سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

خرید آینه دکوراتیو در متاورس

اگر شما هم به دنیای خارق العاده و جادوی متاورس علاقه مندید و به دنبال تجربه خرید در این دنیای عجیب و نا آشنا هستید، برای خرید آینه دکوراتیو در متاورس در اینجا می‌توانید اطلاعات مکفی بدست بیاورید. تلاش می‌کنیم مزایای اصلی خرید از فروشگاه متاورسی را برای دوستانی که با این دنیای مجازی نو نا آشنا هستند بیان کنیم.

 

اگر تا به الان لذت یک خرید جانانه و بی نظیر را تجربه نکرده اید، می‌توانید با جادوی متاورس و خرید در متاورس این لذت ماندگار را تجربه کنید. طوری که دائما به دنبال خرید در این دنیای جادویی باشید. به زودی حس خواهید کرد اطمینانی که از خرید های خود در متاورس خواهید داشت، در خرید های مجازی سنتی و حتی بعضی وقت ها خرید های حضوری نیز نخواهید داشت! چرا چنین فکری می کنیم؟ آینده ای که متصور می شویم این ویژگی را دارد. برای همین آن را جادوی متاورس می نامیم.

در این مطلب قصد داریم، مزایای خرید آینه دکوراتیو در متاورس را بازگو کنیم. قبل از آنکه وارد خرید از متاورس شویم، به عنوان مقدمه کمی این دنیا را برای دوستان نا آشنا با زندگی متاورسی تعریف می‌کنیم.

 

معرفی دنیای متاورسی

متاورس و دنیای متاورسی یکی از انواع جدید دیجیتال مارکتینگ هست که زیر مجموعه وب۳ می باشد. عملا ارتباط بین وب۲ و وب۳ به صورت عمومی قابل درک نیست. بستر های وب۳ هنوز کاملا آماده استفاده نیستند. اما نسخه ای از متاورس که به لطف فیس بوک و تغییر نام شرکت(ری برند) آن به “متا” سر زبان ها افتاد، چیز جذابی است. این بخش از وب۳ به کمک واقعیت مجازی(vr) و واقعیت افزوده(ar)، دسترسی ما به فروشگاه های سه بعدی را میسر می‌سازد.

بسیاری از شرکت های بزرگ برای نمایش بهتر کالاهای خود در متاورس، به سرزمین دیسنترالند و مشابه آن می‌روند و زمینی مجازی می‌خرند و بنای خود را در آن می‌سازند. برخی دیگر از هنرمندان کنسرت های موسیقی خود را در این دنیای نو مجازی برگزار کرده‌اند. این افتاق ها که نام بردیم پیش از این افتاده اند. حتی با وجود اینکه بستر کامل برای این دنیا آماده نشده و همه چیز در نسخه های آزمایشی می باشد. تصور کنید این دنیا به تکامل برسد و سخت افزار ها و دستگاه های ارتباط مجازی چون عینک های واقعیت افزوده نهایی و در دسترس عموم قرار بگیرند. فکری هیجان انگیز، در عین حال ترسناک هست.

با اندکی جستجو در شبکه های نمایش محتوا چون آپارات و یوتیوب با جستجو هشتگ های چون جادوی متاورس و نمایشگاه مجازی در متاورس و اینچنین ترکیب ها، می‌توانید نماهایی از این نمایشگاه های مجازی را ملاحظه کنید. پیش از این اکثر فروشگاه ها در نهایت موفق به قرار دادن تصاویر با کیفیت بالا در صفحات سایت و اینستاگرام خود می شدند. و یا قدمی پیش تر رفته و نسخه ای سه بعدی با قابلیت چرحش ۳۶۰ درجه محصول قرار دادند. اما در نهایت این سیستم نیاز به بستر سخت افزاری و سرعت اینترنت بالایی داشت. قابل ذکر است این مورد هنوز در دنیای متاورس نیز حل نشده است. ولی با توجه به نو بودن این تکنولوژی، دیجیتال مارکترها امید زیادی به آن دارند.

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


 

تفاوت دیدن در متاورس با دیدن در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از ویترین های نمایش محتوا و محصول در دنیای وب۲، یا همان تعامل دو بعدی مجموعه ها و نفرات با هم بود و هست. تصاویر هر قدر هم با کیفیت باشند، دو بعدی هستند. حتی محصولاتی که به صورت ۳دی نمایش داده می شوند، دو بعدی هستند. اگر کیفیت دستگاه نمایش شما خوب نباشد، تمام زحمت طراح به هدر می رود. اما در دنیای وب۳ ویترین ها طور دیگری خواهند بود. البته زمانی که بستر های نرم افزاری و سخت افزاری، هر دو کامل شوند. اکنون تمام تلاش شرکت های بزرگی چون فیس بوک(بخوانید متا) و مایکروسافت و اپل و غیره روی بخش سخت افزاری این دنیاست.

بخش نرم افزاری متاورس به کمک موتورهای بازی سازی که تا کنون توسعه های زیادی داده شده اند، تقریبا آماده است. اکنون می توان با کمک نرم افزارهایی چون افتر افکت و… ویدئوهای هیجان انگیز زیادی از این محیط ساخت. بگذارید یک نمونه از این ویدئوها را با هم ببینیم:

این فیلم یک رویا از آینده بود، تا زمانی که اکثر شرکت های بزرگ تصمیم گرفتند به سمت خدمت دهی بهتر به مشتری های خود گام بردارند.

اما سوال اصلی اینجاست که بعد از دیدن در دنیای متاورس، چگونه می‌توان محصول مجازی انتخاب شده که یک nft هست را خریداری کرد؟

 

نحوه خرید در متاورس

خرید در متاورس

در آینده‌ای نزدیک شما هر جای این کره خاکی که حضور داشته باشید می‌توانید با زدن یک عینک وارد دنیای جادوی متاورس متا(فیس بوک سابق) شوید. اما تا زمانی که آن فراهم شود، علاقه‌مندان به این دنیای جادویی مجازی در سرزمین دسنترالند، سندباکس، آپ لند و غیره اقدام به ساخت بناهای خود کرده‌اند. همه محصولات در این سرزمین مجازی nft نام دارند. مالکیت در این دنیا به وسیله ثبت و تعریف nft خواهد بود. البته فعلا. پس به بحث خرید در متاورس بپردازیم و چیزی که ما را مجاب کرد تا وارد این دنیا شویم.

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


 

اولین نکته‌ای که باید بگوییم در دنیای متاورس محدویدت زمانی و مکانی وجود ندارد!

هر ساعتی از شبانه روز که قصد رفتن به هر فروشگاه در هرجای جهان مجازی را داشته باشید، همان لحظه با ورود به سایت و درگاه فعلی این دنیا قادر به رفتن هستید. برخی از فروشگاه ها مجهز به هوش مصنوعی پاسخگو شده اند. یک آواتار که می توانید بعضی سوال و جواب های عادی را از اون بخواهید. چیزی شبیه تلفن های سخنگو که اکنون نیز در شرکت ها هستند. برخی فروشگاه ها یا نمایشگاه های مجازی دیگر منابع مالی و توان برنامه نویسی کمتری دارند، آیکون های سایت و شبکه های اجتماعی خود از وب۲ را در بخش هایی از ساختمان متاورسی خود قرار داده اند.

چیزی که در علوم سنتی به آن تلپورت می‌گفتیم، در این دنیا یکی از اولین توانایی هایی است که به دست می‌آورید. در حالی که به راحتی روی صندلی خود پشت کامپیوتر نشسته اید، و یا در اینده دوربین واقعیت مجازی را به چشم دارید، به هر کجای شهر مجازی که بخواهید تلپورت خواهید شد.

انقدر ابتدایی، که خیلی ها به آن دقت نمی‌کنند. سطح انتظارات ما در دنیای مجازی خیلی بالاتر رفته، و هنوز جای رشد نیز دارد.

اما چرا خیلی از شرکت ها به سمت متاورس و فروشگاه مجازی کشیده می‌شوند؟

 

مزایای خرید آینه دکوراتیو در متاورس

در مورد باقی کسب و کارهای حرفه‌ای جواب های مختلفی می‌توان پیدا کرد.

چرا یک مدیر حرفه‌ای تمایل پیدا می‌کند یک شعبه از فروشگاه خود را در دنیای مجازی تاسیس کند؟

ممکن است هر کس بسته به دید و حرفه خود جوابی داشته باشد. اما جوابی بسیار ساده است: محصولاتی که ما تولید می‌کنیم برای دیزاین و دکوراتیو منزل مسکونی یا محیط کاری شما به کار می‌روند. یک آینه دکوراتیو وظیفه ایجاد بعد و عمق در محل استفاده خود دارد. این امر با کمک نورپردازی محیط، رنگ آینه و تناسب طرح و اندازه آینه دکوراتیو با اسباب خونه انجام خواهد شد.

 

آینه بک لایت در سرویس بهداشتی

منبع: mahjamglass

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = نُه