سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
آشنایی با یراق آلات شیشه بالکن

آشنایی با یراق آلات شیشه بالکن

یراق آلات

امروزه به کلیه ابزارآلات و ملزوماتی که در صنایع مختلف بکار می روند و با استفاده از قالب های مخصوص و مواد فلزی، پلاستیکی و یا… ساخته می شوند، یراق آلات گفته می شود.

یراق آلات شیشه

امروزه به دلیل زندگی شهری و محدود شدن فضای زندگی به آپارتمان ها استفاده از شیشه‌های سکوریت در بالکن سبب می‌شود تا حد ممکن بتوان از نور و چشم اندازهای بیرون از محیط کار و زندگی خود استفاده کرد. نصب و اجرای محفظه شیشه ای بالکن امروزه بسیار مرسوم و مورد توجه قرار گرفته است. بدنه اصلی بالکن شیشه ای شما از پنل هایی عمودی تشکیل شده است که برای شما دیدی بدون مانع ارائه می دهد. هر یک از پنل های شیشه ای نصب شده، مستقل است که به عنوان یک درب کشویی و یا به صورت درب لولایی نصب می شود. البته پس از نصب این پانل ها نگهداری و نظافت فضا برای شما بسیار راحت و سریع تر می باشد.
این محصول پس از نصب معمولا در هر یک متر و شاید بیشتر یک نرده عمودی دارد. یکی دیگر از مزایای این نوع بالکن ایمنی بسیار بالای آن برای بازی کودکان است که این خود می تواند دلیلی برای آرامش خانواده را فراهم آورد. از این رو این شیشه‌ها علاوه بر زیبایی حس خوب امنیت را نیز برای شما می تواند به همراه داشته باشد. در اینجا می خواهیم به معرفی یراق آلات شیشه سکوریت بالکن بپردازیم.

شیشه بالکن محصولی جدید و مدرن است که دارای مزایا و قابلیت های فراوانی می باشد. شیشه بالکن این امکان را به شما می دهد تا استفاده بهتری از فضای بالکن و تراس خود داشته باشید. شیشه بالکن دارای خصوصیات کاملا منحصر به فرد و کاربردی است. در نگاهی که به بالکن های منازل مسکونی در مناطق مختلف بیندازیم جز بهم ریختگی و کثیفی مشاهده نمی شود. دلیل این آشفتگی درون بالکن ها نبود پوشش مناسب برای تراس و بالکن ها می باشد.
در شهرهای بزرگ با وجود آلودگی هوا و آلودگی صوتی بتوان در بالکن نشست تا از منظره فضای بیرون استفاده کرد. با تمامی مشکلات گفته شده تنها و بهترین راه کاری که می توان ارائه داد، استفاده از شیشه بالکن می باشد تا از نفوذ گرد و خاک، حشرات موذی و… جلوگیری شود. همچنین عایق مناسب در برابر نفوذ صدا به داخل می باشد. می توان از انواع مختلف شیشه بالکن از قبیل شیشه بالکن ریلی، شیشه بالکن تاشو جمع شو، شیشه بالکن فریم لس بنا به نیاز و هماهنگی با فضای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده نمود.

برای نصب و استفاده شیشه بالکن همراه با شیشه ها لوازم و قطعات جانبی که در ساخت آنها از مواد فلزی و پلاستیکی و… استفاده شده است. در اجرا درب اتوماتیک، پارتیشن شیشه ای، شیشه حمام و… نیز یراق آلات مخصوص مربوط به هرکدام استفاده می گردد.
یراق آلات نقش اساسی را در کارکرد درست و صحیح هر کدام از محصولات به خصوص شیشه  بالکن ایفا می کند باید در انتخاب یراق به نکته اصلی که کیفیت آن می باشد توجه ویژه شود. یراق آلات استفاده شده در شیشه بالکنی عبارتند از مواردی که در ادامه به توضیح و بررسی هر کدام پرداخته ایم.

شیشه بالکنی تاشو | قیمت بالکن شیشه ای تاشو - سازوکار

فروش یراق شیشه بالکن

فروش یراق شیشه بالکن امروزه اهمیت زیادی در نصب شیشه بالکن دارد. به طوری که اهمیت این موضوع در طول عمر محصولات نیز قابل تامل است. در دوران قدیم، انسانهای اولیه توانستند با ذوب کردن فلزات، انواع ابزار و یراق آلات لازم برای بهبود زندگی خود را بسازند.

 

انواع یراق الات شیشه بالکن

از جمله یراق آلات شیشه بالکن شیشه ای می توان به انواع مختلف یراق درب ریلی، انواع لولاها، فریم ها، ریل فکی، ریل اسپایدر، انواع پاسارها، قفل، دستگیره و بسیاری موارد دیگر می توان اشاره کرد. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با یراق شیشه بالکن شیشه ای با کارشناسان ما در تماس باشید تا اطلاعات لازمه را در اختیار شما قرار دهند.

چرخ شیشه بالکن

چرخ شیشه بالکن، برای حرکت شیشه در مسیر خود نصب می شود. چهار چرخ روی هر شیشه متحرک نصب می شود. که دو چرخ در بالا و دو چرخ در پایین. چرخ سمت بازشوها شیار دار و دو چرخ دیگر بدون شیار هستند. امکان تنظیم ارتفاع جهت رگلاژ شیشه ها را فراهم می کند. ضد فرسایش و ایجاد حرکت روان و راحت را برای شیشه بالکن فراهم می کند.

درپوش شیشه بالکن

درپوش شیشه بالکن، جزو درپوش های استفاده شده در یراق آلات شیشه بالکنی از جنسی نرم و انعطاف پذیر ساخته می شود تا از شکسته شدن جلوگیری نماید. به دلیل جنس و کیفیت مواد اولیه به راحتی می توان در فضای باز و در برابر خورشید از آن استفاده نمود.
درپوش ها بنا به موقعیت قرار گیری در و انواع مختلف وجود دارند از قبیل: در پوش کناری یا اولیه که این درپوش ها در سمت چپ و راست قرار می گیرند. درپوش بعدی میانی می باشد که برای لنگه باز شو و خط صاف استفاده می شود. در پوش شیشه بالکن برای راست بازشو و چپ بازشو ها کاربرد دارند.

  • درپوش 90 درجه برا بالکن هایی که بصورت قائمه و گوشه دار هستند کاربرد دارد.
  • درپوش بالکن با زاویه 135 برای بالکن هایی با زاویه 135 یا 22.5 استفاده می شود که به صورت نر و ماده به هم چفت می شود.
  • در پوش مفصلی برای بالکن های قوس دار و با زوایای مختلف استفاده می شود.

درزگیر شیشه بالکن

درزگیر شیشه بالکن، برای جلوگیری از ورود گرد و خاک و… و چفت شدن شیشه ها استفاده می شود. درزگیر استفاده شده در بالکن شیشه ای از جنس آلومنیوم سخت شده می باشد. در برابر خوردگی و ساییدگی بسیار مقاوم می باشد که در مقابل تحمل وزن استحکام بالایی دارد. به دلیل کیفیت بالا در مواد اولیه تولید شده و همین طور در برابر تغییرات آب و هوایی و نور خورشید بسیار مقاوم می باشد.

روپوش شیشه بالکن

قطعه  u شکل است که برای پوشاندن شیار محل خروج پروفیل و برای هدایت خروج چرخ ها استفاده می شود. روپوش علاوه بر هدایتگر بودن چرخ های شیشه بالکن در ایجاد نمای زیبا شیشه بالکن نقش ویژه ای را بر عهده دارد.
هدایتگر شیشه بالکن

هدایتگر مفصل دار شیشه بالکن برای هدایت چرخ ها به داخل پروفیل استفاده شده و در شیشه بالکن استفاده می شود. این قطعه در ریل بالا و محل خروج نصب می شود به همین دلیل باید از کیفیت بالا برخوردار باشد تا در مقابل شکنندگی مقاوم باشد.

 

لاما شیشه بالکن

لاما شیشه بالکن، قطعه ای است که در شیشه بالکن برای باز شدن شیشه در محل مورد نظر و استوپ کردن شیشه ها استفاده می شود از جنس فولاد ساخته می شود. لاما، در داخل پروفیل و ایستگاه قرار می گیرد و برای محکم بودن در جای خود پرچ می شود. لاما در تعداد حفره های متفاوت بنا به تعداد شیشه های جمع شونده موجود می باشند.لاما چهار حفره برای شیشه بالکن هایی که سه شیشه جمع شونده دارند مورد استفاده است. لاما تک حفره برای شیشه بالکن که فقط شیشه آن جمع می شود مورد استفاده قرار می گیرد. لاما سه حفره برای شیشه بالکن که فقط سه شیشه آن جمع می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قفل بالا و پایین شیشه بالکن

قفل شیشه بالکن، قفل بالا و پایین قطعه ای است که برای قفل کردن شیشه بالکن استفاده می شود. در روی هر لنگه شیشه که به صورت لولایی باز شود دو دست قفل نصب می شود. با بالا بودن استحکام و کیفیت قفل بالا و پایین امنیت شیشه بالکن تامین می شود. نصب قفل بر روی شیشه بالکن این امکان را می دهد که در حالت قفل بودن شیشه بالکن امکان باز شدن از بیرون و نفوذ به داخل بالکن وجود نداشته باشد.

پیچ و اتصالات شیشه بالکن

پیچ ثابت کننده در شیشه بالکن برای ثابت کردن قطعه لاما درون پروفیل ها کاربرد دارد. پیچ استفاده شده در پروفیل باعث می شود تا برای فیکس کردن لاما سوراخی ایجاد نشود که موجب تمیزی و زیبایی شیشه بالکن شود. شیشه بالکنی می تواند به نحوه عملکرد هر چه بهتر و ایجاد طول عمر بالاتر شیشه بالکن کمک شایانی نماید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 1 = سه