سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
اتاقک های شیشه ای و کاربرد آن ها

اتاقک های شیشه ای و کاربرد آن ها

در دنیای مدرن امروز برای اینکه در طراحی دکوراسیون پیش قدم تر از دیگران گام برداشت باید دست به خلق ایده های جدید زد. این روزها در زمینه طراحی دکوراسیون سبک های متفاوت و ایده پرداز ی های متنوعی ارائه شده است. به عنوان مثال اگر می خواهید یک فضای دنج و لاکچری برای نشست های شبانه خود داشته باشید به شما توصیه می کنیم به ساخت اتاقک شیشه ای بپردازید. بدون تردید صاحب نظران در این فن به راحتی می توانند شما را در این حوزه راهنمایی کنند. اگر تمایل دارید همانند گذشته شبیه به رویاهای خود منزل مسکونی رویایی داشته باشید به شما ایده پردازی با اتاقک های شیشه ای را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از میز کار خود می توانید آن بخش را به یک فضای کار لوکس تبدیل کنید. شاید هم تمایل داشته باشید برای نشست های دوستانه خود آن محیط را به صورت اختصاصی دیزاین کنید. با ما همراه باشید تا ایده هایی را برای ساخت اتاقک های شیشه ای برای شما به تصویر بکشیم.

اتاقک شیشه ای | صنایع شیشه و آینه کولیوند

ساخت اتاقک های شیشه ای شبیه به گلخانه

یکی از پارامترهای که ما ایرانی ها در زمان ساخت و ساز منزل مسکونی بسیار به داشتن آن تمایل داریم یک گلخانه خانگی است. با استفاده از اتاقک های  شیشه ای به راحتی می توان به زیبا ترین اتاقک گلخانه ای دست پیدا کرد. با استفاده از این اتاقک لوکس و خاص می توان گل و گیاه را در بهترین فضا با دمای مناسب و نور پردازی ایده ال پرورش داد. از سوی دیگر شما می توانید از این فضا برای پرورش انواع سبزیجات خوراکی کمک بگیرید و یک باغچه طبیعی را از آن خود کنید. برای استراحت در این باغ خانگی با استفاده از یک میز و صندلی به راحتی یک عصر دل انگیز را برای خود رقم بزنید.

اتاقک شیشه ای | صنایع شیشه و آینه کولیوند

ساخت اتاقک شیشه ای برای یک پذیرایی بی نظیر

برای شب نشینی های خود دست به کار شوید تا اطرافیانتان را شگفت زده کنید. اگر می خواهید با استفاده از یک اتاق شیشه ای مهمان های خود را سورپرایز کنید، کار را به متخصصین ما بسپارید. برای این منظور به شما ساخت اتاقک شیشه ای با مساحت بیشتر را پیشنهاد می دهیم. ارتفاع سقف را قدری بلندتر تصویر سازی کنید سپس با وسایل مورد نیاز برای دیزاین یک مهمان خانه کار دکوراسیون کردن این فضا را به انجام برسانید. از مزایای بارز این اتاقک ها می توان به نور گیر بودن آن، محافظت شما و وسایلتان در برابر گرما و سرما، مدرن بودن و خاص بودن این اتاقک ها اشاره کرد. برای ایده پردازی بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم کار گل کاری را به صورت سقفی به انجام برسانید تا علاوه بر زیباسازی محیط شلوغی و بهم ریختگی را در مهمان خانه خود شاهد نباشید.

اتاقک شیشه ای | صنایع شیشه و آینه کولیوند

آشپزخانه لوکس

یکی دیگر از ایده پردازی های که با ساخت اتاقک شیشه ای می توان به آن دست پیدا کرد ساخت آشپزخانه شیشه ای در یک باغ لوکس است. اگر در باغ خود یک اتاقک برای صرف یک وعده غذایی را ندارید و همیشه باید در سرما و گرما نگران پذیرایی از دوستان خود باشید. با استفاده از یک آشپزخانه شیشه ای در باغ سر سبز خود به راحتی به این مشکل پایان دهید. نیازی نیست هزینه زیادی صرف کنید شما با ساخت اتاقک شیشه ای با مساحتی در حد و اندازه یک میز دوازه نفره یا بیشتر می توانید آشپزخانه باغ خود را به رخ همه بکشید. می توانید با بزرگ تر کردن این فضا بخشی را برای پخت و پز و شستشو نیز اختصاص دهید. بدون تردی این ایده پردازی همه راشگفت زده می کند.

اتاقک شیشه ای | صنایع شیشه و آینه کولیوند

اتاق تشیمن لاکچری

با استفاده از اتاق های شیشه ای و گچ بری های لوکس در اطراف و سقف این فضا به راحتی می توانید برای خود یک اتاق نشیمن لاکچری را مهیا کنید. همچنین این فضا را با گنبد های شیشه ای و با سبکی متفاوت دیزاین کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج + = 9