سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
سفارش نرده بالکن / نرده تراس

سفارش نرده بالکن / نرده تراس

نوع نرده می‌تواند نسبت به ابعاد، اندازه، طول و عرض سکو تغییر یابد. انتخاب نوع نرده از حساسیت زیادی برخوردار است. زیرا تأثیر بسیار زیادی در زیبایی نمای ساختمان دارد. دلیل دیگر اهمیت مدل های نرده تراس انتخاب مناسب نرده استیل و خاصیت جان‌پناه بودن آن است.

تراس به عنوان فضایی که هم با محیط داخل آپارتمان و هم با محیط خارج آن ارتباط دارد محسوب می‌شود. به دلیل استفاده فراوانی که از بالکن می‌شود باید به عنوان فضایی امن که ایمنی افراد را تأمین می‌کند باشد.

به همین دلیل برای افزایش امنیت و ایمنی تراس باید اقدام به نصب نرده تراس نمود تا از افتادن و در خطر بودن جان افراد جلوگیری کرد. انواع مدل های نرده بالکن در سال‌های مختلف متفاوت بوده و در هر دوره متناسب با پیشرفت و مصالح موجود آن دوره مدل ها و متریال های مختلفی مورد استفاده قرار می گرفت.

 

در این صفحه از نرده تراس با موارد زیر آشنا شوید:

  • نرده تراس
  • نرده فلزی بالکن
  • ارتفاع نرده تراس
  • نرده بالکن ساختمان

 

از مهم‌ترین اِلمان‌ها در طراحی تراس انتخاب نرده تراس و محافظ مناسب و استاندارد برای فضای بیرون ساختمان شما می‌باشد. نرده تراس علاوه بر این‌که باید دارای استحکام لازم در مقابل حوادثی مانند لیزخوردن و پرت شدن داشته باشد، باید طراحی و زیبایی را به بیننده به نمایش بگذارد. نرده شیشه‌ای و شیشه بالکن از پرطرفدارترین انواع نرده و حفاظ برای دکوراسیون تراس و بالکن است.
کاربرد استفاده از نرده تراس یا نرده استیل تراس به عنوان محافظت از سقوط افراد از تراس استفاده می‌شود. در نرده تراس می‌توان از استیل 304 و یا 201 استفاده نمود. نرده تراس به دلیل استفاده از استیل در آن، علاوه بر افزایش ایمنی، جلوه زیبایی به نمای ساختمان و تراس می‌دهد.

نرده تراس برای حفظ ایمنی و به عنوان جان پناه در تراس نصب می‌گردد که می‌تواند علاوه بر ایجاد حفاظ در ایجاد کردن دکوراسیون و زیبایی در تراس‌ها نیز مورد استفاده واقع شود.

برای ایجاد حفاظ و تامین ایمنی بالکن نیاز است که از حفاظ استفاده نمود. نرده استفاده شده به عنوان حفاظ در بالکن می تواند به صورت فلزی باشد.

بر اساس سلیقه و نیاز میتوان از انواع فلز ها استفاده کرد ولی استفاده از فلز فولاد زد زنگ که به نام استیل شناخته می شود که عناصر آلیاژی دیگری به منظور افزایش خواص و ساختار شکل و مقاومت به فولاد اضافه می نمایند، بسیار کاربردی تر و اصولی تر می باشد و دلیل این تاکید در استفاده از نرده فلزی بالکن از جنس استیل مقاومت و سختی بسیار بالا در برابر ضربه و تحمل وزن می باشد و در برابر هوا، رطوبت و آب مقاوم بوده و زنگ زدگی و خوردگی در نرده فلزی بالکن  ایجاد نمی شود.

 

ارتفاع نرده تراس

در ساخت ساختمان های مدرن طبق خواسته کارفرمایان به شهرداری از ایده های نو که ارائه می شود اهمیت داده شد و برای ساخت و ساز جدید بر فرض برای تراس رعایت ارتفاع نرده تراس مورد تایید شهرداری قرار گرفت.
ارتفاع نرده تراس، حداقل 110 مورد تائید قرار گرفت. توجه داشته باشید که ارتفاع نرده تراس نرده‌ ها نباید به گونه‌ای باشد که کودک بتواند از آنها بالا رود و خود را روی نرده آویزان کند. یعنی نرده ‌ها باید به صورت یک تکه و بدون پله طراحی شوند.
نرده بالکن ۳ خط  معمولا تشکیل شده  از لوله ۵۱ به عنوان هندریل، لوله ۳۸ به عنوان پایه و لوله ۱۶ به عنوان پرکننده فضای میان پایه‌ها می‌باشد. تعداد لوله‌های ۱۶ بین پایه‌ها ۳ ردیف می‌باشد. ارتفاع نهایی نرده‌ها ۸۰ سانتی متر می‌باشد.
نرده استیل بالکن ۴ خط  که معمولا از لوله ۵۱ به عنوان هندریل، لوله ۳۸ برای پایه و لوله ۱۶ به عنوان پر کننده فضای بین پایه‌ها استفاده می‌شود. کاربرد نرده تراس ۴ خط در محل‌هایی که نیاز به جان پناه بلندتری داشته باشند مورد استفاده قرار می‌گیرد. حداکثر ارتفاع این مدل نرده ۱۱۰ سانتی متر می‌باشد.

 

نرده بالکن ساختمان

امروزه اکثر آپارتمان ها دارای بالکن هستند. در صورتی که به درستی از خطرات احتمالی جلوگیری نشود احتمال بروز هرگونه حادثه ای وجود دارد. استفاده از نرده بالکن ساختمان یکی از راه حل های های جلوگیری از بروز حادثه می باشد. در نرده بالکن ساختمان از نرده استیل استفاده می شود که هم امنیت و هم زیبایی به بالکن می دهد.

برای حفظ از جان در تراس و بالکن نیاز است که حفاظ استفاده شود. نرده استفاده‌شده به‌عنوان حفاظ در بالکن می‌تواند در انواع مدل های نرده بالکن باشد.

استفاده از فلز فولاد زد زنگ که به نام استیل شناخته می‌شود که عناصر آلیاژی دیگری به منظور افزایش خواص و ساختار شکل و مقاومت به فولاد اضافه می‌نمایند، بسیار کاربردی‌تر و اصولی‌تر می‌شود و دلیل این تأکید استفاده از مدل های بالکن از جنس استیل مقاومت و سختی بسیار بالا در برابر ضربه و تحمل وزن می‌باشد و در برابر هوا، رطوبت و آب مقاوم بوده و زنگ‌زدگی و خوردگی در مدل های نرده بالکن فلزی ایجاد نمی‌شود. مدل های نرده بالکن تنوع بسیاری دارد در صورت درخواست اطلاعات از مدل های نرده بالکن به سایت شرکت ایمن جام پیروزان مراجعه نمایید.

نرده استیل بالکن با لوله ۱۶ عمودی

یکی از بهترین ترکیبات دکوراتیو و معماری، ترکیب زیبای شیشه و استیل می‌باشد. این ترکیب تاثیر بسیار زیادی بر نمای ساختمان می‌گذارد به صورتی که نمای ساختمان شما را از سایر ساختمان‌ها متمایز خواهد کرد. نرده استیل بالکن ۱۶ عمودی از لوله ۵۱ به عنوان هندریل، لوله ۳۸ برای پایه و لوله ۱۶ به عنوان پر کننده فضای بین پایه‌ها استفاده می‌شود. کاربرد این نوع نرده، جان پناه با ارتفاع بلند است، زیرا کمترین جای پا برای بالا رفتن در این نوع نرده در نظر گرفته شده است. نرده استیل بالکن ۱۶ عمودی مناسب ساختمان‌های بالای ۵ طبقه و دارای ضوابط آتش نشانی است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 5 = پانزده