سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
استفاده از آینه بجای پنجره

استفاده از آینه بجای پنجره

 

ماهیت انعکاسی آینه ها، باعث ایجاد خطای دید می شود. در واقع، آینه ها معمولا برای ترفندهای بصری استفاده می شوند. با این حال، لازم نیست که یک جادوگر باشید تا بتوانید از طبیعت خیالی آینه استفاده کنید. به عنوان مثال، آینه ها به طور طبیعی یک فضای کم یا کوچک، بزرگتر جلوه می دهند. اگر تزئیناتی را به یک آینه اضافه کنید و آن را در یک محل مناسب نصب کنید. نه تنها می توانید نور را در یک اتاق افزایش دهید، بلکه می توانید این احساس را به وجود آورید که آینه در واقع یک پنجره است، و اتاق روشن تر و بزرگتر به نظر می رسد.

استفاده از آینه بجای پنجره

در زیر نکاتی آورده شده که می توانید از آن ها برای استفاده از آینه به عنوان پنجره بهره گیرید:

۱.خرید یک آینه که ابعادی متناسب و شکلی طراحی شده داشته باشد، بسیار مهم و حائز اهمیت است و موجب تاثیرگذاری بیشتر آینه خواهد شد. اگر می خواهید با استفاده از آینه یک پنجره را تداعی کنید، آینه مستطیلی حیرت انگیز تر از یک آینه گرد است، چرا که پنجره های گرد غیر معمول هستند.

 

۲.اندازه آینه، و تناسب طول به عرض آن نیز یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. پس از بدست آمدن ابعاد کلی، می توان تقسیم بندی هایی را بر اساس سلیقه و نظرات زیبایی شناسی، در آن ایجاد کرد. به طور مثال می توان آینه لوزی، آینه طرح مربع یا … را مورد استفاده قرار داد. تقسیم بندی می تواند مشبک باشد تا جلوه ای از پنجره را بهتر ایجاد کند.

 

۳.برای اینکه آینه بیشتر به پنجره نزدیک باشد، استفاده از یک قاب چوبی یا فلزی بسیار لازم است. نوارهای نازک چوبی یا فلزی می توانند به شکل ظریفی در آینه ترکیب شوند. این نوارها می توانند هم به عنوان قاب آینه و هم در تقسیم بندی ها به کار گرفته شوند.

۴.نوارها را رنگ کنید. رنگی را انتخاب کنید که با فضای داخلی شما و آینه هماهنگ باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 1 = یک