سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

آینه هوشمند دکوراتیو

آینه هوشمند چیست؟

آینه هوشمند یک آینه محاوره‌ای با مجموعه‌ای از سخت افزارها و نرم افزارهاست. آینه‌های هوشمند یا نوری نسل جدید آینه‌های دکوراتیو هستند که می‌توان آنها را به امکانات مختلفی تجهیز کرد.آینه هوشمند برای اولین بار در کشور آلمان تولید شد که مورد استقبال بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی در سراسر دنیا قرار گرفت پس از آن سایر کشورهای صاحب تکنولوژی نیز شروع به تولید این نوع آینه ها کردند و به نوعی آینه‌های هوشمند تبدیل به پرفروش‌ترین نوع آینه دکوراتیو شد.

از آینه‌های هوشمند اغلب در آرایشگاه‌ها، لابی هتل‌ها، سالن رستوران‌ها، استخرها، سالن‌های انتظار و غیره استفاده می‌شود و به این ترتیب می‌توان فضای مورد نظر را به محیطی جذاب و دلپذیر برای مراجعه کنندگان تبدیل کرد. اما علاوه بر این فضاها، امکان استفاده از آنها در حمام و سرویس بهداشتی منازل نیز وجود دارد به خصوص برای خانه‌های لاکچری. حتما لازم نیست که سبک دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما مدرن باشد آینه‌های هوشمند طرح دار نیز برای سبک کلاسیک طراحی شده‌اند.

تفاوت این نوع از آینه‌ها با مدل‌های معمولی در این است که ساده‌ترین نوع آنها قابلیت نورپردازی مخفی با رنگ‌های مختلف را دارد. مدل‌های مختلف به امکاناتی چون اعلام درجه حرارت، ساعت، سیستم ضد بخار برای جلوگیری از مه گرفتن آینه پس از استحمام تجهیز شده است. امکان تنظیم درجه نوردهی، تغییر رنگ نور و تنظیم سیستم ضد بخار به صورت ریموتی و یا لمسی وجود دارد. در مدل‌های پیشرفته، روشن و خاموش کردن نور و سیستم ضد بخار را حتی می‌توان با حرکت دست کنترل کرد.

کاربرد آینه نوری

امروزه برای ساختن دکوراسیونی زیبا و خاص در منزل از آینه‌ها استفاده فراوانی می‌شود وجود آینه در منزل باعث روشنایی بیشتر و بزرگ‌تر به نظر رسیدن محیط می‌شود. آینه‌های دکوراتیو انواع گوناگونی دارند که هر کدام از آنها در قسمت خاصی از منزل کاربرد دارند یکی از جدید‌ترین و پر‌طرفدار‌ترین آینه‌های دکوراتیو، آینه نوری می‌باشد که از آن با نام‌های دیگری نیز مانند: آینه نور مخفی، آینه نوردار، آینه نور پردازی شده و آینه نورافکن یاد می‌شود. آینه نوری با لامپ های ال ای دی درست شده است. چند نکته مثبت در استفاده از آینه‌های نوری عبارت است از:

  • حس خوب و تمیزی و دلباز بودن به ما می‌دهد.
  • زیبایی فضا را دو چندان می‌کند.
  • می‌توان از آن به عنوان چراغ خواب استفاده نمود.
  • باعث زیبایی دکوراسیون و مدرن‌تر شدن آن می‌شود.

آینه در اغلب مکان‌ها از نیازهای مهم آن محل می باشد و محدودیت خاصی نیز در محل استفاده خود ندارد. با این تفاسیر آینه نوری نیز می‌توانند در هر جایی کاربرد داشته باشد. در واقع هر جایی که از آینه استفاده شود، می‌توان به سادگی آینه نوری را جایگزین آن نمود، اما برای معرفی بیشتر به مواردی اشاره می‌گردد.

  • خانه

وجود آینه در هر خانه‌ای از الزامات می‌باشد. به عنوان مثال در اتاق خواب و سرویس بهداشتی به طور حتم از آینه استفاده می‌گردد. آینه نوری در هر بخشی از خانه که مورد استفاده قرار بگیرد، می‌تواند علاوه بر عملکرد خاص خود به عنوان آینه در زیبایی و بهبود عملکرد خود موثر باشد. این آینه‌ها به سبب نوری که ایجاد می‌نمایند، دید بهتری از مقابل خود می‌دهند. و برای انجام کارهای ظریف تر مثل آرایشی و اصلاح بهترین گزینه در بین آینه‌های موجود باشد.

  • آرایشگاه

آینه نوری، در آرایشگاه مهمترین ابزار می‌باشد و در بدو ورود به فضای سالن توجه زیادی را به خود جلب می‌نماید.

  • باشگاه

در سالن‌ها و باشگاه های ورزشی نیز از آینه هایی با ابعاد بزرگ و قدی استفاده می‌گردد. آینه نوری می‌تواند فضا را متحول و زیبایی آن را بهبود ببخشد.

شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 × = سی