سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

انواع مدل های آینه دکوراتیو

  • آینه دکوراتیو کلاسیک

اگر دکوراسیون خانه شما به سبک کلاسیک است یا به تازگی می خواهید آن را به سبک کلاسیک بچینید، بهتر است قسمتی از دیوارهای خانه را به جای کاغذ دیواری یا تابلوهای تزئینی، از آینه های دکوراتیو کلاسیک بپوشانید.

آینه های دکوراتیو کلاسیک طراحی بسیار هنری و خلاقانه دارند و جلوه و شکوه زیادی را به فضای داخلی شما می دهند.

  • آینه دکوراتیو لوزی

آینه های لوزی از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین انواع آینه های دکوراتیو محسوب می شوند و همانطور که از نامشان پیداست به شکل لوزی می باشند. این آینه ها یا به شکل لوزی های جداگانه و یا به شکل لوزی های یک تکه و بهم چسبیده می باشند.

  • دیوارپوش آینه ای

از دیوارپوش آینه ای می توان برای پوشش دیوارهای اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، حمام و سرویس بهداشتی در منازل و لابی ساختمان ها، هتل ها و … استفاده نمود که این کار نمای زیباتری به این مکان ها می دهد.

  • آینه های گرد دکوراتیو

آینه های گرد دکوراتیو از دیگر نمونه آینه هایی هستند که استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی منزل نمایی جذاب ایجاد می کند. آینه های گرد در ابعاد متفاوت ساخته می شوند و به صورت تکی یا به شکل مجموعه ای از چند آینه بر روی دیوار نصب می شوند.

  • آینه دکوراتیو پازل مانند

استفاده از تکه های آینه در کنار یکدیگر که به صورت پازل مرتب می شوند، ایده ای جالب برای تزیین اتاق به شمار می رود. این سبک تزیین در ابعاد و اشکال متفاوت قابل اجرا است و نمایی زیبا در دکوراسیون خانه ایجاد می کند.

  • آینه دکوراتیو قدی

گاهی یک آینه بزرگ، تنها چیزی است که برای متحول کردن اتاق و یا هر فضای دیگری مورد نیاز است. آینه هایی با قاب های عریض به طراحی داخلی عمق می دهند و علاوه بر زیبا نمودن دکور فضا، باعث بزرگ تر جلوه دادن آن نیز می شوند.

  • آینه دکوراتیو با اشکال متفاوت

آینه ها در اشکال و ابعاد متفاوتی قابل نصب بر روی دیوار هستند. استفاده از این عناصر دکوراتیو به دلیل انعکاس نور محیط، باعث زیباتر شدن مکان مورد نظر می شوند.

اگر تمایل دارید آینه ای که در طراحی اتاق مورد استفاده قرار داده اید، به نقطه کانونی در اتاق تبدیل شود، می توانید چند نمونه آینه در اشکال و اندازه های مختلف را بر روی دیوار نصب نمایید. انجام این کار باعث ایجاد نقطه کانونی در اتاق شده و در تکمیل طراحی به شما کمک می کند.

  • استفاده از آینه دکوراتیو در وسایل دیگر

استفاده از آینه ها تنها به استفاده از آن ها بر روی دیوار محدود نمی شود. این امکان وجود دارد که از انواع وسایلی که خاصیت بازتابنده دارند، استفاده نمایید. برای مثال استفاده از میزهای شیشه ای نیز می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در دیزاین خانه باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = نُه