سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی کمد شیشه ای | قسمت دوم

معرفی کمد شیشه ای | قسمت دوم

کمد راهرویی

کمد:هنگامی که از لوکس بودن فضا برخوردار هستید، می توانید اتاق را با کمد های راهرویی به سطح بالاتری از زیبایی ارتقا دهید. این کمدهای دیواری فضای کافی را برای نگهداری همه وسایلتان فراهم می کنند، بدون اینکه شما شاهد پر شدن دراورها و قفسه ها باشید.
با استفاده از گزینه های قفسه بندی متنوع و راه حل های نوآورانه ذخیره سازی در هر کجای اتاق که بخواهید، می توانید فضای بیشتری ایجاد کنید و به لوازم جانبی خود اجازه دهید که به خوبی نفس بکشند. و از آنجا که همه چیز روی هم تلنبار نشده است، می توانید وسایلتان را به بهترین نحو مرتب کنید
علاوه بر آن همیشه قادر خواهید بود هر چیزی را که به دنبال آن می گردید، به راحتی و بدون نیاز به کند و کا یک کمد دیواری بهم ریخته، پیدا کنید. بی شک زندگی با این کمدهای دیواری بسیار راحت و لذت بخش خواهد بودبرای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

کمد 4 درب شیشه ای | کمد آزمایشگاهی | بهترین قیمت خرید

کمد دیواری سفارشی

آیا اتاقتان دارای گوشه و کنارهایی بلااستفاده است؟ می خواهید آنها را به فضاهای کاربردی تبدیل کنید؟ پس باید به سراغ کمدهای دیواری سفارشی بروید! آنها می توانند حتی بی مصرف ترین گوشه های اتاقتان را به فضایی کاملا کارامد برای ذخیره سازی لوازم و وسایل تبدیل کنند.
به علاوه اگر نمی خواهید خودتان را محدود به شکل و رنگ و طبقه بندی طراحی های موجود نمایید، می توانید طرح موردنظرتان را با این کمدهای دیواری سفارشی پیاده کنید. حتی ممکن است بخواهید کمد دیواری، وسایلی مانند تلویزیون را در خود جای دهد. مشکلی نیست با این کمدهای سفارشی همه چیز امکانپذیر است

قفسه شیشه ای کوتاه - انواع میز تحریر | صندلی مطالعه | میز ناهار خوری |  کتابخانه خانگی | قفسه کتاب | قفسه اسباب بازی

انواع پوشش ها و سبک ها برای درب کمد دیواری

همان طور که اشاره شد، مانند هر مبلمان و وسیله دیگری در خانه، کمد دیواری نیز بخشی حیاتی از دکوراسیون است. امروزه طیف گسترده ای از طراحی ها و تزئینات مدرن و کلاسیک برای درب کمد دیواری در بازار ارائه می شود. با توجه به سبک دکوراسیون و رنگ های موجود، لازم است از میان آنها یکی را انتخاب کنید.  برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

  • روکش چوبی

روکش ساخته شده از لایه های نازک چوب طبیعی، مقبول طرفداران دکوراسیون کلاسیک و مدرن بوده و از دیرباز یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین استایل ها برای درب ها و بدنه بیرونی کمد دیواری بوده است. این روکش، برای اتاق هایی که به رنگ تیره طراحی شده اند به خوبی جواب می دهد. از نظر نگهداری باید گفت روکش چوبی نیاز به مراقبت منظم دارد، زیرا مستعد خراشیدگی است. همچنین باید هرازگاهی مجددا جلا داده شود.

  • لمینت

در میان انواع متداول طراحی درب کمد دیواری، لمینت محبوبترین گزینه است و نسبت به سایرین، هزینه کمتری به شما تحمیل می کند. گفتنی است لمینت در رنگ های متنوع مات و براق موجود است و گزینه ای مناسب برای هر نوع تم دکوراسیون به شمار می آید. این طرح، ضد خش است و به راحتی تمیز می شود. تنها اشکال آن این است که در صورت خراشیدگی و ایجاد مشکلات ظاهری، شما باید کل پانل لمینتی را تعویض کنید.

  • لاک الکل

اگر می خواهید طرحی رنگ شده برای کمد دیواری خود در نظر بگیرید، لاک یا رنگ پلی اورتان یکی از بهترین گزینه است. این لاک در رنگ های مختلف موجود بوده و دوام بالایی دارد و نگهداری از آن آسان است. ایجاد رنگ براق روی درب کمد دیواری، با سبک دکوراسیون خانه های اروپایی سازگار است و خود را به خوبی نشان می دهد.

  • آیینه کاری

استفاده از آینه بعنوان درب کمد  دیواری دو هدف را برآورده می سازد: هم می توانید برای لباس پوشیدن و پرو از آن کمک بگیرید و هم مانند درب، آنچه در پشتش است را از نظر پنهان می کند. دربهای آینه ای، بسیار مناسب اتاقهایی با فضای کم هستند. زیرا هم شما را از میز آرایش بی نیاز می کنند و هم انعکاس نور توسط آیینه در اتاق، توهم فضای بزرگتر را ایجاد می کند.
با این حال استفاده از آینه به این معنی است که باید مراقب باشید و آن را به خوبی حفظ کنید، زیرا شکننده و آسیب پذیر است. به علاوه تمیز کردن آینه حداقل یک بار در هفته، باعث حذف اثرات دست و گرد و غبار می شود.

  • شیشه

معرفی کمد شیشه ای:شیشه، به خوبی با مضامین مدرن و سبک های مینیمالیسمی مطابقت دارد. استفاده از این متریال برای درب های کمد دیواری، احساس سبکی را به فضایتان می بخشد. به علاوه مجبور خواهید بود همیشه وسایل داخل کمد را منظم و مرتب بچینید، زیرا از بیرون دید دارند. همچنین شیشه باید به خوبی نگهداری شود، هر از گاهی تمیز شده و با دقت مورد استفاده قرار گیرد زیرا شکننده است. در این رابطه می توان از انواع شیشه های رنگی، شیشه ساتینا، شیشه سندبلاست و شیشه لاکوبل کمک گرفت.

  • استیل ضد زنگ

دربهای استیلی برای کمد دیواری، ترفندی است که به سرعت در حال پیشرفت است و محبوبیت روزافزونی دارد. استیل ضد زنگ محکم و مدرن، برای اتاق هایی که دکوراسیون اندکی دارند و خلوت هستند به خوبی جواب می دهد. براقیت و خاصیت بازتابندگی استیل، به شیک و مدرن بودن فضا می افزاید. به علاوه این متریال، ماندگاری بالایی داشته و حداقل نیاز را به نگهداری داراست.

  • چرم

با افزودن چرم به درب کمد دیواری به اتاق خود کلاس، زیبایی و تجمل را اضافه کنید. چرم در رنگ های متنوع و با طرح ها و نقش و نگارهای مختلف موجود است و با هر سبک دکوراسیون سازگار می باشد. برای تطابق بیشتر و افزودن زیبایی، می توانید از همین چرم، برای بخش هایی از تختخواب و یا مبلمان نیز استفاده کنید.  برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.
فراموش نکنید که حتما چرم باکیفیت را برای درب کمد دیواری انتخاب کنید تا دوام بالایی داشته باشد. اما باید گفت مشکل سبک چرمی این است که در صورت پارگی یا خراش، باید کامل آنرا با یک نمونه سالم جایگزین کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 1 = هفت