سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

معرفی انواع کانکس شیشه ای/ سفارس کانکس شیشه ای

کانکس شیشه ای

کانکس  یکی از مهمترین وسیله ای است که در دنیای امروزه  مورد  استفاده قرار می‌گیرد و در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد. علت اصلی استفاده از انواع مختلف کانکس را می‌توان قیمت نسبتاً مناسب آنها عنوان کرد که باعث می‌شود محصول مورد نظر با قیمت کاملا اقتصادی به دست مصرف کنندگان برسد، اما در این میان کانکس شیشه‌ای به عنوان یکی از بهترین انواع این محصول به شمار می رود که استفاده از آن دارای مزایای بی شماری است و برای موارد متعدد انجام می پذیرد.

در این مقاله قصد داریم به کانکس شیشه‌ای مزایای استفاده از آن و موارد استفاده از این محصول بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت بالا هستید، بهتر است این مقاله را دنبال کنید تا با دید بازتری درباره خرید انواع مختلف کانکس شیشه‌ای تصمیم‌گیری کنید.

کاربرد کانکس شیشه ای

کانکس شیشه ای را می‌توان یکی از محصولاتی دانست که امروزه برای موارد متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد و از موارد پیش پا افتاده تا موارد کاملاً لوکس و لاکچری را شامل می‌شود، به همین دلیل اگر بخواهیم به صورت موردی به برخی از موارد استفاده از کانکس شیشه‌ای بپردازیم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کانکس گلخانه

یکی از مهمترین موارد استفاده از انواع مختلف این کانکس ها را می توان استفاده از این محصول به عنوان گلخانه شیشه ای عنوان نمود. در بسیاری از موارد گلخانه ها به نور کافی خورشید نیاز دارند و همچنین دما و رطوبت باید داخل آنها به صورت کامل حفظ گردد، کانکس شیشه‌ای با دارا بودن تمامی این مزایا می‌تواند به عنوان محلی مناسب برای استفاده به عنوان گلخانه به شمار برود و بهترین فضا را برای پرورش انواع مختلف گل ها فراهم نماید.

کانکس نمایشگاه

کانکس شیشه ای در بسیاری از نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان غرفه عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این محصول به عنوان غرفه را می توان شکل ظاهری نسبتا مناسب آن عنوان نمود که باعث می شود بسیاری از مشتریان به سمت خرید از محل مورد نظر جذب گردند.

کانکس نگهبانی

یکی از مهمترین دلایل استفاده از انواع مختلف کانکس را می‌توان با استفاده از این محصول به عنوان اتاقک نگهبانی و حراست عنوان نمود، این در حالی است که کانکس شیشه‌ای با دارا بودن شکل ظاهری مناسب برای نگهبانی از مکان های لوکس و همچنین کارخانه های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن را می‌توان در این مورد دانست که تمامی محل‌های مختلف از این اتاقک نگهبانی به خوبی قابل مشاهده هستند.

کانکس شهرداری

شاید تا به حال در نقاط مختلف شهر انواع مختلف کانکس شیشه ای را دیده باشید که برای محل هایی مانند ایستگاه اتوبوس مورد استفاده قرار گرفته اند به صورت کلی می‌توان گفت کانکس شیشه‌ای به دلیل دارا بودن طول عمر بسیار بالا می‌تواند توسط شهرداری ها در محل های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

مقالات

مزایای استفاده از کانکس شیشه‌ای

استفاده از کانکس شیشه ای در نقاط مختلف دارای مزایای بسیار زیادی است برای مثال برخی از مزایای استفاده از این محصول را می توان موارد زیر دانست:

  • نورگیری مناسب: یکی از مهمترین مزایای استفاده از این محصول این است که محصول مورد نظر دارای میزان نورگیری مناسبی است به همین دلیل استفاده از آن در محل‌های مختلف باعث می‌شود در طول روز نیاز به روشن کردن لامپ و یا چراغ های مصنوعی نداشته باشید و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.
  • فضای دلباز: یکی دیگر از مزایای استفاده از این محصول را می توان به دارا بودن فضای کاملاً دلباز و درجه یک عنوان نموده به گونه‌ای که استفاده از آن برای درست کردن اتاق داخل باغ رونق و رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.
  • مقاومت بالا: در برخی از موارد افراد مختلف میزان مقاومت کانکس شیشه‌ای را مورد سوال قرار داده‌اند و آن را محصول مقاوم نمی‌دانند این در حالی است که محصول مورد نظر می‌تواند با تشکیل شدن ازشیشه های کاملاً نشکن به عنوان یکی از محصولات مقاوم به شمار برود و از کیفیت بالایی برخوردار است.

کانکس فانتزی , خرید ، فروش و قیمت کانکس فانتزی - ایرانا سازه

معایب استفاده از کانکس شیشه ای

استفاده از هر محصولی در کنار دارا بودن مزایای بی شمار ممکن است دارای معایبی نیز باشد و کانکس شیشه ای نیز از این قاعده مستثنا نیست و برخی از معایب استفاده از کانکس شیشه ای را می توان موارد زیر دانست:

  • گرمای زیاد در فصل تابستان: این محصول به دلیل جذب بسیار بالایی نور خورشید در فصل تابستان بسیار گرم است و میزان بسیار زیادی از نور خورشید را به خود جذب می نماید که باعث می شود استفاده از آن در محل هایی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند، کاربرد چندانی نداشته باشد به همین دلیل بهتر است از این محصول در فضاهای سرپوشیده و یا محل هایی که دور از نور مستقیم خورشید هستند، استفاده شود.
  • سرمای زیاد در فصل زمستان: بدنه این محصول به صورت کاملا عایق بندی نشده است به همین دلیل در فصل زمستان تا حدود زیادی فضای داخلی آن سرد می باشد و اگر سعی کنید از یک وسیله گرم کننده برای گرم کردن آن استفاده کنید، ممکن است با هدر رفت انرژی زیادی رو به رو شوید که از نظر مصرف انرژی گرمایی به صرفه نیست.
  • عدم امکان استفاده برای موارد عمرانی: اگر به دنبال کانکسی هستید که برای موارد عمرانی و یا ساختمان سازی مورد استفاده قرار گیرد، استفاده از کانکس شیشه ای چندان مناسب نمی باشد زیرا در صورت برخورد مصالح با آن به راحتی امکان شکستن آن وجود دارد. در بعضی از موارد آن عکس ها را با استفاده از شیشه های دوجداره و با کیفیت تولید می‌کنند اما این مسئله نیز باعث می شود در برخی از موارد برخی از مصالحی که بیش از اندازه سنگین هستند به راحتی کانکس را خراب کنند و به همین دلیل به صورت کلی می توان گفت استفاده از آن برای موارد عمرانی مناسبت چندانی ندارد.

منبع:

www.ramadoor.co

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = چهار