” استفاده می شود. این به این معنی است که اگر یک ساختار بزرگ مانند گوشه ای از ساختمان یا یک خط سقف تیز به سمت خانه خود دارید ، به خصوص اگر آن را به سمت درب ورودی خود نشان دهید. در این صورت، می توانید آینه باگوآ را بالای درب ورودی خود، رو به روی سازه آویزان کنید.

آینه فنگ شویی باگوا

به طور کلی، آینه های باگوا به طور انحصاری برای تنظیمات خارجی فنگ شویی استفاده می شود. آینه های باگوآ نباید در محیط داخلی مانند خارج از درب آپارتمان شما در داخل ساختمان قرار گیرند. علاوه بر این ، آینه باید همیشه رو به بیرون و از خانه باشد.

لطفا توجه داشته باشید:

لطفا توجه داشته باشید که ما به شما پیشنهاد می کنیم مطمئن شوید که این تنظیم به دلیل ترس استفاده نشده است ، زیرا ممکن است آسیب بیشتری به خود و همسایگان وارد کند. استفاده از آینه های باگوآ توصیه نمی شود مگر اینکه با یک پزشک فنگ شویی واجد شرایط کار کنید. وقتی با یک متخصص کار می کنید، ممکن است آنها بتوانند روشی دوستانه، هماهنگ و مثبت برای کار با فنگ شویی دشوار ارائه دهند.

درباره آینه های باگوآ

آینه باگوآ به طور معمول پنج اینچ یا بیشتر قطر دارد و از چوب، پلاستیک یا فلز ساخته شده است که یک آینه گرد در مرکز آن قرار دارد. رنگ های قاب متفاوت است اما رنگ های سنتی معمولاً قرمز را برای شادابی شامل می شوند و همچنین ممکن است ترکیبی از سبز ، زرد (طلایی) و سیاه را شامل شود. شکل قاب معمولاً هشت ضلعی هشت ضلعی است. همانطور که قبلا ذکر شد ، مطمئن شوید که آن را با تری گرام دارای سه خط جامد در بالا جهت داده اید. آینه باگوا معمولاً در آنجا قلاب نشان می دهد که نشان می دهد کدام راه بالا است. می توانید آنها را برای فروش در بیشتر شهرهای چینی در سراسر جهان پیدا کنید.

آینه های تخت، مقعر یا محدب

این سه نوع آینه را در مرکز آینه باگوا پیدا خواهید کرد: تخت، مقعر و محدب.

تخت

آینه های تخت رایج ترین هستند. آینه تخت به همان اندازه انرژی دریافتی در آینه را منعکس می کند.

مقعر

آینه های مقعر شکل کاسه ای دارند، بنابراین می توانند انرژی دریافت کنند. این شکل انرژی را دریافت می کند و گفته می شود آسیب می رساند.

محدب

سرانجام، آینه های محدب مانند گنبد یا آینه دید عقب برای اتومبیل شما شکل گرفته اند. تصور می شود که این شکل باعث بیرون کشیدن انرژی می شود. آینه های محدب توصیه نمی شوند زیرا می توانند نتایج مضر ایجاد کنند که صدمه بیشتری نسبت به آن دارند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش + 2 =