سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
جک شیشه نشکن و استوپ شیشه نشکن

جک شیشه نشکن و استوپ شیشه نشکن

جک شیشه نشکن:مردم با شناختی که از استپ شیشه نشکن پیداکرده‌اند خواهان زیادی برای پمپ شیشه نشکن پیداشده است. ما این محصول را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌کنیم وشما عزیزان می‌توانید آن را خریداری کنید. شرکت ایمن جام پیروزان بخش یراق‌آلات، منصفانه‌ترین قیمت برای یراق شیشه نشکن ارائه می نماید تا شما مشتری دائمی ما شوید.

 

پمپ درب شیشه ای | جک درب شیشه ای | استوپ درب شیشه ای | استپ درب شیشه‌ای

درب‌های شیشه سکوریت می‌تواند به دو صورت اجرا شود، یکی به حالت معمولی یا بدون پمپ درب شیشه‌ای که در مقابل باد و بسته شدن هیچ کنترلی ندارد و با هر شدتی امکان دارد بسته شود و حالت دوم با آرام‌بند یا جک درب شیشه‌ای می‌باشد که مزیت استفاده از استپ درب شیشه‌ای در بادهای شدید است که اجازه نمی‌دهد درب باز شود و یا زمان بسته شدن درب توسط مردم است زمانی که استوپ درب شیشه‌ای داشته باشد.

مردم درب را با هر شدتی که رها کنند استوپ درب شیشه‌ای سرعت اش را کاهش و در زمان بسته شدن ترمز می‌کند. استپ درب شیشه‌ای دارای ضمانت می‌باشد به همین دلیل سعی کنید از مراکز فروش معتبر تهیه شود.

قیمت استوپ پرشیا

با توجه به عرضه انواع مختلفی از یراق‌آلات در شرکت ایمن جام پیروزان می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت استوپ پرشیا خریداری کنید. جهت انتخاب نوع مناسب در انواع استوپ‌های روکار و توکار می‌توانید از راهنمایی بخش یراق‌آلات شرکت ایمن جام پیروزان استفاده نمایید. با انواع مدل و برند مختلفی از قیمت استوپ پرشیا تا مدل‌های دیگر در بازار به‌صورت کلی به فروش می‌رسد.

استوپ پرشیا، استوپی است ایرانی که دارای 2 بلبرینگ ( تحتانی و فوقانی بادامک ) جهت سهولت و کیفیت حرکت استپ و جلوگیری از افت نیرو و بالاترین عمر مفید است و دارای پارافین جهت جلوگیری از پوسیدگی دستگاه در اثر تماس رطوبت و آب می‌باشد.

 

آموزش تنظیم استپ درب سکوریت

شیشه به دلیل کاربردهای فراوان در ساختمان و افزایش ضریب امنیت بسیاری که دارا می‌باشد امروزه از سوی افراد بسیاری مورد توجه قرارگرفته است و با وجود دارا بودن هزینه بیشتر نسبت به شیشه‌های معمولی بازار خریداران قابل‌ ملاحظه‌ای را به خود اختصاص داده است. در آموزش تنظیم استپ درب سکوریت نیاز به افراد کاردان دارد. شرکت ایمن جام پیروزان برای تضمین صحت عملکرد و کاربرد صحیح شیشه سکوریت مسائل گوناگونی را در نظر می‌گیرد. اتصال و حرکت شیشه سکوریت وابسته به یراق‌آلات آن می‌باشد. یراق‌آلات نقش اصلی در پیوستگی کار نصب شده دارد و نیز در طول عمر و درستی عملکرد محصولات نقش بسیاری دارد.

 

تنظیم پمپ درب سکوریت | پمپ درب سکوریت

برای تنظیم پمپ درب سکوریت به‌وسیله‌ی لولای ۱۰۱ در قسمت لولاها بر روی استوپ سوار می‌شود و امکان باز و بسته شدن آسان‌تر درب‌ها را فراهم می‌آورد. معمولاً پمپ درب سکوریت طبق وزن و اندازه شیشه طبقه‌بندی می‌شوند و معمولاً رنگ‌بندی آن بر حسب وزن درب مشخص می‌شود. درگذشته ساخت استوپ‌ها به‌گونه‌ای بود که در طول مدت استفاده از درب موجب ایجاد شکستگی و خرابی لولای درب سکوریت می‌شد. اما امروزه با دانش به رفع این مشکل پرداختند، با نصب قطعه کوچکی روی استوپ به نام کلگی مشکل شکستن لولاها برطرف شد. می‌توانید برای دریافت قیمت استوپ درب سکوریت و ثبت سفارشات مورد نظر خود با شرکت ایمن جام پیروزان تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش یراق‌آلات شما را راهنمایی نمایند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = سه