سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
تفاوت شیشه سکوریت رفلکس با سایر محصولات مشابه

تفاوت شیشه سکوریت رفلکس با سایر محصولات مشابه

شیشه سکوریت رفلکس یکی از پر فروش‌ترین محصولات در صنعت ساخت و ساز است. این محصول از انواع شیشه نشکن به حساب می‌آید که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. ضریب ایمنی شیشه‌های رفلکس سکوریت در مقایسه با محصولات مشابه بسیار بالاتر است.

 

با پیشرفت تکنولوژی‌های ساخت در صنعت شیشه کشور، انواع شیشه‌های رنگی و پوشش دار روانه بازار شده است. ویژگی‌های زیبایی شناختی شیشه‌های رفلکس مورد توجه عموم مصرف کنندگان قرار گرفته است اما این محصول دارای مزایای دیگری نیز است. صرفه جویی در مصرف انرژی و طول عمر بالا از مهم ترین ویژگی‌های شیشه سکوریت رفلکس است.  شیشه سکوریت ساده و رفلکسی هر دو در گروه شیشه نشکن قرار می‌گیرند. در صورت شکست احتمالی این محصول، قطعات برندگی شیشه را ندارند و آسیب‌های احتمالی بسیار محدودتر است. این شیشه‌ها قابلیت سفارش در رنگ‌ها و ضخامت‌های مختلف را دارند.

تفاوت شیشه سکوریت رفلکس با سایر محصولات مشابه

 

تشخیص شیشه سکوریت رفلکس

سوالات زیادی در مورد نحوه تشخیص شیشه‌های رفلکس از شیشه سکوریت ساده می‌شود. در حالت معمول و حتی با نگاه کردن نیز می‌توان تفاوت این دو محصول را متوجه شد. اما ساده ترین راه برای اینکه بدانید شیشه ساختمان رفلکس است یا خیر، توجه به خود شیشه در نور روز و شب است. شیشه‌های رفلکس در نور روز قادر به انعکاس تصاویر هستند. ظاهر آینه مانند این شیشه‌ها در نور روز کاملا پیداست. در واقع از داخل ساختمان می‌توانید مناظر پشت شیشه را به راحتی ببینید در حالی که از نمای بیرونی، امکان دید داخل اتاق کاملا از بین می‌رود. اما در شب هنگام این شیشه‌ها دیگر قابلیت رفلکس ندارند و مثل شیشه‌های عادی دیده می شوند. در واقع تابش نور روی سطح بیرونی شیشه موجب می‌شود تا حالت آینه‌ای آن به وضوح مشخص شود.

تفاوت شیشه سکوریت رفلکس با سایر محصولات مشابه

 قیمت شیشه سکوریت و لمینت

شیشه سکوریت و شیشه لمینت نسبت به شیشه‌های معمولی قیمت‌های بالاتری دارند. ویژگی‌های منحصر به فرد این شیشه‌ها قیمت این محصولات را افزایش داده است. تولید شیشه سکوریت و شیشه لمینت به صورت صفحات شیشه‌ای با ضخامت استاندارد و ابعاد مختلف صورت می‌گیرد و همچنین جهت تولید صفحات خمیده باید با کارخانه تولید کننده مکاتبه کرد.

قیمت شیشه سکوریت ۱۰ میلیمتر تا ۲۰ میلیمتر و همچنین شیشه لمینت ضد سرقت براساس عرضه و تقاضا در بازار متغیر است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه + = 12