سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

ایده هایی برای استفاده از شیشه در طراحی داخلی

به کمک پیشرفت های حاصل شده در تولید انواع مختلف شیشه، به سادگی می توان ورق های شیشه ای را متناسب با نیازهای طراحی و بسیار دقیق در دکوراسیون داخلی ساختمان ها تهیه و استفاده کرد. قابلیت همسان سازی شیشه با تزیینات داخلی و نیز نمای بیرونی ساختمان ها باعث می شود تا طراحان و صاحبان ساختمان از به کار بردن شیشه در دکوراسیون راضی باشند. در ادامه به بررسی نکاتی در مورد استفاده از شیشه به عنوان یک محصول کاربردی و دکوراتیو منحصر به فرد جهت بهبود طراحی داخلی می پردازیم.

شیشه و مبلمان

شیشه دکوراتیو

میز شیشه ای

میزهای شیشه ای، به ویژه در فضاهای اداری و تجاری یک انتخاب همیشگی هستند، میزهای تمام شیشه ای می توانند سبک منحصر به فردی را در دکوراسیون ایجاد کنند و در عین حال که به لحاظ بصری فضایی را اشغال نمی کنند، چشم گیر هستند و حتی می توانید در دکوراسیون پذیرایی از آن استفاده کنید.

شیشه دکوراتیو

قفسه شیشه ای

قفسه های شیشه ای هم زیبا هستند و هم محکم. قفسه های شیشه ای چه ساده باشند و چه طرح دار جلوه ای مدرن به دکوراسیون می دهند. نوع خاص تری از این قفسه ها برای کنج و یا گوشه دیوارها طراحی شده اند که می توانند در حمام، آشپزخانه و یا نشیمن مورد استفاده قرار بگیرند. این قفسه های گوشه ای در ساختمان های تجاری نیز کاربرد ویژه ای دارند.

شیشه دکوراتیو

دکوری های شیشه ای

طراحان داخلی معتقدند استفاده از از وسایل دکوری شیشه ای مانند گلدان های گل شیشه ای، آویزهای دیواری شیشه ای و قاب های شیشه ای جذابیت دکوراسیون را افزایش می دهد و انتخاب مناسبی هم برای دکوراسیون آشپزخانه هستند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 − چهار =