سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه های‌ نانو ؛ سفارش شیشه های نانو

شیشه های‌ نانو ؛ سفارش شیشه های نانو

شیشه های‌ نانو :قسمت عمده شیشه‌های مصرفی در صنعت ساخت وسازساختمان درساخت درب و پنجره به کار میرود و به دلیل ماهیت و محل قرار گیری آنها بیشترین اتلاف انرژی از طریق آنها اتفاق می‌افتد.
شکل، جنس واندازه پنجره در سالهای اخیر به دلیل پیشرفت تکنولوژی تغییرات زیادی یافته است. امروزه به دلیل گران بودن انرژی و کمبود آن کارشناسان می‌کوشند تا با کاهش مساحت درب و پنجره از هدر رفتن انرژی پیشگیری کنند.

برای اطلاع از قیمت انواع شیشه های نانو و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس www.piroozanshop.com مراجعه نمایید

شیشه‌های نانو و کریستال مایع

شیشه های‌ نانو :صنعت شیشه در اروپا سهم عمده‌ای از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است و هر ساله نیز به واحدهای تولیدی آنها افزوده می‌شود.پنجره هابه دلیل ماهیت نور گذر بودن و تامین نور فضاهای داخلی بنا و ضمن تامین دید در مقابل شرایط نامساعد جوی نیز پایدار می‌باشند. اما شیشه به دلیل خاصیت شکنندگی بسیار زیاد نیاز به نگهداری بالایی دارد. همچنین تولید شیشه نیازمند سرمایه زیاد است.

برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

کاربردهای شیشه‌های خودتمیزشونده مبتنی بر فناوری نانو

شیشه های‌ نانو :در سالهای اخیروبا پیدایش فناوری نانو انقلابی بزرگ در کلیه صنایع و از جمله صنعت ساختمان به وجودآمد و شیشه هم از نظر مقاومت و هم از نظر عبور نور و دما تغییرات بسیار زیادی نمود. دراین میان فناوری نانو به کمک مهندسان آمد وباعث تغییرات شگرفی در صنعت ساختمان وصنایع وابسته شد. از شیشه‌های تولید شده با روش نانو تکنولوژی می‌توان به شیشه‌های خود تمیز شونده،کنترل کننده، محافظ آتش و غیره را نام برد…

به دلیل متنوع بودن نوع شیشه‌ ها و اطلاع از قیمت انواع دیوارپوش شیشه ای شما می ‌توانید با کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان تماس بگیرید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش − 5 =