سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

انواع پارتیشن شیشه ای حمام

شیشه ثابت برای دوش حمام

استفاده صحیح از فضای کوچک خانه‌های امروزی، مهم‌ترین هدف طراحان دکوراسیون داخلی است تا بتوان از اندک فضای موجود به بهترین نحو استفاده کرد. حمام نیز یکی از فضاهایی است که باید با برنامه‌ریزی دقیق از فضای آن استفاده بهینه کرد، به ویژه که امروزه در بیشتر خانه‌ها حمام و سرویس بهداشتی با یکدیگر ترکیب و تلفیق می‌شوند.

راه حلی که طراحان داخلی برای حمام‌های کوچک ارائه می‌دهند، استفاده از دور دوشی شیشه‌ای یا پارتیشن شیشه‌ای حمام می‌باشد. استفاده از دوردوشی شیشه‌ای که به نوعی فضای حمام را به دو قسمت تبدیل می‌کند، علاوه بر این که باعث می‌شود فضای شست و شو از بقیه فضای حمام جدا شود، دکوراسیون متفاوتی را در فضای حمام و سرویس بهداشتی ایجاد می‌نماید.

جلوگیری از خیس شدن فضای حمام یکی از مزیت‌های دور دوشی شیشه ای است. برای جلوگیری از دیده شدن فضای داخل دور دوشی شیشه‌ای می‌توان به جای شیشه ساده شفاف، از شیشه‌های رنگی یا شیشه‌های مات استفاده کرد.

در تمامی محصولات شرکت رامادُر، مات کردن شیشه‌های سکوریت از طریق سندبلاست کردن با ایجاد طرح‌های بسیار متنوع بر روی شیشه امکان‌پذیر است. استفاده از شیشه سکوریت سندبلاست شده می‌تواند سبک دوردوشی شیشه ای را با سبک دکوراسیون داخلی حمام هماهنگ کند.

 

انواع پارتیشن شیشه حمام

پارتیش حمام، فضای حمام را از دستشویی مجزا می‌نماید و شستشو را به حداقل می‌رسانند. طراحی این حمام‌ها برای منازل کوچک نیز مناسب می باشد و باعث می‌شوند فضای داخلی بزرگتر دیده شود. در این نوع  طرح حمام شیشه‌ای، سکوریت استفاده شده 10 میل است و می‌توان از در ریلی حمام و یا لولایی در آن استفاده نمود. پارتیشن‌ شیشه‌ای حمام قابلیت اجرا در طرح‌ها و ابعاد مختلف را دارند.

 

درب کشویی حمام

  • درب کشویی حمام مناسب برای حمام های کوچک می باشد.
  • درب کشویی حمام در 3 مدل درب کشویی حمام فکی، درب کشویی حمام فکی فریم دار و درب کشویی حمام اسپایدر.
  • درب کشویی حمام اسپایدر نسبت به سایر مدل‌ها طرفدار بیشتری دارد، زیرا یراق آلات مورد استفاده آن از جنس استیل است و مناسب دکوراسیون حمام بوده است.

 

درب ریلی حمام

  • شیشه حمام فریم دار انتخابی بسیار مناسب برای حمام‌هایی با فضای کوچک است.
  • امروزه زیبایی شیشه نقش بسیار مهمی در طراحی خانه های لوکس و مدرن دارد.
  • خانه های کوچک و بزرگ همواره نیاز به این گونه محصولات (شیشه حمام از نوع شیشه حمام فریم دار) مخصوصاً در شست شوی حمام دارند.
  • شیشه حمام فریم‌دار اکثراً از نوع 10 میل شیشه سکوریت می باشند که با استفاده از یراق آلات روز دنیا به صورت یراق الات ریلی و یراق الات حمام لولایی نصب می‌شود.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− سه = 5