سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

چه نوع آینه دستشویی با چه شکلی را انتخاب کنیم؟

آینه دستشویی مدرن، مناسب برای خانه‌‌‌‌های لوکس

امروزه همه‌ی مردم به دنبال استفاده از محصولات مدرن و ترند هستند، و این محصولات جایگاه ویژه‌ای را در خانه‌‌‌‌های مردم پیدا کرده‌اند. مهم‌ترین ویژگی آینه‌‌‌‌های مدرن را می‌توان نمایش کل فضای دستشویی عنوان کرد. اگر فضای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما بزرگ است به شما پیشنهاد می‌کنیم از آینه دستشویی طویل و بزرگ استفاده کنید.

این آینه‌‌‌‌ها در ابعاد مختلفی ارائه می‌شود، که با استفاده از آن‌ها می‌توان کلیه نم زدگی و خوردگی، دیوار‌‌‌‌ها را پوشاند که یک مزیت بسیار مهم می‌باشد. مدل آینه دستشویی مدرن مناسب برای سرویس بهداشتی‌‌‌‌های بزرگ هستند، پس اگر فضای کوچکی دارید انتخاب این مدل گزینه مناسبی نخواهد بود.

آینه دستشویی مدرن

آینه دستشویی بدون قاب، سادگی در یک نگاه

ظرافت و زیبایی را می‌توان در آینه دستشویی بدون قاب مشاهده کرد. این سبک آینه برای افرادی که به سادگی و شیک بودن اهمیت می‌دهند، مناسب می‌باشد. در واقع آینه بدون قاب تلفیقی از آینه مدرن و سنتی است و افراد می‌توانند برای سرویس بهداشتی خود از آن استفاده کنند.

آینه دستشویی فانتزی با لامپ LED، چهره خود را با روشنایی هرچه تمام‌تر ببینید

آینه‌‌‌‌هایی که در دل خود لامپ‌‌‌‌هایی با روشنایی فانتزی جای داده‌اند امروزه پرفروش‌ترین مدل آینه دستشویی را تشکیل می‌دهند. این مدل با توجه به استفاده از لامپ زیبایی فوق العاده‌ای به سرویس بهداشتی می‌بخشند. طول آینه‌‌‌‌های لامپ دار باعث می‌شود که آویز حوله و کابینت‌‌‌‌های دیواری زیر آینه قرار بگیرند، از این رو هارمونی جذابی به سرویس بهداشتی می‌دهند.

آینه دستشویی فانتزی با لامپ LED

آینه‌‌‌‌های گرد، تغییر عادت‌‌‌‌های همیشگی با گردی آینه دستشویی

انواع مدل‌‌‌‌های آینه دستشویی وجود دارد، اما آینه‌‌‌‌های گرد از دیرباز تا به امروز محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. اگرچه آینه‌‌‌‌های چهارگوش به یک امر معمول برای استفاده تبدیل شده‌اند اما می‌توان این عادت را با استفاده از آینه دستشویی گرد شکست و حس تازه‌ای را به سرویس بهداشتی بخشید. مدل آینه دستشویی گرد طرح‌‌‌‌های متنوعی دارد، برخی ساده و بدون حاشیه هستند و برخی دیگر به صورت فلزی متصل به دیوار و یا با بند هستند.

آینه دستشویی کمد دار، آینه برای دیدن یا برای نگهداری وسایل؟ دو ویژگی یکجا

آینه‌‌‌‌های کمد دار دو ویژگی را یکجا ارائه می‌دهند، هم می‌توان چهره خود را در آینه دید و هم لوازم مورد نیاز را در آن جای داد. این ویژگی زمانی پر رنگ‌تر می‌شود که روشویی دارای کمد ندارد و می‌توان تمام لوازم بهداشتی و آرایشی، صابون، مسواک، نخ دندان و… را در آن جا نگهداری کرد. کلیه این وسایل در پشت آینه قرار داده می‌شوند و به راحتی قابل دیدن نخواهند بود، بنابراین تاثیر منفی در آینه دستشویی نخواهند داشت.

آینه دستشویی کمد دار از لولا‌‌‌‌هایی ساخته می‌شوند که درب آینه به راحتی بسته شود. رنگ مقاوم، با ماندگاری بالا مزیت خوبی است که رضایت استفاده‌‌کنندگان را به همراه خواهد داشت.

آینه دستشویی کمد دار

آینه‌ دکوراتیو تماشای زیبایی و جذابیت در یک نگاه

همان طور که از اسم آینه دکوراتیو پیداست این نوع سرویس آینه دستشویی سبک دکوری دارد و براساس انواع مختلفی که دارند کاربرد‌‌‌های مختلفی را به نمایش می‌گذارند. این آینه‌‌‌ها در انواع و جنس‌‌‌های مختلفی عرضه می‌شوند که نوع نصب شده بر روی دیوار شکننده‌تر و حساس‌تر از نوعی است که به عنوان کف پوش مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این آینه‌‌‌ها در رنگ‌‌‌های مختلف از جمله: طلایی، نقره‌ای، مسی و … عرضه می‌شوند که با توجه به کاربرد و تناسب با فضای مورد نظر می‌توان هر کدام را انتخاب کرد.

آینه دستشویی روستیک، سنتی الهام گرفته از طبیعت زیبای روستایی

برای خرید آینه دستشویی باید به مدل آن توجه کرد برخی مدل‌‌‌ها الهام گرفته از سنت‌‌‌ها و سبک‌‌‌های مختلفی هستند. سرویس آینه دستشویی روستیک یا روستایی ساده و شیک طراحی شده‌اند.

فریم آینه روستیک از جنس چوب است که از طبیعت الهام گرفته شده است و با خود گرما و آرامش را به ارمغان می‌آورد. این آینه‌‌‌ها در طرح، اندازه و سبک‌‌‌های مختلفی ساخته می‌شوند و انتخاب مناسبی برای خانه‌‌‌های با دکوراسیون سنتی می‌باشد.

آینه دستشویی روستیک
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 2 = هجده