سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
نکات مهمی که باید در مکان یابی نصب آینه رعایت کنید

نکات مهمی که باید در مکان یابی نصب آینه رعایت کنید

 

اگر از اتاق های کوچک در خانه خود احساس دلتنگی به شما دست می دهد، آینه ها راهی ساده برای ایجاد اتاقی بزرگتر از اندازه واقعی هستند. با توجه به این که آینه ها نور و رنگ را بازی می دهند، می توانند فضایی نه تنها بزرگتر، بلکه روشن تر و دل بازتر را ایجاد کنند. حتی بهتر از آن، آینه ها در آرایه ای بی حد و حصر از اشکال و اندازه ها قرار می گیرند و مدل های مختلفی از آن قابلیت اجرا دارد که می تواند با هر میزان هزینه ای اجرایی شود. در زیر نکان مربوط به استفاده از آینه در فضای داخلی برای بهره وری هرچه بیشتر آن ذکر شده است:

۱

یک آینه بزرگ را در یک مکان مرکزی در اتاقی کوچک نصب کنید. آینه های بزرگ وقتی که در اتاقی کوچک به کار گرفته شوند، می توانند به عنوان نقطه ای کانونی مطرح شوند. برای تاثیرگذاری بیشتر می توانید یک آینه بزرگ را بالای میز ناهار خوری، بالای شومینه، و یا در کنار یک عنصر دکوراتیو نصب کنید.

۲

یک آینه بزرگ روی دیوار نصب کنید. پیشنهاد می شود با استفاده از یک آینه که حداقل سه چهارم ارتفاع سقف باشد، شکوه فضای داخلی را ارتقا دهید.

۳

آینه های روی دیوار را در مقابل یک پنجره قرار دهید. انجام این کار باعث می شود که آینه مانند یک پنجره دیگر به نظر برسد؛ به طوری که نمایان گر نور و منظره بیرونی می شود. همچنین نور طبیعی را برای ایجاد فضایی بزرگتر و روشن تر به ارمغان می آورد.

۴

آینه های کوچک باعث می شوند که فضا افقی تر به نظر برسد، استفاده از آینه های کوچک در راهروهای باریک و سالن های کوچک پیشنهاد می شود.

نکته اول:

آینه های روبروی هم می توانند با دکوراسیون مدرن ترکیب شوند.

نکته دوم:

آینه ها را در بخشی از خانه به کار بگیرید که جزئی از زیبایی خانه به حساب آید و در چشم باشد. استفاده از آینه در گوشه ها ی تاریک و دیوارهای بی حس، چندان لطفی نخواهد داشت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 2 = نُه