سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه ویترین مغازه

شیشه ویترین مغازه

شیشه ویترین مغازه ، امروزه یکی از اصول مهم و رایج در کار تجارت، «رقابت» است.

در هر صنعت و در هر زمینه ای، انبوهی از شرکت ها و کارخانه ها در حال رقابت هستند و تنها آن مجموعه ای موفقتر است که بتواند گوی سبقت را در رقابت تنگاتنگی که حاکم است از رقبا برباید.

یکی از اصول مهم رقابت نیز تبلیغ مناسب و جذاب محصولات است؛ هر چه قدر این تبلیغات، جذابیت بیشتری داشته باشد و توجه افزونتری را جلب نماید، آن مجموعه موفقتر و از نظر بازدهی، کارامد تر خواهد بود.
در راستای همین منطق است که امروزه ویترین مغازه ها، شیشه مغازه به اصلی ترین رکن فروش و سود دهی یک مجموعه بدل گشته است. طراحی یک ویترین زیبا، چشم نواز، بکر، بدیع و خلاقانه می تواند یک مجموعه را تا حد بسیار زیادی از رقبا پیش بیندازد.

امروزه با طراحی های نو به نو شونده ای که برای ویترین فروشگاه ها و مغازه ها انجام می گیرد، سعی می شود تا جای ممکن ظاهری جذاب و گیرا برای یک مغازه ایجاد گردد.

در این مقاله سعی می شود تا نکات مهمی که برای تولید و استفاده از یک ویترین شیشه ای مناسب نیاز است ذکر گردد تا مشتریان محترم بتوانند متناسب با سلیقه خود و البته متناسب با نوع مغازه شان، به انتخابی بهینه و درست اقدام نمایند.

 

نوع شیشه به کار رفته در ویترین ها

در ساخت شیشه ویترین ها از تکنولوژی های جدید و به روزی بهره برده می شود تا نقائص شیشه های معمولی را نداشته باشند و در عین حال بهره مند از امتیازاتی باشند که به زیبایی هر چه بیشتر مغازه ها و فروشگاه های مد نظر بینجامند. در قسمت ذیل به شرح و توصیف برخی از مهمترین انواع شیشه های به کار رفته در ویترین ها پرداخته می شود.

شیشه سکوریت برای ویترین ها

شیشه های سکوریت با توجه به فن آوری ویژه ای که در ساخت و تولید آن ها به کار می رود، دارای امتیازات منحصر به فردی هستند. مهمترین امتیاز این نوع از شیشه ها، مقاومت، استحکام و ایمنی بالای این نوع شیشه ها در برابر ضربات احتمالی وارده است.

این شیشه ها این امتیاز مهم را دارند که در برابر ضرباتی تا چند برابر ضرباتی که باعث شکستن شیشه های معمولی می گردد مقاومت می نمایند.

اگر هم احیانا ضربه احتمالی بسیار شدید باشد، شیشه سکوریت پس از شکستن، به ذراتی بسیار ریز و غیر برنده تبدیل می شوند که احتمال آسیب دیدگی برای افراد حاضر در صحنه را تا حد زیادی، پایین می آورد.

همین ویژگی است که باعث گردیده بسیار از مغازه داران در انتخاب شیشه مغازه خود از شیشه های سکوریت استفاده نمایند.

شیشه لمینیت برای ویترین ها

شیشه های لمینیت نیز امروزه جزو پر کاربرد ترین شیشه ها در ساخت انواع مغازه و ویترین ها و … است. این نوع از شیشه ها نیز مانند شیشه های سکوریت دارای استحکام بسیار بالایی هستند؛ اما امتیازی دارند که آن ها را حتی از شیشه های سکوریت نیز برتر می سازد. در حقیقت در فرایند ساخت و تولید شیشه های لمینیت، لایه هایی از پلیمر هایی مخصوص حضور دارند که باعث می گردند مقاومت شیشه ها در برابر ضربات وارده از شیشه های سکوریت نیز بیشتر باشد و اگر ضربات بسیار شدید هم باشند تنها ترک برداشته و به علت خاصیت چسبندگی که لایه های پلیمی دارند فرو نمی ریزند و در جای خود ثابت می مانند.

به دلیل همین ویژگی است که امروزه در صنایع مختلفی از جمله در صنعت خوروسازی و در ساخت شیشه های اتومبیل و شیشه مغازه از این شیشه استفاده می گردد.

شیشه سوپر کلییر برای ویترین شیشه ای مغازه

شیشه های معمولی که در ساخت انواع ویترین ها به کار می روند در هر درجه از کیفیت که باشند همواره اندکی ناخالصی دارند و مانع از این می شوند که کیفیت شفافیت شیشه ها به حداکثر برسد.اما در شیشه های نسل جدیدی که با عنوان شیشه های سوپر کلییر ساخته می شوند به دلیل از بین بردن و زدودن ناخالصی های آهن موجود در شیشه ها، شفافیت به بالاترین حد ممکن می رسد تا جایی که گویی چیزی ما بین داخل و خارج مغازه وجود ندارد. شفافیت فوق العاده این نوع از شیشه ها باعث می گردد تا وضوح اشیای موجود در شیشه ها به حد اکثر ممکن برسد و آن مغازه جلوه ای منحصر به فرد بیابد به طوری که می توان ادعا کرد آن مغازه را کاملا از مغازه ها و فروشگاه های مشابه متمایز و ممتاز می سازد.

 

یراق آلات به کار رفته در ویترین های شیشه ای

امروزه در ویترین های شیشه ای برای اینکه حداکثر دید برای بیننده در پشت ویترین وجود داشته باشد، از بست ها و یراق آلات بلند و فلزی استفاده نمی شود؛ بلکه از یراق آلات مخصوص و کوچکی که به شکل X و Yهستند استفاده می گردد تا شیشه ها در قطعات بزرگ در کنار هم و بدون واسطه قرار گیرند و به وسیله این یراق آلات به هم کاملا چفت گردند.

قیمت شیشه مغازه

شیشه های ویترین مغازه ها بسته به اینکه از چه نوع شیشه ای در ساخت آن به کار روند یعنی شیشه سکوریت باشند یا لمینیت و یا سوپر کلییر و … و همچنین بسته به اینکه از چه نوع یراق آلاتی و با چه کیفیتی در آن ها استفاده گردد، قیمت های متفاوتی می یابند. شرکت ایمن جام پیروزان که شهره به کیفیت بالا در محصولات متنوع خود است، همچنین خود را متعهد می داند به لحاظ هزینه ای نیز هوای مشتریان خود را داشته باشد و با طرح های مختلفی که دارد این امکان را به مشتریان محترم می دهد تا بهترین شرایط را برای یک خرید مناسب داشته باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و گرفتن پیش فاکتور با کارشناسان فروش این واحد تماس بگیرید .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 2 = سه