سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
استوپ شیشه سکوریت

استوپ شیشه سکوریت و قیمت و انواع استوپ درب سکوریت

درباره استوپ شیشه سکوریت با موارد زیر آشنا شوید:

  • استوپ شیشه سکوریت
  • استپ درب سکوریت
  • قیمت استوپ شیشه سکوریت
  • جک شیشه سکوریت

 

استوپ شیشه سکوریت جزو یراق الاتی از شیشه است که درب شیشه‌ای بر روی آن قرار می‌گیرد و همین طور در هنگام نصب و اجرای درب های شیشه ای از استوپ شیشه سکوریت جهت باز و بسته شدن نرم، آسان و ایمن درب ها مورد استفاده قرار می گیرد. استوپ ها از قطعاتی بودند که در گذشته برای درب های شیشه ای مشکل ساز بودند و باعث شکسته شدن لولای درب ها می شدند، ولی امروزه با ایجاد یک تغییر استاندارد بر روی آن به نام کلگی این مشکل به طور کامل برطرف شده است. استوپ شیشه سکوریت انواع گوناگون و متنوعی دارند و بسته به محل اجرای درب شیشه ای و نحوه ی باز و بسته شدن آن کاربردهای مختص به خود را دارند.

استوپ برای درب هایی با ابعاد 70 الی 130 سانتی متر کاربرد دارد. داخل این قطعه با نوعی روغن پر شده است تا نوسانات دمایی در فصول مختلف سال بر حرکت روان درب تاثیر منفی نگذارد. سرما و گرما از عواملی هستند که بر حرکت روان و نرم درب تاثیرگذار هستند و می توانند آن را دچار مشکل کنند.

در حال حاضر استوپ ها در دو نوع روکار و توکار وجود دارد. استوپ شیشه سکوریت توکار، همان طور که از نام این نوع استوپ مشخص است نصب آن نیاز به حفر و کندن زمین دارد و استحکام و مقاومت بسیار بالایی را داراست. و استوپ شیشه سکوریت روکار همان طور که از نام آن مشخص است روی کار بر روی شیشه نصب می شوند.

استوپ درب سکوریت

استپ درب سکوریت همان‌طور که از اسمش معلوم است و در لغت به معنی ترمز زدن می‌باشد و همون کاربرد را در شیشه‌های سکوریت پیاده‌سازی می‌کند و مانع بسته شدن درب سکوریت با شدت می‌شود. بلکه به آرامی درب را می‌بندد تا صدمه‌ای به کسی و خود درب شیشه وارد نشود. در اکثر اماکن تجاری و عمومی نمونه‌های زیادی از استپ درب سکوریت قابل‌ مشاهده می‌باشد. یراق کار شده در شیشه ( استوپ شیشه سکوریت) از کاربردی‌ترین موارد درب می‌باشد.

  • پمپ درب سکوریت بنا به درخواست مشتری در رنگ استیل براق و طلایی در بازار موجود می‌باشد؛ همچنین فریم دور شیشه‌ها از جنس آلومینیوم و یا استیل است که رنگ فریم‌ها نیز با توجه به نمای ساختمان قابل تغییر و ارائه به مشتری می‌باشد.

به این نکته باید توجه کرد که جک درب سکوریت را طوری انتخاب کنید که متناسب با درب شما باشد. تا در آینده مشکلی ایجاد نکند.

 

قیمت استوپ شیشه سکوریت

در اکثر کشورها راهکاری که برای کاهش هدر رفت انرژی استفاده می‌کنند، استفاده از درب‌های اتوماتیک است. کارایی و کیفیت بالا در یراق‌آلات شرکت ایمن جام پیروزان سبب گردیده که این مدل از درب‌ها بتوانند جایگاه مناسبی را در بازار درب‌ها به خود اختصاص دهند.

از یراق آلات مصرفی در شیشه سکوریت به دلیل تنوع بالا در نوع و برند استوپ در بازار می توان بنری از قیمت استوپ شیشه سکوریت در اختیار مشتریان توسط شبکه های مجازی برای شما ارسال کرد. برای آگاهی از قیمت استوپ شیشه سکوریت با کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان در ارتباط باشید. قیمت استوپ به کار رفته در شیشه سکوریت با توجه به نوع و برند آن مشخص می شود. هر کدام از استوپ ها در انواع گوناگون مانند استوپ های توکار و روکار نیز دارای قیمت های مختلفی می باشند. برای نصب استوپ از نصاب حرفه ای استفاده می شود. قیمت استوپ شیشه سکوریت ایرانی و وارداتی متفاوت می باشد.

قیمت استوپ درب اتوماتیک برای خریدار این محصول از شرکت ایمن جام پیروزان در به‌صرفه‌ترین حالت ممکن وجود دارد به‌خصوص برای خریدارانی که تجربه‌ای ندارند و تنها برحسب نیاز اقدام به خرید می‌کنند. بخش یراق‌آلات شرکت ایمن جام پیروزان می‌تواند در انتخاب استوپ مناسب برای درب سکوریت شما بهترین راهنما باشد؛ تا خریدار واقعی محصولی مناسب با کارایی مورد انتظار خریداری نماید. می‌توانید برای دریافت قیمت استوپ شیشه سکوریت و ثبت سفارشات مورد نظر خود با شرکت ایمن جام پیروزان تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش یراق‌آلات شما را راهنمایی نمایند.

جک شیشه سکوریت | استپ شیشه سکوریت

امروزه با پیشرفت در فناوری، شیشه سکوریت در مدل و کاربردهای متنوعی ساخته و تولید می‌شود. در انواع مدل‌های شیشه، یراق الاتی که در کار نصبی استفاده می‌شود کیفیت و کاربرد استفاده آن تأثیر به سزایی دارد از جمله می‌توان به استپ شیشه سکوریت اشاره کرد که شامل استوپ‌های معمولی یا قدیمی و استوپ‌های جدید یا لولایی نام برد.

خرید انواع یراق الات شیشه سکوریت از طریق واحد فروش شرکت ایمن جام پیروزان عرضه‌کننده انواع یراق‌آلات ممکن شده است. جک شیشه سکوریت درب‌های شیشه‌ای با نصب به انتهای درب پس از باز شدن آن توسط فرد عابر به بسته شدن آرام آن کمک می‌کند. استپ شیشه سکوریت در درب‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند، اما به لحاظ آرام بسته شدن توسط کمکی استوپ شیشه میرال نصب آن‌ها دارای اهمیت بسیاری است که توسط مرکز فروش شرکت ایمن جام پیروزان به صورت عمده عرضه می‌شود.

  • طرح های جدید از جک شیشه سکوریت، نیازی به خرابکاری محل قرارگیری درب ندارد و به ساده‌ترین روش و بدون خرابکاری نصب می‌شود.
  • جک شیشه سکوریت توکار هم وارداتی است و هم داخل ایران تولید می‌شود.
  • استپ شیشه سکوریت توکار و روکار است که روکار فقط وارداتی است.
  • فروشنده ماهر و باتجربه می‌تواند به خریدار در جک شیشه سکوریت کمک نماید تا از میان انواع نمانام‌های استپ موجود در بازار نوع مناسب را انتخاب نماید.

 

رگلاژ استپ درب سکوریت | نحوه رگلاژ درب سکوریت

شیشه سکوریت بخشی از ساختمان می‌باشد که برای نگهداری و کارکرد درست آن باید به‌درستی از آن نگهداری کرد تا بتواند عملکرد صحیحی به عنوان یک درب داشته باشد. برای نگهداری و جلوگیری از کارافتادن درب سکوریت باید هر از چند گاهی رگلاژ شود. شاید به نظر برسد که نحوه رگلاژ درب سکوریت به دلیل وجود فریم می‌باشد، درحالی‌که باید گفت فریم دار بودن یا نبودن درب سکوریت در رگلاژ کردن درب دخالتی ندارد. رگلاژ درب یک کار کاملاً تخصصی می‌باشد که باید توسط افراد کاردان و متخصص انجام گیرد. یکی از قطعاتی که باید مورد بررسی قرار بگیرد رگلاژ استپ درب سکوریت می‌باشد.

 

استوپ شیشه سکوریت توکار

استوپ توکار همان طور که از نامش مشخص است به صورت توکار به نمایش گذاشته می شود. در مکان هایی که میزان رطوبت هوا بالاست یا درب دائما در برابر شستشو قرار می گیرد، داخل استوپ را به وسیله ی پارافین و یا گریس پر می کنند تا از نفوذ آب به داخل استوپ جلوگیری شود. در غیر این صورت نفوذ آب باعث زنگ خوردگی واشر های داخل استوپ می شود و در نتیجه استوپ کارایی خود را از دست می دهد.

استوپ توکار دارای دو عدد شیر تنظیم است، که به وسیله ی آن می توان سرعت اولیه و ثانویه را به دلخواه تنظیم کرد.

استوپ توکار اشکال و طرح های متنوعی دارد که از نظر اندازه و سایز متفاوت است و هرچه اندازه ی آن بزرگ تر باشد، فضای بیشتری از زمین برای نصب آن باید حفر گردد.

استوپ شیشه سکوریت روکار

این نوع استوپ برای فضاهایی مناسب است که امکان حفر زمین و کندن آن وجود ندارد و مستقیما بر روی درب نصب می شوند. استوپ رو کار شیشه سکوریت در دو نوع استوپ روکار سنگین و سبک موجود است که بسته به میزان ابعاد درب و وزن آن و نحوه ی باز و بسته شدن درب انتخاب می گردد.

  • شیشه های دود بند و شیشه ی فروشگاه ها از مناسب ترین گزینه ها برای نصب استوپ روکار شناخته می شوند . به علت قرار گرفتن این قطعه در معرض دید طرح ها و رنگ های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است تا با محیط اطراف خود ترکیب و هماهنگی بهتر و بیشتری داشته باشد.

آسیب به استوپ ها مستقیما بر روی کارکرد لولاها تاثیر می گذارد و در نتیجه عملکرد درب با مشکل مواجه می شود. به همین منظور در وهله ی اول باید مناسب ترین نوع استوپ که با وزن درب، ابعاد آن و نوع کاربری آن تناسب دارد انتخاب شود و کیفیت و مرغوبیت آن درجه ی بالایی داشته باشد تا در آینده درب شما با مشکل مواجه نشود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت − 1 =