سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

دلایل انتخاب آینه نوری

چرا آینه نوری انتخاب کنیم؟

  • زیبایی

ظاهری زیبا و شیک این نوع آینه‌ها می‌تواند به نقطه کانونی حمام و سرویس بهداشتی شما تبدیل شود. پس اگر می‌خواهید برای تکمیل دکوراسیون حمام خود یک آینه بسیار زیبا و لوکس داشته باشید، نوری می‌تواند همانی باشد که شما می‌خواهید.

  • کارایی زیاد

این آینه‌ها در اوج سادگی، دارای نورهای کم مصرف و با عمر بالا می‌باشند. این آینه‌ها به خصوص برای فضاهای کوچکتر کارایی دو چندانی دارند. آینه‌های نوری پوشش نوری عالی را ارائه می‌کنند و در عین حال کارایی فضا را حفظ می‌کنند. این آینه‌ها می‌توانند به صورت اتوماتیک یا دستی روشن شوند، و دارای عمر بالایی در برابر محصولات مشابه خود با این حجم از قابلیت می‌باشند.

  • تولید انرژی

آینه‌های نوری انرژی بسیار کارآمدتری دارند، زیرا لامپ‌های LED انرژی کمتری مصرف می‌کنند و نسبت به لامپ‌های رشته‌ای دوام بیشتری دارند.

  • ایجاد نور یکنواخت و بدون سایه

آینه‌های نوری، نور یکنواخت به شما ساطع می‌کنند بدون اینکه سایه‌ای روی صورت شما ایجاد شود. مطمئنا وقتی به آینه می‌کنید و صورت خود را زیبا و خوب می‌بینید، احساس خوبی خواهید داشت.

  • نصب آسان

به دلیل اینکه معمولا این آینه‌ها در کارخانه، مونتاژ شده، نصب بسیار راحتی دارند. یعنی با کمی آموزش و یا کمک‌گیری از نصاب مخصوص، می‌توانید در عرض چند ساعت آن را نصب کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

  • متناسب با هر نوع سلیقه

با توجه به طراحی مدرن و زیبای آینه نوری، این آینه هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. به این صورت که همه در نگاه اول از دیدن آن شگفت زده و محو زیبایی این محصول می‌شوند.

هزینه خرید آینه نوری

یکی از نمونه‌های رایج آینه نوری که به طور معمول هم کاربرد فراوانی دارد، نمونه ثابت آن است که قابل نصب بر روی دیوار بوده و در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارد.  در سال های اخیر شاهد تولید نوعی از آینه نوری بوده‌ایم که امکان حمل و جابه جایی دارد و در ابعاد و طرح های گوناگونی مانند، بیضی، دایره، مربع و مستطیل ساخته می‌شوند .که این آینه‌های نوری را قابل حمل یا آینه‌های متحرک می‌نامند و اما راهنمای خرید آینه‌های در چند نکته زیر خلاصه می‌شود:

1. سایز: هنگام انتخاب اندازه آینه، حتماً نسبت‌های کلی سرویس بهداشتی را در نظر بگیرید. یک آینه خیلی بزرگ در فضای کوچک می‌تواند در طولانی مدت بسیار خسته‌کننده باشد و از سوی دیگر، انتخاب آینه‌ای خیلی کوچک در فضای بزرگ، غیرعملی و نامعقول به نظر می‌رسد.

2. قاب: تصمیم بگیرید که آیا یک آینه نوری بدون قاب می‌خواهید یا قاب دار. آینه‌های قاب‌دار بیشتر به سبک کلاسیک نزدیک هستند، در حالی که آینه‌های بدون قاب مینیمال‌تر هستند. در هر صورت، یک آینه نوری می‌تواند یک نقطه کانونی جدید و زیبا در حمام شما ایجاد کند.

3. شکل: لبه‌های گرد مانند آینه‌های گرد یا بیضی شکل ظاهری نرم‌تر و زنانه‌تر ارائه می‌کنند.

4. کیفیت آینه: توجه به کیفیت آینه یکی دیگر از موضوعات مهم در هنگام خرید آینه نوری می‌باشد. اگر در این مورد کوتاهی کنید بعد از زمان کوتاهی خواهید دید که آینه انتخابی شما دیگر زیبایی اولیه خود را ندارد. اگرچه قیمت آینه نوری با کیفیت کمی گران است ولی سالها می‌توانید از دیدن آن لذت ببرید.

5. پوشش پشت آینه: یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید آینه نوری سرویس بهداشتی باید به آن توجه کنید، کیفیت پوشش پشت آینه است. پوشش جیوه در پشت آینه‌ها باعث می‌شود که آینه انعکاس خوبی داشته و کیفیت تصاویر دیده شده در آن بالا باشد. در آینه‌هایی که از ماده‌های بی‌کیفیت در پشت آن استفاده می‌کنند، بعد از مدت کوتاهی کیفیت تصاویر دیده شده در آینه بسیار ضعیف خواهد شد.

6. قیمت آینه نوری: قیمت در هنگام خرید آینه نوری بسیار مهم است. بهتر است برای خرید به شرکت ایمن جام پیروزان بروید و بهترین و با کیفیت‌ترین آینه‌ها را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− نُه = 0