سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

معرفی شیشه برفی | قیمت شیشه برفی

صنعت شیشه و آینه از گذشته تا به امروز محصولات مختلفی را در بازار شیشه و آینه ارئه کرده است به طوری که امروزه شاهد طرح ها و رنگ های مختلفی بر روی شیشه و آینه ها هستیم ، این تنوع طرح و رنگ در شیشه ها باعث محبوب شدن شیشه و آینه در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان ها شده و با توجه به اینکه طراحی ساختمان ها چه در نمای داخلی و چه در نمای خارجی هر روز بیشتر و بیشتر به سمت نمای کرتین وال (curtain wall) سوق پیدا می کند شاهد جایگاه خاصی برای شیشه و آینه در معماری ساختمان ها هستیم.

در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از انواع شیشه ها را بررسی کنیم و آن هم شیشه های برفی می باشد ، به طور کلی شیشه هایی که دارای شفافیت نیستند و معمولا به صورت برفی و شطرنجی هستند را شیشه برفی می گوییم.

شیشه مشجر درختی - گروه صنعتی سهند

ساختار شیشه برفی

شیشه های برفی به دلیل طرح و ناهمواری در یک طرف باعث شکست نور عبوری می شود و تصویر واضحی از اشیائ آن سوی شیشه مشاهده نمی شود ، شیشه برفی به روش نورد مذاب شیشه بین دو غلطک که معمولا غلطک زیری طرح دار است تولید می شود به این دلیل معمولا یک طرف شیشه مشجر دارای ناهمواری یا طرح است که بتوان شیشه را به وسیله طرف مسطح شیشه برش داد .

کاربرد های شیشه برفی

۱- اجرای دکوراسیون و تزئینات داخلی محیط 
۲- تقسیم بندی فضاها یا به اصطلاح پارتیشن بندی فضا
۳- شیشه های مورد استفاده در گلخانه
۴- نمای خارجی ساختمان ها
۵- سرویس های بهاشتی

شیشه مشجر آبشاری برنز - گروه صنعتی سهند

نحوه سفارش شیشه برفی

با توجه به انواع شیشه دوجداره برای خرید شیشه مشجر برفی باید به استاندارد های تولیدی این شیشه ها توجه داشته باشید. ساخت شیشه های مشجر به دو شکل امکان پذیر می باشد.

  • استفاده از اسپیسر حرارتی برای ساخت شیشه مشجر برفی
  • استفاده از اسپیسر آلمینیومی برای ساخت شیشه مشجر برفی

برای خرید این محصولات نیاز است قبل از خرید از جزئیات کاربرد این محصولات مطلع شوید تا انتخابی درست و متناسب با نیازتان داشته باشید.

شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید شیشه برفی با ابعاد و طرح و رنگ مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی https://piroozanshop.com/ سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

مجله سرام پخش | تعمیرات ساختمان؛ استفاده از شیشه‌های مشجر در دکوراسیون داخلی

 

شیشه مشجر حمام

 

 

قیمت شیشه مشجر برفی

قیمت شیشه مشجر برفی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل اجزای سازنده این شیشه ها می باشد. این شیشه ها با علت دارا بودن طرح و ناهمواری در یک طرف شیشه باعث شکست نور خواهد شد و تصویر واضحی به کسی که آن سمت شیشه است نشان داده نمی شود. برای ساخت این نوع شیشه ها از روش نورد مذاب شیشه استفاده می شود. طرح برفی در شیشه های مشجر نمونه ای از این شیشه ها می باشد. این شیشه در ضخامت ها 4 و 5 و 6 و 8 و 10 میلیمتر تولید می شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت × = 40