سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
خرید شیشه سکوریت

خرید شیشه سکوریت/خرید شیشه لمینت

خرید شیشه سکوریت یا شیشه ایمنی ، شیشه ای است که از گرما دهی و شوک یکباره شیشه های استاندارد معمولی ساخته می شود. این شیشه ها در برابر آسیب مقاوم تر هستند و به هنگام شکستگی لبه های تیز و پر خطری ایجاد نمی کند. هرچند که از این شیشه ها در اماکن حساس امنیتی استفاده می شود، اما ممکن است شما بخواهید برای اطمینان از امنیت در و پنجره های شیشه ای در خانه خود نیز از شیشه سکوریت استفاده کنید. شما عزیزان می توانید به آسانی با مراجعه به سایت شرکت ایمن جام پیروزان شیشه سکوریت و شیشه لمینت مورد نیاز خود را سفارش دهید.

انواع شیشه سکوریت

شیشه سکوریت حرارت دیده یا نشکن

شیشه سکوریت نشکن یا سخت را تا حدود ۱۲۰۰ درجه فارنهایت گرم می کنند و یکباره خنک می کنند. در این حالت، شیشه در برابر شکستگی قوی تر و مقاوم تر می شود. هنگامی که شیشه نشکن آسیب ببیند، به جای اینکه به قسمت های شکسته شده با لبه تیز تبدیل شود، به صورت تکه های کوچک ریز خرد می شود.

از شیشه نشکن غالبا در موارد زیر استفاده می شود:

مانیتور رایانه، قفسه های یخچال و فریزر، اجاق گاز و درهای مایکروویو، پنجره های اتومبیل، نمای ساختمان و…

 شیشه سکوریت چند لایه یا لمینت

شیشه سکوریت چند لایه در اصل شیشه ای با لایه ای از فیلم چسب رزینی در وسط است که سبب می شود از ریختن شیشه به صورت قطعات تیز جلوگیری کنند. هنگامی که شیشه چند لایه شکسته می شود، شیشه به فیلم می چسبند ، و الگوی شبکه عنکبوتی در شیشه ایجاد می شود.

موارد استفاده از شیشه لمینت عبارتند از: درب و محوطه دوش حمام، درب و پنجره های فروشگاهی، پنجره های گلخانه، دیوارها و پارتیشن های اداری و…

مقایسه شیشه سکوریت لمینت و شیشه سخت

_ شیشه لمینت بسیار قوی تر است (یعنی در برابر شکست مقاومت بیشتری دارد)

_ هزینه های کمتری دارد

_ عایق صوتی بهتری ارائه می دهد

_ تقریباً ۹۷٪ از پرتوهای UV را به دام می اندازد

_ در صورت خسارت جزئی می توان آن را تعمیر کرد اما شیشه نشکن نیاز به تعویض کامل دارد.

استحکام و قدرت

شیشه سکوریت بسیار قوی تر از شیشه معمولی است. فرآیند ساخت آن باعث ایجاد پیوند قوی تر بین مولکول های موجود در شیشه می شود. این بدان معنی است که می توان از این شیشه در کاربردهایی استفاده کرد که به سطح بیشتری از استحکام نیاز دارند، مانند شیشه جلو اتومبیل و قطار و…

مقاومت در برابر حرارت

شیشه سکوریت، نسبت به شیشه های معمولی در برابر حرارت مقاومت بیشتری دارد. این یکی دیگر از مزایای به کار بردن شیشه ایمنی است. از آنجا که برای تولید و ساخت این شیشه ها گرما اعمال می شود، مولکول ها در برابر درجه حرارت بالاتر مقاوم می شوند و بنابراین در صورت وجود شعله مستقیم ذوب یا تضعیف نی شوند. این ویژگی باعث می شود از این شیشه برای مصارف آزمایشگاهی، ماشین های آتش نشانی و ساختمان هایی که در معرض خطر آتش سوزی هستند استفاده شود.

پارتیشن های اداری: برای تقسیم اتاق در ساختمان های اداری نیز از شیشه سکوریت استفاده می شود. به طوری که اگر اتفاقی در محیط کار رخ دهد صدمه ای به کسی وارد نمی شود.

ویترین فروشگاه های گران قیمت: استفاده از شیشه های سکوریت در گالری های طلا و ساعت فروشی این امکان را می دهد ضمن اینکه مشتریان از نمایی شفاف محصولات را ببینند از محتوای ویترین ها در برابر حملات سارقان نیز جلوگیری و محافظت شود.

نرده ها: نرده های شیشه ای موجود در فروشگاه ها، دفاتر و مراکز تجاری و عمومی و همچنین منازل مسکونی از جنس شیشه ایمنی است.

میزهای شیشه ای: از آنجا که میزهای شیشه ای باید در برابر ضربه، گرما و خراشیدگی مقاومت داشته باشند، غالباً از شیشه های سکوریتی برای تهیه میزهای کنفرانس، میزهای غذاخوری، میزهای پذیرایی و… استفاده می شود.

پنل های خورشیدی: مقاومت حرارتی در برابر گرما و دوام شیشه سکوریت باعث شده تا این ماده به عنوان یک ماده ایده آل برای صفحات خورشیدی در نظر گرفته شود.

شرکت ایمن جام پیروزان، با بیش از ده سال تجربه متخصص در اجرای تمامی محصولات مرتبط با صنعت شیشه و درب اتوماتیک در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی، با استفاده از شیشه های ایمنی سکوریت در طراحی های خود آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 − یک =