سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

برای خرید سرویس آینه دستشویی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید بهترین سرویس آینه دستشویی به نکات مختلفی از جمله، متراژ، جنس، رنگ، مدل و … توجه کرد. در این ‌بخش نکاتی را برای تهیه بهترین مدل آینه دستشویی با شما در میان می‌گذاریم، تا انتخاب آن را برای شما راحت‌تر کند.

چه رنگی برای آینه سرویس بهداشتی مناسب است؟

 رنگ آینه یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید آینه سرویس دستشویی باید به آن توجه کرد. برای انتخاب رنگ آینه باید به تناسب رنگ آن با محل نصب توجه کنید، بهتر است برای انتخاب رنگ آینه به رنگ روشویی، کاشی و سرامیک محیط نصب دقت داشته باشید. تناسب رنگ آینه با محیط می‌تواند در زیبایی و لوکس شدن آن محیط موثر باشد.

انتخاب رنگ آینه دستشویی

متراژ چه نقشی در خرید سرویس آینه دستشویی دارد؟

متراژ محل نصب نیز بسیار حائز اهمیت است. نصب آینه‌‌‌‌‌های خیلی بزرگ در محل‌‌‌‌‌های کوچک یا بالعکس ظاهر زیبایی را به آن محیط نمی‌دهد، هرچند بهترین مدل آینه سرویس بهداشتی را انتخاب کرده باشید. دقت کنید اندازه آینه بزرگ‌تر از روشویی نباشد. آینه‌‌‌‌‌های عریض که از روشویی بزرگتر باشند، ممکن است نظم دکوراسیون را بهم بریزند و ظاهر نامرتبی به دکوراسیون فضای نصب بدهند.

مدل آینه را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

مدل آینه سرویس بهداشتی از دیگر نکات بسیار مهم برای خرید آینه است. برای فضاهای کوچک آینه‌‌‌‌‌های عمودی، شکل زیبا و شیک‌تری دارند. برای روشویی‌‌‌‌‌های گرد استفاده از آینه گرد تناسب محیط را دو برابر خواهد کرد و نمای لوکسی به آن می‌دهد. با توجه به تنوع زیاد مدل آینه دستشویی و زیبایی فوق العاده هر کدام، در انتخاب مدل آینه به تناسب آن با محیط نیز توجه کنید. در انتخاب مدل آینه سرویس دستشویی باید به انتخاب فریم دقت شود.

هر سبکی که برای طراحی و تزیین دکوراسیون دستشویی انتخاب کرده‌اید، فریم آینه دستشویی نیز باید بر همان اساس انتخاب شود. برای نمونه اگر طراحی دستشویی با سبک مدرن و مینیمال است، آینه‌‌‌‌‌های هندسی یا چهارپوش با خطوط مستقیم و بدون انحنا، می‌توانند بهترین انتخاب باشند. لازم به ذکر است انواع مدل‌‌‌‌‌های آینه‌‌‌‌‌های مدرن بدون فریم هستند و خود شیشه به تنهایی شکل می‌گیرد. آینه‌‌‌‌‌های دارای فریم نیز طرح ساده و بدون تزئیناتی دارند. در صورتی که می‌خواهید با ترند روز پیش بروید، از آینه‌‌‌‌‌های هندسی چند ضلعی استفاده کنید.

برای طرح‌‌‌‌‌های سنتی و کلاسیک از آینه‌‌‌‌‌های دایره‌ای استفاده بیشتری می‌شود. البته آینه‌‌‌‌‌های دایره‌ای ساده و شیک می‌باشند و تقریبا با هر سبکی ست می‌شوند. فریم آینه دستشویی تاثیر زیادی در جذابیت آن دارد بنابراین با دقت زیادی آن را انتخاب کنید. فریم‌‌‌‌‌های طلایی، نقره‌ای، سفید و مشکی آینه‌‌‌‌‌های دایره‌ای را فوق العاده زیبا و شیک نشان می‌دهند.

انتخاب مدل آینه سرویس بهداشتی

چه جنسی برای سرویس آینه دستشویی خوب است؟

جنس با کیفیت و مناسب برای همگان مهم است، این موضوع برای آینه‌ها هم صدق می‌کند. بسیاری افراد متقاضی استفاده از آینه‌‌‌‌‌های با جنس آلومینیوم و چوب هستند. درحالی که استفاده از جنس استیل، پی وی سی و .. در آینه سرویس بهداشتی رایج شده است. هنگام خرید حتما به ضد آب بود جنس آینه توجه داشته باشید تا در اثر رطوبت فضای سرویس بهداشتی، به آن آسیبی وارد نشود.

باکس آینه سرویس بهداشتی چه نقشی در فضای دستشویی دارد؟

 آینه‌‌‌‌‌های دستشویی دارای باکس برای محل‌‌‌‌‌هایی که روشویی کمد ندارد بسیار کاربردی می‌باشند. توجه داشته باشید این نوع آینه‌‌‌‌‌ها برای محل‌‌‌‌‌های دارای فضای بزرگ مناسب هستند.
در نهایت برای خرید آینه به تمام نکات توجه داشته باشید و سعی کنید تناسب آینه با محیط رعایت شود تا فضای دستشویی لوکس و شیک به نظر برسد. برای نمونه مدل‌‌‌‌‌های آینه دستشویی وجود دارند که دارای نورپردازی مخفی هستند، و دید بهتر و زیبایی را ایجاد می‌کنند. آینه سرویس بهداشتی به دلیل مسائل بهداشتی که برای آن وجود دارد باید به گونه‌ای باشد که به راحتی امکان شستن آن وجود داشته باشد.

برخی از سرویس آینه دستشویی به سختی شسته می‌شوند و باکتری‌‌‌‌‌های زیادی آن را در بر می‌گیرد که نه تنها از زیبایی آن می‌کاهد بلکه برای سلامتی نیز بسیار مضر است.

آینه دستشویی کابینتی

چگونه اندازه مناسب آینه دستشویی را انتخاب کنیم؟

سایز مناسب آینه یکی از مهم‌ترین نکات خرید آینه دستشویی است، به این ترتیب با استفاده از یک متر محلی که قرار است آینه در آن جا نصب شود، را از قسمت بالای روشویی اندازه‌گیری کنید. برای انتخاب محل نصب نیز دقت به خرج دهید، اگر ارتفاع روشویی 90 سانت تا 1 متر است، فریم آینه را بین 15 الی 20 سانت فاصله با روشویی انتخاب کنید. در صورتی که روشویی ارتفاع کمتر از یک متر تا 90 سانت داشته باشد، فریم آینه را بین 20 الی 30 سانت فاصله با روشویی انتخاب کنید.

مرکز آینه را بیشتر از 1.5 متر با کف دستشویی بالا‌تر قرار ندهید. بعد از تعیین محل نصب نوبت به مشخص کردن اندازه آینه می‌رسد، همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم عرض آینه نباید از عرض کابینت روشویی و روشویی بیشتر باشد و باید به این نکته توجه زیادی شود. با توجه به موارد گفت شده می‌توانید، مدل آینه دسشویی مناسب را که در ادامه معرفی خواهیم کرد راحت‌تر انتخاب کنید.

انتخاب اندازه مناسب آینه دستشویی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک − = 0