سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
خرید ریل و کاور درب اتوماتیک

خرید ریل و کاور درب اتوماتیک

خرید ریل و کاور :درب‌های قدیمی ساختار بسیار ابتدایی و ساده‌ای داشتند. عملکرد تمامی آن‌ها به‌وسیله‌ی لولاهایی از جنس چوب یا فلز صورت می‌گرفت. جنس درب غالبا از چوب بود و به‌ وسیله‌ی دستگیره‌هایی که بر روی آن تعبیه‌ شده بود باز و بسته می‌شد و نیروی انسانی تنها عامل برای عملکرد آن بود.
با پیشرفت دانش و فنّاوری در زمینهٔ های مختلف زندگی تغییر و تحولات زیادی ایجاد شد. صنعت درب سازی هم به‌ مرور زمان از این تغییرات تأثیرات زیادی پذیرفت و امروزه ما شاهد درب‌های تمام ‌اتوماتیک هوشمندی هستیم که جایگزین درب‌های چوبی قدیمی شده‌اند.
درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از محصولاتی هستند که امروزه در اکثر سازه‌های ساختمانی مدرن دیده می‌شود. محصولی کاربردی که آن را به محصولی فراتر از یک محصول تجملی و فانتزی تبدیل کرده است. امتیازهای بی‌شماری را می‌توان برای این درب‌ها ذکر کرد. اولین عامل کیفیت و ایمنی بالای این درب‌هاست که برای طراحی و ساخت آن از شیشه سکویت (شیشه‌ی نشکن) استفاده ‌شده است. عامل بعدی جلوگیری از اتلاف انرژی و حرارت در فصول مختلف سال است. کنترل عبور و مرور افراد به‌صورت هوشمند عامل بعدی است. این درب‌ها ضد حریق هستند و در برابر گرما و نوسانات دمایی بسیار مقاوم‌اند. امکان نفوذ گردوخاک، آلودگی، بو، حشرات و جانوران موذی و آلودگی‌های صوتی از طریق این درب‌ها وجود ندارد.
برای طراحی و ساخت درب اتوماتیک شیشه‌ای به علت ساختار پیچیده‌ی آن از یراق‌آلات و اجزای زیادی بهره‌گیری می‌شود که همگی با هم و طی عمل مونتاژ، ساختار درب اتوماتیک شما را تشکیل می‌دهند. درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به درب‌های قدیمی ساده از تجهیزات و اجزای بیشتری برخوردار است و به همین علت سازوکار پیچیده‌تری هم خواهد داشت.

شما عزیزان می توانید برای سفارش انواع ریل درب اتوماتیک به سایت شرکت ایمن جام پیروزان مراجعه نمایید.

 

نصب ریل درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از اصلی‌ترین قسمت‌هایی که در تمامی درب‌ اتوماتیک وجود دارد و به‌عنوان یراق الات درب اتوماتیک در نظر گرفته می‌شود، ریل درب اتوماتیک شیشه ای است. همان‌طور که می‌دانیم حرکت درب اتوماتیک به‌صورت هوشمند و بدون دخالت نیروی دست افراد است. برای این منظور یک ‌چشمی در قسمت بالای درب اتوماتیک تعبیه‌ شده است. سنسورها در حال تابیدن اشعه‌ی مادون‌قرمز به محیط اطراف هستند. در حالت عادی این اشعه به‌ صورت یک خط صاف تابیده می‌شوند. درصورتی‌که فرد یا هرگونه جسمی در مقابل این اشعه قرار بگیرد این خط صاف شکسته می‌شود و سیگنالی مبنی بر شکسته شدن خط به حس‌گر ارسال می‌گردد. حس‌گرها با پردازش و آنالیز این سیگنال، پیغامی به کنترل باکس دستگاه ارسال می‌کنند. در این زمان موتور به حرکت درآمده و با تأمین نیرو و انتقال آن به تسمه‌ها و چرخ‌دنده‌ها درب را به‌صورت اتوماتیک باز و بسته می‌کنند.

 

نصب کاور درب اتوماتیک شیشه ای

پس‌ازآنکه شیشه‌های سکویت به‌وسیله‌ی نوار و سپس فریم به‌طور کامل پوشانده شدند بر روی شیار ریل‌ها قرار می‌گیرند. این اتصال به شیارهای ریل از طریق غلطک ها امکان‌پذیر است. غلطک ازیک‌طرف بر روی شیارهای ریل قرار می‌گیرند و از سوی دیگر به پیرابندها متصل می‌شوند و درب به‌صورت نرم و روان بر روی این شیارها به حرکت درمی‌آید.
همان‌طور که مطالعه کردید تعداد اجزا و یراق‌آلات درب اتوماتیک بسیار زیادتر از درب‌های قدیمی است و نیاز به فضایی بزرگ است تا این‌همه را بتواند در خود جای دهد. این فضا کاور نامیده می‌شود که تمامی این متعلقات را به انضمام ریل می‌تواند در خود جای دهد و در قسمت بالایی درب قرارگرفته است.

 

عملکرد ریل درب اتوماتیک شیشه ای 

خرید ریل و کاور:ریل قطعه‌ای مقاوم و از جنس آلومینیوم است که در قسمت فوقانی درب قرار می‌گیرد. این قطعه دارای شیارهای متعددی است که قطعات مختلف دیگر ازجمله کنترل باکس، موتور، تسمه، همگر و… دیگر اجزای درب اتوماتیک بر روی آن نصب می‌شوند. تمامی این قطعات به‌وسیله‌ی پیچ سرهای خود محکم می‌شوند. همگرها از طرف دیگر بر روی لت‌ها نصب می‌شوند و در داخل ریل در قسمت سطح مقطع به‌صورت کشویی قرار می‌گیرند؛ و بدین ترتیب حرکت‌های درب اتوماتیک را در حالات مختلف امکان‌پذیر می‌سازند.

 

عملکرد کاور درب اتوماتیک شیشه ای

خرید ریل و کاور :همه‌ی ما می‌دانیم که کاور به معنای پوشاندن است. همان‌طور که از نام این قطعه پیداست وظیفه‌ی آن در دستگاه پوشاندن قسمتی از دستگاه است. زمانی که تمامی قطعات و یراق‌آلات بر روی دستگاه و در قسمت ریل نصب گردید ما با حجم زیادی از سیم‌کشی‌ها و قطعات مواجه خواهیم بود. کاور قطعه‌ای است که تمامی این قطعات و تجهیزات را می‌پوشاند و آن‌ها را ا ز دسترسی افراد مصون نگاه می‌دارد. همچنین نصب آن بر روی ریل زیبایی و هماهنگی چشم‌نوازی به درب اتوماتیک شما می‌بخشد. انتخاب رنگ و جنس این کاور برای هماهنگی بیشتر با محیط شما قابل انتخاب است و به سلیقه‌ی شما بستگی دارد و یکی از عناصری است که در زیبای درب اتوماتیک شما و فضای پیرامونتان تأثیر به سزایی دارد. چشمی بر روی کاور قرار می‌گیرد.
درب مجموعه‌ی شما یک سبک خوشامدگویی برای مهمان شماست. زیبایی و جذابیت این درب در جذب افراد و القای حس روانی مثبت و خوب به آن‌ها انکارناپذیر است. شرکت ایمن جام پیروزان با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینهٔ ی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و هوشمند در کنار تیمی حرفه‌ای و خوش‌ذوق تلاش کرده است تا محصولی را برای شما طراحی کند که ایمن، با کیفیت و زیبا باشد. محصولی بی‌نقص و تمام که درخور اعتماد و اطمینان شما و درشان مهمانان شماست.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = یازده