سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
بررسی صنعت شیشه در عطرسازی

بررسی صنعت شیشه در عطرسازی

 

بررسی صنعت شیشه در عطرسازی: در کنار صنعت عطر صنعت شیشه و بسته بندی عطر نیز دنیایی برای خود دارد. در این کار پول و هنر و صنعت با هم گره خورده است. در زیر عکس چند نمونه از بطریهایی که بنظر جالب می اید آورده شده است. این کارها مربوط به کمپانی های lalique ، Swarovski ، Strongwater، Bruce Sillars، Baccarat می باشند:

 

عطرادکلن

 بررسی اجمالی صنعت شیشه در عطرسازی

لالیک یکی از بزرگترین و ظریفترین طراحان شیشه عطر می باشد. شرکت لالیک (Lalique) در سال 1888بعنوان یک تولید کننده کارهای هنری در شیشه و کریستال در در فرانسه بنیان گذاشته شد.

نگاهی به صنعت شیشه در عطرسازی

صنعت شیشه در عطرسازی

شرکت Baccarat یک تولید کننده شیشه و کریستال سلطنتی می باشد که در سال 1764 به دستور شاه لوئی پانزدهم در فرانسه بنیان نهاده شد. از سال 2005 این تولید کننده به تملک یک شرکت امریکایی درآمده است. خیلی از برندها و کارهای معتبر در طول تاریخ عطرسازی توسط این شرکت طراحی و تولید شده اند . از جمله آنها می توان به کارهایی از Guerlain ، jean patou و یا clive christian no 1 imperial majesty اشاره کرد.

Baccarat

شرکت Swarovski یک تولید کننده جواهرات و شیشه و کریستال اتریشی می باشد که در سال 1895 بنیان نهاده شده. دانیل سواروسکی اصالتا اهل چک بوده و در یک خانواده تولیدکننده کریستال متولد شد. خیلی از برندهای عطرسازی، کار طراحی و ساخت محفظه های عطر خود را به این شرکت میسپارند. نمونه آن همین شیشه عطر Fracas از برند Robert Piguet می باشد. این برند بطور مستقل خود صاحب یک واحد عطرسازی نیز می باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 − = سه