سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

راه های داشتن یک حمام لوکس – بخش سوم

برای ایجاد یک حمام مجلل و پیاده کردن دکوراسیون حمام مورد علاقه خود به بودجه تزئینی زیادی احتیاج ندارید، به شرط آنکه از بهترین اسرار رنگی آگاه باشید. بیاموزید که چگونه از رنگ و لوازم جانبی برای ایجاد یک حمام زیبا با بودجه استفاده کنید. با ما همراه باشید تا به شما 14 راز مهم یک حمام زیبا و لوکس را بیاموزیم!

تغییر روشنایی در سرویس بهداشتی یکی از ساده ترین راه ها برای تبدیل یک فضای ساده به یک نمایشگر سطح بالا است. در مورد چگونگی نورپردازی به طور معمول در حمام برای یک ظاهر طراح تجدید نظر کنید. به جای میله نور سنتی بالای آینه، قلاب های زیبا را در هر دو طرف امتحان کنید. اگر فضای در دسترس دارید، آویزها مد روز حمام هستند.

نورپردازی جدید خود را با آینه های غرور به روز شده و سخت افزار جدید برای تغییر زیبایی حمام جفت کنید.

ترفند هشتم: با کمد و قفسه های پر جنب و جوش، یک رنگ غیر منتظره اضافه کنید

این حمام سفید از کابینت ها و قفسه های خیره کننده Aqua Decora سبک فوری با رنگ پررنگ دریافت می کند. تغییر سریع حمام سفید شما به رنگ زیادی احتیاج ندارد. راز این ظاهر گران قیمت این است که یک رنگ را برای لهجه انتخاب کنید و آن را در سراسر حمام خود تکرار کنید. قطعات لهجه ارزان قیمت می توانند شامل یک فرش، حوله، آثار هنری، مانع یا حتی یک قاب آینه باشند.

ترفند نهم: از کاشی برای سرویس بهداشتی استفاده کنید

صرف وقت و هزینه برای انجام مجدد سرویس بهداشتی، به این معنی است که وان منقضی شده محفظه یا جاسازی باید از بین برود. حمام های گران قیمت حتی در ساده ترین مکان ها دوش و وان های کاشی کاری شده دارند.

کاشی یک سر و صدای واقعی برای حمام شما است که می تواند یک بروزرسانی بی انتها باشد. راز انتخاب کاشی حمام که شیک باقی بماند انتخاب رنگ های خنثی و طرح های ساده است. یک روبان کاشی شیشه ای زیبا از طریق دوش کاشی کاری شده شما می تواند شخصیت زیادی به آن بدهد در حالی که آن را برای سالهای آینده مناسب نگه دارید. به خصوص هنگامی که با رنگ های خنثی کاشی ست شده باشد.

ترفند دهم: در دکوراسیون حمام اجناس لوکس چوبی سبک طبیعی را به حمام شما اضافه می کنند

چوب به عنوان یک عنصر تزئینی در سرویس بهداشتی شما می تواند سبک آرامش بخش و آرامش بخشی به فضا بدهد. استفاده از چوب به عنوان طرح دیوار افقی یادآور سونا در استراحتگاه ها و لژهای سطح بالا است. لهجه های چوبی را با رنگ های خنثی رنگ و لهجه های دکوراسیون طبیعی ست کنید تا جلوه آرامش بخشی را کامل کند.

ترفند یازدهم: از رنگ آمیزی پودری برای دکوراسیون حمام استفاده کنید

اتاق های پودری نقطه ایده آل برای تغییر شکل دادن حمام جذاب است. این یک اتاق از خانه شما است. که تقریباً انتظار می رود با تزئین و رنگ رنگی کمی از سطح بالا بروید.

رنگ آمیزی اتاق پودر خود با رنگ رنگ جواهر شروع خوبی برای پروژه تغییر رنگ شما است. انتخاب یک رنگ عمیق رنگ می تواند با نور مناسب به زیبایی کار کند ، اما شما برای نورپردازی یک اتاق قوانین یکسانی ندارید. نیاز شما به نور برای اتاقی که گاه گاهی استفاده می شود متفاوت از حمام اصلی است که در آن آرایش می کنید یا دوش می گیرید. شما می خواهید از هر رنگ رنگی که در نظر دارید ، نمونه بگیرید تا مطمئن شوید که رنگ مناسب را دارید.

همچنین، آماده رنگ آمیزی کتهای اضافی از رنگهای جدید رنگ نگین خود باشید. یا ترکیب آغازگر یا آغازگر-رنگ مناسب را انتخاب کنید.

لوازم جانبی و حوله های زیبایی به آن اضافه کنید. سپس با یک آینه زیبا و نور پردازی جذاب، دکوراسیون اتاق پودر خود را به پایان برسانید.

ترفند دوازدهم: از کاغذ دیواری ضد آب استفاده کنید

فقط با کمی کاغذ دیواری می توانید سبک حمام سفارشی ایجاد کنید. حاشیه های کاغذ دیواری مدارس قدیمی مانند گذشته محبوب نیستند ، اما استفاده از کاغذ دیواری با قالب تاج ظاهری زیبا ایجاد می کند. در یک اتاق پودری یک دیوار لهجه کاغذ دیواری را برای یک سبک حمام پر زرق و برق امتحان کنید.

بله، اگر تهویه کافی داشته باشید می توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید. اما اتاق های پودری و حمام های مهمانی نقاط مناسبی هستند. کاغذ دیواری موقت یا اجاره دار بخاطر استفاده از چسب، به جای خمیر، یک راه حل عالی برای حمام است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 1 = سه