سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
قابلیت های آینه در فضای داخلی

قابلیت های آینه در فضای داخلی

آینه ها به فضا جذابیت می بخشند و محیط را گیرا می کنند. در تصویر زیر طراحان سعی بر آن داشته اند تا در ورودی خانه، آینه ای را طراحی و نصب کنند که مهمانان را در بدو ورود شگفت زده کند. همانطور که در تصویر می بینید آینه دارای پس زمینه ای برنز رنگ است و این رنگ، هارمونی و هماهنگی بسیاری با آینه ایجاد کرده است.

 

آینه ها در رنگ های مختلفی قابلیت اجرا دارند. در ابتدا، فقط آینه های سفید (نقره ای) به کار برده می شد، اما با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی، آینه ها در رنگ های متنوعی از جمله آینه برنز، آینه مسی، آینه دودی، آینه اقیانوسی، آینه مشکی، آینه طلایی و … قابلیت تولید و عرضه پیدا کردند.

در تصویر زیر هماهنگونه که می بینید، یک اتاق نشیمن با استفاده از شومینه و در حال و هوای مدرن-کلاسیک طراحی شده است. اجرای آینه در بالای شومینه، باعث برجسته شدن شومینه شده است و به عنوان نقطه ای کانونی و مورد توجه در فضای داخلی، شومینه را مطرح کرده است.

 

آینه ها این قابلیت را دارند که در سبک های مختلف معماری به کار گرفته شوند و موجب برجستگی آن سبک شوند. در تصویر زیر از یک آینه در حمام استفاده شده است. آینه ای دکوراتیو که بر روی دیوار نصب شده است. همانطور که می بینید، با طراحی زیبایی که انجام شده، قطعات مختلف آینه در کنار هم قرار گرفته اند و این آینه که طرحی تاج مانند دارد را ساخته اند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه × = 3