سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

انواع رنگ های آینه دکوراتیو

یکی از مزیت‌های آینه دکوراتیو رنگ بندی متنوع آن است. در این مدل دکوراسیون، دست ما در انتخاب رنگ و هماهنگ کردن آن با محیط اطراف بسیار باز است. چرا که برای طراحی آینه دکوراتیو از چندین رنگ مختلف استفاده می شود. و در واقع مدل‌های رنگی متفاوت و متنوعی در آینه دکوراتیو وجود دارد. در ادامه چند رنگ متنوع آینه دکوراتیو را  بررسی می کنیم.


  • آینه های مسی

همانطور که از اسم این رنگ مشخص است، طیف رنگی موجود در آن شبیه به مس می باشد. این نوع رنگ، قابلیت هماهنگی بسیار زیادی با محیط دارد. در حقیقت می توان گفت که یکی از پر کاربرد ترین رنگ های آینه دکوراتیو است.


  • آینه های مشکی

 

شاید در ابتدا با شنیدن واژه آینه‌ های مشکی کمی تعجب کنیم و باور نکنیم که چنین آیین هایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما واقعیت آن است که آیینه های مشکی در بازار موجود هستند. و بیشتر در محیط ‌هایی استفاده می شوند که در آن از رنگ های سفید و مشکی همزمان استفاده شده است.


  • آینه های طلایی

این نوع آینه همانطور که از اسمش پیداست، به رنگ طلا می باشد. علاقه همیشگی نوع بشر به این فلز گرانبها باعث شده که از رنگ طلایی در انواع وسایل استفاده شود. یکی از استفاده ها از رنگ طلایی در آینه دکوراتیو است. که البته علاوه بر یادآوری شکوه این فلز گرانبها، جلوه بسیار زیبایی نیز به محیط می‌بخشد. آینه دکوراتیو طلایی همچون آینه مسی یکی از پرکاربردترین آینه های دکوراتیو است.


  • آینه های برنزی

این آینه نیز رنگی شبیه به برنز دارد. برای بیشتر افراد تشخیص رنگ برنزی از مسی، کاری دشوار است. انتخاب این نوع رنگ برای استفاده در محیط باید با دقت بالایی همراه باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ سه = 10